Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 07-10-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Esme sin avatar
Først! Sitter på vaktrommet og venter på resten av teamet.
Postet 07-10-18 kl 08:58 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
And! Kaffe og sjokolade før frokost. Sånn er det å være uten barn om dagen.
Idag er planen å reise hjem, hente unger på Gardermoen og feire bursdag for den nybakte 8- åringen .
Postet 07-10-18 kl 09:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tredd.
Sjelden 13-åringen er våken om natta men her herjer sykdommen i hus.
Hadde tenkt meg på lang skautur idag men det tror jeg utgår. Det blir fyr i ovnen og skolearbeid i stedet.
Postet 07-10-18 kl 09:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
På flyet hjem fra Spania. Vært en litt tøff uke på noen måter og god på andre måter. Litt leit å reise :-(
Postet 07-10-18 kl 09:57 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har bursdag ( ), så jeg starter dagen med kaffe og Firkløver. Skal løpe meg en tur mens mannen lager lunsj. Skal ha et bittelite selskap her hjemme på dagtid. På kvelden skal mann og sønn på konsert, så jeg skal kose meg hjemme alene med pakking til forestående USA-tur, film og popcorn.
Postet 07-10-18 kl 11:10 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer med dagen, Divine! Jeg holder på å bake R, det passer jo skikkelig godt på en Divinedag!
Sånn ellers skal jeg helst få ferdig en skoleoppgave og fortsette med et ryddeprosjekt jeg av uviss grunn starta på i går. Men det viktigste først - bollebakst!
Postet 07-10-18 kl 11:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hurra for divine!
Jeg skal på tur i skogen med tre hunder, ett babybarnebarn, en datter og en svigersønn.
Postet 07-10-18 kl 11:41 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, Divine!

Siste dag på hytte på fjellet. Svarteper runde ørten, men nå begynner vi å bli klare for å reise hjem.
Postet 07-10-18 kl 11:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Divine!

Vi har et anfall av uvanlig søndagsfriskuseri, og skal på tur i skogen (sic!). Fint vær for det, da!
Postet 07-10-18 kl 12:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hipp hipp hurra, Divine!

Ungene har avtaler med venner. Jeg skal gå meg en tur tenker jeg. Deilig høstvær og sol.
Postet 07-10-18 kl 12:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, Divine!

Jeg fikk sove til over halv ti i dag, det gjorde godt. Ingen store planer utover litt husvask og forhåpentligvis en joggetur i dag, det passer meg fint siden det er min eneste egentlige fridag denne helgen.
Postet 07-10-18 kl 12:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Divine!

Jeg har vaska bad, og skal straks tvinge ungene med ut en tur, så de i det minste får litt frisk luft mens de dreper hverandre. Jeg skal tømme sist rest i drivhuset, og kanskje vaske krukker. 100 krukker.
Postet 07-10-18 kl 13:02 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for Divine!

Lagde ei litta kake, da.

Postet 07-10-18 kl 13:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Utenom å bake kake til Divine hadde jeg egentlig tenkt til å rydde og vaske hele dagen. Men. Så er det HELT BLÅ HIMMEL og crispy høstluft, så jeg tar med boffsen en sving ut i marka først hvertfall. Og så får vi se.
Postet 07-10-18 kl 13:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Ferdig trent, skal snart dra med meg to 7-åringer på sopptur. Kino i kveld, for meg og venninne. Helt ok søndag med andre ord.
Postet 07-10-18 kl 13:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Takk for kake, Maverick. Med min søthunger er den nok oppspist før middag.
Postet 07-10-18 kl 13:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen, divine.

Jeg og størstemann har vært ute og gått en tur, og ellers blir det nok en rolig dag.
Postet 07-10-18 kl 13:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Oppdatert 07-10-18 kl 14:05 av polarjenta
Gammel
Maverick sin avatar
Eivind!
Postet 07-10-18 kl 14:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen, Divine!

Vi har fått unge hjem fra treningsleir, hun er støl og treningsstinn. I gang med å lage biff bourgonion til middag. Siste late dag på lenge.
Postet 07-10-18 kl 15:01 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Divine!

Vi har brukt dagen på å arrangere familiebursdag for straks 11-åringen. Nå er vi ferdige og alle slapper av på hvert sitt vis.

Været var jo egentlig altfor fint til å være inne, men sånn ble det i dag.
Postet 07-10-18 kl 20:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Happy Divine-Day!
Postet 07-10-18 kl 23:31 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no