Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Kaffestuggu presenterer: Jensens bypåske - del 2

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Kaffestuggu presenterer: Jensens bypåske - del 2

Postet 09-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Britt skynder seg mot toget hen
mens Jensen slåss med kofferten.
Selv skal han ikke være med,
men ingen dramatikk i det.
Han liker svigermor og -far,
men ikke katten som de har,
han sliter jo med allergi
og har det ikke trivelig.
Så han får hjemmepåske, han,
da kan han jobbe lite grann
med opprykksjobbens nye krav
og ellers bare slappe av.
Men vi som kjenner Jensen nå,
forstår vel hvordan det vil gå …

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Hyggelig med jensenpåske.

Jeg sitter brannvakt. 2.5 time igjen. Så er det hjem for å vaske hus.
Postet 09-04-17 kl 08:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen!
Postet 09-04-17 kl 08:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er eneste våken og planen nå er å skrive ferdig oppgaven min og få levert den mens det er stille i huset.
Siden er det ut, skifte dekk på bilen og nyte dagen.
Postet 09-04-17 kl 09:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på hytta hos en barndomskompis og ser gamle episoder av Friends. Venter på at kompisen våkner sånn at vi kan gå ned til hans mor og få frokost Hadde en god gammeldags kortkveld med øl, grandis og hjemmelaget blåbærlikør. Når gutta er ute av huset blir mor fjortiss. Veldig gøy da!
Postet 09-04-17 kl 10:53 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag er det skauen! Saman med verdens beste venner som lager verdens beste mat. Kan det bli bedre?? Nei.
Postet 09-04-17 kl 11:03 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
«Visst fanden skal der skytes med skarpt!
Enten blir jeg stilt for krigsrett eller jeg blir behandlet som krigshelt. Fyr!»

Sånn kan det også sies.
Postet 09-04-17 kl 11:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg inntar frokostkaffen på en terrasse i Spania. Veldig behagelig og vel fortjent synes jeg selv. Det har vært noen hektiske måneder på jobb, og bedre blir det ikke i april og mai, så nå skal det krampenytes noen dager ferie.
Postet 09-04-17 kl 11:24 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg bar ELSKER Jensen-påskehistorier.

Vi står på farten til Danmark - hunden er rastløs fordi buret hennes står i gangen og da vet hun at vi skal avgårde. Nå har vi ledd veldig av alle de rare tingene hun har gjort for å prøve å komme inn i buret som står imellom alle bager og vesker. Det er mye god underholdning i en hund, gitt.
Postet 09-04-17 kl 12:02 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her er det ein veldig rolig start på dagen, med rundstykker og te til frukost. No er ungane ute for å finne fram syklane. Er stygt redd for at eg må ut på jakt etter tre "nye".
Postet 09-04-17 kl 12:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Jeg fikk sove lenge, godt.
Vi har hageprosjekt delux så her er det graving, trehugging, snekring osv i stor stil fra morgen til kveld.
Postet 09-04-17 kl 12:21 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Vi har bypåske. Nettopp ferdig med frokost og klare til en liten fjelltur. Nå har vi snart fylt alle dagene med opplegg, men satser på at vi skal få slappet godt av likevel.
Postet 09-04-17 kl 12:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg og mannen hoster og har feber, ungene er friske. Blir ikke mye aktivitet på oss i dag.
Postet 09-04-17 kl 12:34 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er skeptisk til mannen med hatten.

Jeg har en unge på fotballbanen, en som spiller minecraft og en som suller rundt i hagen. Vurderer en rusletur, og så må jeg jobbe litt.
Postet 09-04-17 kl 13:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er hjemme igjen etter en uke i varmen. 25-28 grader dagelig og sol fra skyfri himmel fra morgen til kveld gjorde godt.
I dag må det pyntes litt til påske, og så har jeg en del jobb jeg må få unna før vi drar på fjellet på onsdag.
Postet 09-04-17 kl 13:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Deilige fridag! Ingen planer i det hele tatt. Eldste har reist til en kamerat, og minste på overnattingsbesøk til en klassekamerat. De skal vist på tivoli i dag og på kino i morgen. Han skal overnatte til tirsdag.
Postet 09-04-17 kl 14:33 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg virkelig hater husarbeid, men nå har jeg tatt det verste på kjøkkenet, så jeg blir vel ferdig. Har bestemt meg for å bli ferdig i dag(hele huset taes grundig), ikke så nøye om der blir sent før jeg finner senga, jeg har jo påskeferie.
Postet 09-04-17 kl 15:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Dro fra Spania tidlig i dag morges og sitter nå på en flyplass og venter på neste fly. Ungene er igjen der med besteforeldre, jeg savner dem allerede. Men må jobbe et par dager.
Postet 09-04-17 kl 15:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Har du rydda soverommet, polarjenta?
Postet 09-04-17 kl 19:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, det er mye bedre enn det var, men er litt igjen. Fordelen er at uansett om jeg får besøk eller ei så har jeg ryddig hus om ikke annet.
Postet 09-04-17 kl 20:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Sant? Kos deg uansett, søta.
Postet 09-04-17 kl 22:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oh! Romantikk i luften?


Jeg krangler med muslimfiendtlige, fjerne (høhø) slektninger på Facebook.
Postet 09-04-17 kl 23:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi får se Maverick, kanskje.
Postet 09-04-17 kl 23:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no