Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 01-07-20 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg avspaserer resten av uke, deilig.
Postet 01-07-20 kl 08:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, og kaffen er straks klar. Mannen min har vært på ordentlig kaffebutikk og kjøpt skikkelig god kaffe. Sånn luksus er det greit å unne seg i en ellers litt kjedelig hverdag.

Jeg har spennende ting å gjøre på jobb i dag. I ettermiddag skal jeg i et møte hvor vi er skikkelig faglig uenige, men hvor alle er greie folk. Jeg er spent på utfallet av det møtet, men det er i hvert fall ikke kjedelig.
Postet 01-07-20 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er også på plass på hjemmekontoret. Sykt å tenke på at jeg ikke har vært på kontoret siden 12.mars. Litt sommertempo på jobb for tiden, ikke så alt for mye å gjøre.
Postet 01-07-20 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På plass på hjemmekontoret. Skal til tannlegen om noen timer.
Postet 01-07-20 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På jobb i dag også. Vi blir færre og færre her og feriemodusen senker seg over forsamlingen. Jeg har et møte kl. 12.00 i dag og ellers tom kalender. Så vi får se hva jeg skal fylle dagen med.
Postet 01-07-20 kl 09:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Mer folksomt enn vanlig i dag visst. Jeg har mest lyst til å dra hjem og grave meg ned.
Postet 01-07-20 kl 10:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jobb her også. Sol og måkeskrik utenfor. Yngste og tre venner skal tilbringe ettermiddagen i Dyreparken. Håper de får det fint. Det er flere år siden han har vært der.

Eldste skal på shopping med tre venninner.
Postet 01-07-20 kl 10:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontorer her også, og har fått svart unna en henvendelse som har gnagd litt, så det var deilig! Mer kaffe, så skal jeg få unna mer av samme slags. Har F i sikte nå! I ettermiddag skal jeg møte andre mennesker til en liten kaffeslabberas utendørs, så jeg håper det blir litt varmere.
Postet 01-07-20 kl 10:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg øver på å bli villmarkens datter og overnatter i hengekøye utenfor hytta. Første natt i styrteregn (jeg holdt meg helt tørr, minsten ble noe våt) og i natt i relativt mye vind. Jeg kjøpte egen tarp i går og flyttet meg et par meter lenger bort fra hytteveggen. Og fikk faktisk sove noe timer sammenhengende. Minsten sover fortsatt.
Postet 01-07-20 kl 10:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Rolig dag på hjemmekontoret. Det merkes at det går mot ferie, aktiviteten i avdelingen har roet seg veldig. Etter en travel og merkelig vår kjennes det ganske fortjent.
Postet 01-07-20 kl 10:31 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
venla sin avatar
Rolig dag på jobb her og. Prøver å rydde innboksen før ferien. Det går jo fint nå som jeg ikke får svar fra noen før i august
Postet 01-07-20 kl 11:31 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er på jobb og vi driver med klagebehandling av standpunktkarakterer (vgs) og det er som alltid veldig intenst! Alle klagene kommer jo ca samtidig og alle ligner på hverandre en smule og det er skikkelig konsentrasjonsarbeid.
Postet 01-07-20 kl 11:45 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Gårsdagen forsvant i forberedelser til og avvikling av familiefest for å markere at ungene er ferdig med vgs. I dag er jeg sliten. Pappa og jeg skulle egentli gbegynne å jobbe med verandaen min i dag (rive rekkverk, bytte ut slitte planker i dekket osv.), men det har regnet i natt og er vått ute, så vi har utsatt det. Jeg kjenner at det var like bra. Tror dette blir en dag på sofaen med strikketøyet, bortsett fra en tur på treningssenteret i ettermiddag.
Postet 01-07-20 kl 12:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no