Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 26-10-19 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Trodde vi var sent ute, men vi står jaggu under tak (nr. 3 i køen). Da gjør det ikke noe om det meldte regnet skulle finne på å dukke opp.
Postet 26-10-19 kl 09:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen!
Halloweenverksted på minsta og meg, mens resten er på seminar + konsert. Etterpå har nesteldsten og kjæresten + minsta planlagt sofafort og Harry Potterfilm i stua, så mor må nok se Stjernekampfinalen på nettbrett.
Postet 26-10-19 kl 09:42 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i fjellheimen og har våknet opp til snø.
Postet 26-10-19 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har akkurat våknet etter en slitsom natt med halvvåken grubling over klima-apokalypsen. Jeg leser veldig mye klima- og miljølitteratur i jobbsammenheng og det er noe som opptar meg også personlig, men det er jammen ikke enkelt å prosessere alt sammen.
Postet 26-10-19 kl 10:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bare meg og minste oppe her. Vi har spist hyggelig frokost sammen. Nå er hun kommandert på rommet sitt for å rydde. Hun har fått lov å ha overnatting av 2 venninner ikveld. De er så skjønne de jentene, at det blir bare kos. Jeg blir varm om hjertet når jenter på 12 år kan være 3 benstevenniner, og ikke bare 2.
3 grader og surt og kaldt ute. Garderoben i gangen skal ryddes idag. Hurra for lørdag!
Postet 26-10-19 kl 10:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe, handle og begynne på innleveringsoppgave i økonomi ( hatfag) er dagens agenda.
Postet 26-10-19 kl 11:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, nå venter frokost.
Barnefri til i morgen, passer fint. Tøff uke.
Lunsj med venninne og tid med kjæresten venter.
Postet 26-10-19 kl 11:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg skal på IKEA i dag. Say no more.
Postet 26-10-19 kl 11:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det blir ikke den helt store fangsten denne gangen. Men utvalget blir jo ikke bedre jo eldre de blir.
Postet 26-10-19 kl 11:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Skal snart ut og jogge litt. Etterhvert skal jeg innover til stallen med arvingen. Hun skal først spise lunsj med noen venner (som hun har drevet på og vekket fra bakrusen....). Ellers ingen store planer. Jobbe litt med presentasjonen til tirsdag.
Postet 26-10-19 kl 12:07 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg skal ut og jakte på hallogenpærer og ukeshandle. Ja, jeg skjønner at mange ble misunnelige på mitt spennende ikke-A4-liv nå, men det er vel bare sånn at noen av oss lever mer spennende liv enn andre.
Postet 26-10-19 kl 12:16 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Pøblis!

Rolig formiddag her, men nå skal vi snart på ekspedisjon til frisør, innkjøp av diverse til Halloween og sein lunsj, hele gjengen. Fine greier! Ellers blir det en del jobbing gjennom helgen, men mest kos. Jeg og eldstejenten har lørdagskos med Skal vi danse hver lørdag nå, det er så fint!
Postet 26-10-19 kl 12:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ukehandling og lysepærejakt her også, med tre sure unger på slep. Overnattingsbesøk av hyggelig niåring etterpå. Min eneste mål for helga er i grunnen å IKKE jobbe, samt å vennlig oppfordre mannen til å rydde plass til bilen min i garasjen.

Klem på finefuglen og andre som måtte trenge det!
Postet 26-10-19 kl 13:13 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Handling på planen her også, men ikke lyspærer. Derimot bukse til minsten, bursdagsgave til eldste og annet stæsj.
Postet 26-10-19 kl 14:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg har hatt en laaaang morgen i senga. Det er så godt av og til! Av alle ting skal jeg trene fra kl. 19-21 i kveld. Alle pt-ene på senteret har slått seg sammen og invitert alle sine kunder til after hours-trening, altså trening etter at senteret har stengt. Grugleder meg og googler taping av overtråkket ankel.
Postet 26-10-19 kl 15:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Åhh, jeg blir så sint og lei meg for at folk slåss i byen min - og for gale (liksom)fotballsupportere som gjør det utrygt å ferdes der det skal være trygt. Det skal være trygt å ta med barna sine på fotballkamp. ja til vennlig rivalisering - NEI ti pøbeloppførsel og polarisering.

Postet 26-10-19 kl 22:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Enig, Pøblis! Vi var i Lillestrøm i ettermiddag og det var ordentlig ubehagelig, politi overalt og en svær gjeng som sto og brølte. Hadde ikke turd å ta med ungene på kamp, de ble redde av bare det lille vi så. Det er fotball, liksom! Skjerpings.
Postet 26-10-19 kl 22:15 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no