Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 20-12-17 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Ligger i senga og hører det romsteres. Har bursdag idag så spørs om det blir kaffe på senga snart
Postet 20-12-17 kl 08:21 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen.

Nestsiste dag for ferie. Den blir kjærkommen. I dag skal jeg gjøre ferdig stua, stort sett bare pynting som gjenstår og tørke litt støv her og der. Akkurat nå ser jeg egentlig frem til grøtgjestene har dratt hjem på fredag og jeg kan synke ned i sofaen med love actually.
Postet 20-12-17 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er så koselige lydar på bursdagen, vixen! Nest siste dag på jobb. Den rare slte klassen min ville heller ha avslutning i
klasserommet enn å komme heim til meg. Måtte berre le litt, det er liksom første gongen nokon har takka nei til eit sånt tilbud...
Postet 20-12-17 kl 09:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kom på jobb i dag og fant en splitter ny og rosa iPhone 8 (som erstatning for en telefon som nå slår seg av akkurat når den føler for det) og en stor pose med julegodter på pulten min. Det var allikevel julekortet fra sjefen som varmet mest. Han har skrevet et personlig julekort til oss alle hvor han har skrevet om egenskaper ved meg som han setter pris på. Ting jeg ser at jeg er god på, men som det likevel er godt å se at blir verdsatt.


Dette er min siste dag på jobb dette året. To Do-lista mi er forskrekkelig lang, så familien har fått beskjed om at jeg først kommer hjem når jeg er ferdig. Men når jeg kommer hjem så skal det være visning av "Love Actually" i stua. Jeg skal i hvert fall se på, og jeg vil sette pris på om noen vil gjøre det sammen med meg. Juleferie.
Postet 20-12-17 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og gratulerer så mye med dagen, Vixen!
Postet 20-12-17 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!
Jeg registrerer at frynsegodene på Tjorvens jobb er annerledes enn mine. Jeg er euforisk når vi får litt twist på kontoret.

Tre arbeidsdager igjen, fullt opp på ettermiddagene og mye orging hjemme. Førjulstiden var morsommere som barn.
Postet 20-12-17 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Vixen! Håper den blir strålende.

Oi, Tjorven, en slik sjef skulle jeg gjerne hatt. Her er det mest kjeft og surmuling, så ille nå at vi har planer om å gå til fagforeningen på nyåret.
Postet 20-12-17 kl 09:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen

Jeg er fortsatt syk sylteforkjøla og får jo ikke gjort noe jeg skal.
Postet 20-12-17 kl 09:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, vixen!

God morgen. Tilbake fra maratonkjøretur tur-retur Dalarna. 14 timer i bilen, juleforkjølelse og to netter med maks 3 timers søvn, der har du komfortnivået. Mye fin winter wonderland-skog i solopp- og -nedgang, da. Og potensielt store muligheter for vår lille bedrift.

Men nå til dagens donter: bank, regnskap, julelunsjforberedelser, etc, etc.
Postet 20-12-17 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!

Heldiggriser som starter ferie nå! Jeg jobber ut uka, men korter nok litt inn på fredagen kjenner jeg allerede nå. Jeg har i sannhetens navn brukt et par dager nå i desember til juleforberedelser, så jeg kunne sluttet tidlig jeg også om jeg hadde brukt avspaseringen annerledes. Men nå er jeg stort sett ferdig til jul og kan bare begynne å glede meg. I dag skal vi kjøpe juletre og bake sandkakene til Harriet V. og så er det bare pynting igjen før vi kan sette oss godt til rette i sofaen.
Postet 20-12-17 kl 09:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Grattis, vixen!

Jeg merker meg også at det er litt andre forhold her på jobb enn på Tjorvens arbeidsplass. Jeg ble barnslig lykkelig over at det var mandariner på bordet...
Postet 20-12-17 kl 09:35 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hipp hurra for Vixen.

Her er jeg enda i senga, men skal snart vekke guttungen som var på juleball i går. De skal ikke starte dagen før 0950 i kirka. Siste skoledag for ungene før ferie.
Postet 20-12-17 kl 09:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer med dagen Vixen

Skal jobbe 1 time i dag. Eg overtar sfo, mens dei ansatte har juleavslutning. Etterpå trur eg, eg skal avgårde og ordne med julepresang til meg sjølv
Postet 20-12-17 kl 10:10 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Vixen!
Jeg er på jobb, men det blir nok bare en liten stund siden formen fortsatt ikke er noe særlig å skryte av.
Postet 20-12-17 kl 10:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Vixen!

Unnelig på alle som ikke skal jobbe ut uken, det er leeenge til ferie, jaffal ekstremt mye å gjøre. Mannen tar det meste hjemme, takk og lov. Jeg er i ferd med å gjøre en stor endring på jobbfronten selv, håper på bedre tider om ikke altfor lenge!!
Postet 20-12-17 kl 10:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!
Så hyggelig sjef, Tjorven. Slikt er hyggelig å få da.

Siste innspurt på jobben nå i dag og i morgen, og så er det ferie. Det skal bli godt. I dag er planen å få i boks de siste julegavene som mangler.
Postet 20-12-17 kl 13:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, vixen!

Jeg har trodd jeg har hatt kontroll på alt fram til jul, men nå kommer det ting inn fra sidelinjen i ett kjør som forpurrer timeplanen min.
Postet 20-12-17 kl 16:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!

En arbeidsdag igjen før ferien. Sjefen har tradisjonen tro blitt syk og jeg er spent på om han kommer i morgen eller ikke. Noe sier meg at jeg må holde juletalen til elevene og til personalet. Det fine med at han er borte er jo at jeg kan ta noen sjefsavgjørelser i hans sted.
Postet 20-12-17 kl 20:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no