Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 14-07-16 kl 09:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
I dag forlater vi badeferien og setter kursen mot Milano. Interrail er himla gøy og litt slitsomt.
Postet 14-07-16 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Hvordan er temperaturen i Italia, Tjorven? Vurderer neste år.
Nest siste dag før f. Hvis jeg klarer å rydde pulten min skal jeg være fornøyd. Pluss lage en plan for høsten.
Postet 14-07-16 kl 09:34 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
2 dager igjen til F.
Ååå.. hvor blir det av motivasjonen?
Kundemøte i dag kl 14.30. Baah

For ettermiddagen; vaske klær, legge sammen klær, legge på plass klær, begynne å pakke.Og så burde jeg kanskje gjort litt ute. Fjernet litt ugress mellom oss og naboen, siden naboen har gjort det på sin side ..
Postet 14-07-16 kl 09:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Ingenting får deg så kjapt opp av senga som at vaskedama kommer. Litt seint ute i dag da. Jeg har også to dager igjen til F. Vondt i viljen.
Postet 14-07-16 kl 10:06 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
To dager, veldig få gjøremål. Bilen er halvpakket, for jeg skal bare hjemom og droppe en bil på fredag før turen går på hytta. Å, jeg er så klar for ferie og avslapping.

I dag har jeg et møte som muligens lager noen punkter som må løses, dessuten skal jeg klippe meg. Og kjøpe noen glass til hytta.
Postet 14-07-16 kl 10:06 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Klokken 14.00 er det F! Da kjører jeg på direkten til det vakre Sunnmøre for å hente englebarna som har blitt bortskjemt av mormor i halvannen uke nå.
Postet 14-07-16 kl 10:14 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det bøtter ned, resten av folket på hytta sover, jeg har ny sofa i ny "utestue", tykk bok i fanget og kaffe i magen. Tett på lykke for en stund, altså.
Postet 14-07-16 kl 10:15 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Våknet med et brak en time etter at klokka ringte. I dag var det heldigvis ikke noe morgenmøte, så jeg kom akkurat før kjernetiden begynte.
Postet 14-07-16 kl 10:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Første uka av ferien har så langt vært lønnsom, om ikke annet, siden jeg ligger an til å fakturere bortimot full tid fra svigermors hjemmekontor.

Men nå nærmer det seg ferdig ferdig, tror jeg.
Postet 14-07-16 kl 10:41 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Her skulle jeg inn å hoppe og juble over at det nærmer seg den tiden av året, men ser at det tydeligvis er unevnelig. Hva har jeg gått glipp av? Voffor må vi ikke si det ordet?
Postet 14-07-16 kl 10:48 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Don't know, don't care. :ufølsom:
Postet 14-07-16 kl 11:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Dali: Vi er ved kysten i nordøst (en time med tog fra Frankrike). Jeg synes temperaturen her er fantastisk. På dagtid er det 28 grader og litt vind, så det er aldri drepende varmt. Om kvelden er det utrolig behagelig å gå i kjole (eller skjørt og t-skjorte). Det er mye billigere i Italia enn det var i Frankrike.
Postet 14-07-16 kl 11:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Siste dag i Polen, litt grått.
Postet 14-07-16 kl 11:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg vet ikke og bryr meg egentlig ikke, nextlife. Jeg har ferie, her er det fullt hus, og yngste barebarent til mannen fikk akkurat et crockett-sammenbrudd.
Postet 14-07-16 kl 11:49 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Vi er på hotellrommet. Skal snart gå ut altså.
Store barn som sover lenge...
Postet 14-07-16 kl 11:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
F-ordet har vært sensurert i flere år av hensyn til de (vi) som ikke bedriver slikt.
Postet 14-07-16 kl 11:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
F-ordet
W-ordet
men ikke e-ore
Postet 14-07-16 kl 12:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Eller p-ordet som eldste har begynt å si. Og m-ordet. Ettersom hun nærmer seg tenåring antar jeg det står for pubertet og mensen.
Postet 14-07-16 kl 12:13 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har blitt syk på f.
Har kaldsvetta i feber i hele natt, og har sovet av meg feberen, men har fortsatt vond hals og vondt i ørene.
Postet 14-07-16 kl 12:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Vi havnet i stille-vogna på toget mellom Edinburgh og Aberdeen
Postet 14-07-16 kl 12:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Palmen!
Postet 14-07-16 kl 12:45 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
God bedring Palmen

Jeg er på jobb en tur, før jeg tar helg
Jeg har fått masse skryt av ny frisyre, jeg har med gjærbakst og alt er egentlig bare kos
Postet 14-07-16 kl 13:04 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Hvis man ikke vet hva f og r er, har man ikke vært lenge nok i stuggu.

Jeg er stuptrøtt, og har bare passe lyst til å pakke til vi skal dra til svigers i morgen. Kanskje jeg slipper hvis jeg bare drukner meg selv i tekoppen.
Postet 14-07-16 kl 13:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
R?

Nå føler jeg meg utenfor Pingis...

Jeg later som om jeg har startet ferien med å sitte å fargelegge diverse spillfigurer. Det er faktisk jobb. Passer godt til kaffe og mens man venter på at uka skal bli til helg.
Postet 14-07-16 kl 13:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
1,5 dager til F. Det trengs altså, nå er det null struktur og energi igjen.
Postet 14-07-16 kl 13:57 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
[hviskestemme] Rosinbolle [/hviskestemme]
Postet 14-07-16 kl 14:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kjenner meg igjen HV, bortsett fra at det er 4,5 dager her.
Postet 14-07-16 kl 14:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh, det liker jeg ikke. Sikkert derfor ikke kan huske det hemmelige stikkordet. Ferie derimot.
Postet 14-07-16 kl 14:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Palmen!

Vi er på dag fem med henging ved bassenget og mye bading. Vi snakker om å gjøre noe i morgen faktisk. Se litt og oppleve noe. Det er bare så deilig å gjøre ingenting at vi sliter litt med motivasjonen.
Postet 14-07-16 kl 15:15 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Skikkelig urettfeigt å bli syk på ferie, Palmen! God bedring og blåse-på!

Vi leker Saltkråkan på Øen og har hatt stappfull hytte med 5 jenter i flere dager - inkl overnatting i natt. Nå gikk de til en annen hytte for lunsj, og min lille store introvert ba så pent om å få litt tid for seg selv her hjemme. Uten lage scene og krangle med noen først, det er et skikkelig fremskritt. Kanskje vi foreldre er på vei til å forstå henne litt bedre også ...

Så da fortalte vi barna at de ikke har gjort noe galt eller dumt, det er bare Snorkfrøken som trenger litt lading, og da må hun være litt alene.
Postet 14-07-16 kl 15:47 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi gjorde rett og slett ingenting annet enn å sløve i 14 dager, Nenne. Noen ettermiddager med shopping, men ellers bestod ferien av soling, bading, sløving, lesing og spising.

Nå er vi hjemme igjen og har plantet hekk i to timer. Det er skikkelig kjedelig!
Postet 14-07-16 kl 15:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter på jobb med sovende baby i vogna, og føler på at jeg burde ha vært hjemme med halvsyk tiåring, selv om storebroren hans forsikrer meg om at han passer godt på ham.
Postet 14-07-16 kl 15:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no