Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 02-07-20 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor. Guttene ble sendt vestover til mormor i går, så nå er det alene-hjemme fest på meg og mannen.
Jobb ut uken, og så blir det mini-ferie i Flåm før vi drar helt vest til ungene.
Postet 02-07-20 kl 09:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har unnagjort alle mine ferieplaner for sommeren, nå begynner hjemme-livet. Starter bra, det er sol ute. Spørs om ikke hagen må få et lite oppsving. Kaffe og bok først.
Postet 02-07-20 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Forkjølet igjen, snart klar for koronatest nr 4. Jeg blir gal.

Så ikke så mye på planen idag her altså.
Håper solen kommer mer frem i løpet av dagen.
Postet 02-07-20 kl 09:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg teller ned til ferie, selv om jeg skal jobbe til og med torsdag i neste uke. Nærmere enn jeg er nå har jeg aldri vært før!

Vi har jo ikke de store planene for ferien, men har som mål å få gjort alt som er på VisitTelemarks topp 10-liste. Så vi planlegger en miniferie med én overnatting på Dalen hotel og en kanaltur og to museumsbesøk. Vi får spre det litt godt utover. Ellers blir det mest hjemmeferie, men jeg kjenner at jeg gleder meg intenst til å ikke ha med PC hjem! At hjemmekontoret er tomt for alt som kan minne om jobb.
Postet 02-07-20 kl 09:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ai, Trixie, og så den testen som virker såpass ubehagelig.

Innspurt mot F her, venter på at snart-ferie-panikken skal sette inn, men foreløpig er jeg bare trøtt.
Postet 02-07-20 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag igjen, planen var egentlig kontoret, men dårlig søvn og tanker som spinner alle veier gjorde at jeg valgt den korte jobbreisen i dag. Fortsatt en uke igjen til ferie.
Postet 02-07-20 kl 10:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
På jobb, men vi er uten nett og får ikke gjort noe.
Postet 02-07-20 kl 10:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Avspasering i dag også. Deilig å ha fri. Kafe med venninne i dag.
Postet 02-07-20 kl 10:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Starter på ferie neste fredag, men har masse som må landes før den tid, så det er bare å stå på. Sol akkurat nå her, men ikke mer en 12,5 grader, så sommer er det ikke.

Vi var i Mandal i forrige uke, og var knallheldige med været. Sol og varmt hele uka. Helt herlig, fikk ladet batteriene litt da. Vi reiser til Danmark - Skagen og Ebeltoft - neste lørdag. Skal være en uke.
Postet 02-07-20 kl 10:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
11 timer jobb før F. Jeg er helt ferdig og får ikke gjort noe som helst hjemme.
Postet 02-07-20 kl 10:30 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
I dag skal jeg gå over guidemanuset mitt, før guiding for hurtigruta i morgen (hvis det blir nok påmeldte). Må tenke litt annerledes fordi det er nordmenn. De vet sikkert hva vinmonopolet er, liksom.
Postet 02-07-20 kl 10:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn fra hjemmekontoret, her er det jobbing for alle penga. Iler ut igjen.
Postet 02-07-20 kl 10:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
1 dag igjen til F.
Postet 02-07-20 kl 11:02 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, men skal bare jobbe halv dag. Det er noe fint med å forsove seg med en time og så er det helt uproblematisk. At så mange har sommerferie og at møtene bare finner sted midt på dagen er ganske greit da.

Jeg driver med ryddearbeid etter gårsdagens møte. Jeg trodde jo at vi skulle være veldig uenige, men det var vi faktisk ikke og alt gikk rolig for seg (det var uansett utelukkende en faglig diskusjon, så det var helt ufarlig). Men prosessen må avsluttes, og da har jeg litt å gjøre med det. Det er jo fint at jeg har arbeid å gjøre når jeg først skal være på jobb. Neste uke tror jeg blir ganske rolig, men da har sjefen sagt at jeg bare gjør det som er der og så kan jeg ta livet litt med ro. Sjefen min er ganske grei.
Postet 02-07-20 kl 11:26 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Vi har nett igjen, så kan ikke klage.
Postet 02-07-20 kl 12:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er fortsatt på hytteferie og tredje natt i hengekøye var vellykket og jeg har sovet masse. Minsten våknet nettopp i sin køye. Plan for dagen? Kanskje en tur utpå med båten? Kanskje en tur ned på stranda. For nå, strikking i sola/skyggen.
Postet 02-07-20 kl 13:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no