Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 14-09-19 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Våknet tidlig, hyggelig 100-årsfeiring med jobb i går. Hadde planer om frisør litt tidlig, men tenker bilen må stå noen timer.
Postet 14-09-19 kl 09:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skriver oppgave, må bare bli ferdig. Har hyggelig avtale både til lunsj og middag, så jeg får avkastning på effektiviteten nå.
Postet 14-09-19 kl 10:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Klar for trening, ut med unger og noe sosialt, i den rekkefølgen.
Postet 14-09-19 kl 10:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Tredje dag på seminar, jeg er ferdigtrent og rakk første sesjon med passe margin (2 min). :knirk:

Etterpå skal jeg kjøre 47 mil for å være med på jentehyttetur.
Postet 14-09-19 kl 10:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Kaffe, forefallende, trening, husvask, bestille billetter til USA-tur, TV, vin. Det er mine planer for dagen.
Postet 14-09-19 kl 10:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Alltid festlig når man må starte lørdagen med å megle mellom det som tilsynelatende er opptakten til 3. Verdenskrig.
I tillegg maser alle om en storm som skal komme i kveld, men yr melder 5 m/s?
Postet 14-09-19 kl 11:03 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har avtaler på hver sin kant og jeg må jobbe med vervene mine.
Postet 14-09-19 kl 12:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville er sendt til besteforeldre, mannen og jeg reiser snart i konfirmasjon. Talen til konfirmanten er fortsatt varm fra printeren, så der hadde jeg god margin.

Korpset har loppemarked i helgen, og selv om Ville har sluttet er ikke jeg helt ferdig før i morgen. Vi (De) hadde ikke auksjonarius på plass da jeg dro går kveld, og jeg har sagt at jeg tar jobben i morgen hvis det ikke dukker opp noen andre... Jeg har knapt vært innom en auksjon før, men det kan vel ikke være så vanskelig? *famous last words*
Postet 14-09-19 kl 12:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ferdig trent og frokosten og lunsjen i magen.
Ut en tur senere, ellers en rolig lørdag.
Postet 14-09-19 kl 12:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er i turklær og skal lete sau i styggværet. Godt med unnskyldning for tur ut. Er ellers hjemme alene til i morgen kveld for resten har dratt til besteforeldre i byen. Så husarbeid, netflix og fyring i peis senere i dag.
Postet 14-09-19 kl 12:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg skal på fest i kveld, det kan bli OK.
Postet 14-09-19 kl 13:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg og minsten har vært på en liten rundtur. Nå må vi ha litt mat før vi skal på kamp.
Postet 14-09-19 kl 14:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kos deg på fest, annemede!

Har jobbet dugnad til klassetur, sosialt og gøy.
Postet 14-09-19 kl 16:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har vært hos frisøren. Skulle lese på lesesalen, men det var så dårlig luft at jeg ikke orket. Har shoppet en haug med høstklær og sko til meg selv og brukt uanstendig mye penger.
Også ble jeg egentlig lese, men er så vrldig trøtt..
Postet 14-09-19 kl 16:57 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no