Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 18-03-24 kl 05:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Har sovet som en stein, merket ikke engang at arvingen dro på jobb midt på natten. Det er herlig! Så klar for en hetig dag. Først tur med hunden og intervaller på SATS, så møtemaraton og deretter årsmøte.
Postet 18-03-24 kl 06:54 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på butikken allerede og nå henger jeg utenfor fysio.
Postet 18-03-24 kl 07:43 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Jeg er trøtt som en strømpe. I dag er jeg sjef på huset - spennende!
Postet 18-03-24 kl 09:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk ikke noen god natt i natt. Mann og barn var på kino og så Dune, og de kom hjem litt etter at jeg hadde sovnet. Det er på starten av natten jeg har min dype søvn, og i går ble den avbrutt. Da ble det så altfor lite av den dype søvnen.

Og så kom det en litt kjip beskjed. En kollega er sykmeldt, og jeg må fungere i hennes fravær. Det kan hende at det blir litt ekstra jobb, og at noe av det går inn i påskeuka. Da skulle jeg egentlig ha fri, men vi har blitt enige om at jeg bare må være tilgjengelig, ikke fysisk tilstede. Det betyr at jeg KAN befinne meg på hytta.

Men vi er ikke sikre på om vi tør å ta noen hyttetur. Snuppas russegruppe har slipp i dag, og jeg tror vi har to intense måneder i vente. Da bør vi nok være mest mulig i byen.
Postet 18-03-24 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Her blir det snart feiring av kollega som fyller rundt år. Ellers forsøker jeg å holde hodet over vannet mens vi teller ned til påskeferie.
Postet 18-03-24 kl 10:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tilbake til hverdagen etter noen intense, morsomme og ikke minst veldig sosial helg med korpset (og 5000 andre korpsmedlemmer). Norges største korpsstevne, også kalt NM janitsjar.
Postet 18-03-24 kl 10:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Russetid, ja, Tjorven, spennende. Jeg skal på foreldremøte på vgs på torsdag for å få info om russetid, eksamen mm.

Sliten og trøtt; blir fint med påske.
Postet 18-03-24 kl 13:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God ettermiddag, denne dagen har bare gått til tull og tøys. Men sånn er det innimellom. Nå siste kiropraktor time før påske. Også har jeg bursdag idag.
Postet 18-03-24 kl 15:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer Millen
Postet 18-03-24 kl 16:07 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk
Postet 18-03-24 kl 16:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Millen!
Postet 18-03-24 kl 16:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Millen.
Postet 18-03-24 kl 16:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med dagen, Millen
Postet 18-03-24 kl 17:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk ��
Postet 18-03-24 kl 23:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, Millen!
Postet 18-03-24 kl 23:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk.
Postet 19-03-24 kl 00:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk
Postet 19-03-24 kl 00:29 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no