Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 20-05-19 kl 10:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er umotivert på jobb...
Postet 20-05-19 kl 11:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er bare å hive i seg kaffe og stålsette seg for alt som skjer denne uken.
Postet 20-05-19 kl 11:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har skrevet et referat, nå skal jeg snart dra for å få litt thaimassasje, spent på det.
Postet 20-05-19 kl 11:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Åh, det er nydelig polarjenta!! Tusen takk for gratulasjoner! Dagen var praktfull, med heimespa, overraskelsesbesøk av fetteren og dama som hadde med seg to epletre, eit ripsbusk, tomatplante og rhododendron , så nå skal eg plante!! Var heilt mållaus!!
Og så middag hos bestevenner. Eg er så himla privilegert.
Postet 20-05-19 kl 11:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er også umotivert på jobb. Siden jeg har mye å gjøre og må gå tidlig er det ikke optimalt.

Men, jeg har også sommerskjørt, bare legger og sandaler og er i strålende humør av den grunn.
Postet 20-05-19 kl 11:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Det regner! I Hovedstaden!! Jaja, er det mandag, så er det mandag.
Postet 20-05-19 kl 11:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg testa ut å ikke legge meg til å sove i går kveld, i håp om at det ikke skulle bli mandag med det første. Funka fint da, men ikke så godt nå.
Postet 20-05-19 kl 12:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I teorien er det full arbeidsuke denne uka, men jobben min skal på seminar hele tirsdag og onsdag (med overnatting), så drt blir liksom ikke helt full uke allikevel.
Postet 20-05-19 kl 12:44 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har vært hos hudlege og skjært vekk et basaliom. Veldig pent med stort plaster på kinnet, men best å ta det tidlig før det blir større. Har fjernet et for noen år siden også. Tror sola på new zealand tok knekken på deler av huden min i ansiktet. Men nå ferdig og skal møte en venninne til lunsj.
Postet 20-05-19 kl 12:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Herregudherregudherregud, det er ALLER SISTE EPISODE av GOT! Jeg må holde meg unna alle sosiale medier til klokken 23 i kveld. Ikke spoile noe her heller!!
Postet 20-05-19 kl 13:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jesus, jeg gleder meg til det er over og jeg kan lese nyheter igjen! Jeg og sønnen er på sesong 3, og jeg tenkte å spare sesong 8 til vi kan se den sammen, men det holder hardt, altså!!

Død til alle spoilere!!!
Postet 20-05-19 kl 13:51 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Takk for hilsener i går, ja! :takk:
Jeg lagde min egen Smash-pavlova fordi jeg kunne, det var vel så eksotisk det ble.

Jeg har vært på sensoroppdrag og er derfor litt tidligere hjemme. Ligger som et totalt slakt i sofaen.
Postet 20-05-19 kl 15:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ferdig med matte for i år. : Lykkelig:
Postet 20-05-19 kl 15:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Storebror gjorde det bra på eksamen i dag.

Og vi har hatt pantedugnad for korpset. Sliten...
Postet 20-05-19 kl 22:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no