Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-07-20 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
Mornings! Litt trøtt i dag, men snart helg heldigvis. I dag er det meldt mye regn ser jeg, men foreløpig er det opphold.
Postet 03-07-20 kl 08:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Eller, morgen, i hvertfall..

Litt for mange prosjekter på gang her, toppet med en jobb som nekter å dabbe av fram til ferien og avreise nevnte ferie i morgen tidlig. Så da legger man seg alt for sent og våkner grytidlig. Gotta love it.

Jobb, pakking, fiksing av ungdomsrom og nikosing av katt som snart skal på kennel står på planen her i dag. ☺️
Postet 03-07-20 kl 08:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Fortsatt fri, det er deilig. Kafe med en venninne, men før det skal vi se sommerbilen kjøre forbi her.
Postet 03-07-20 kl 09:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Her går dagene unna, gitt! Mye jobb, kombinert med organisering av 75-årsdag og oppgaver på frivilligjobb gjør at det koker litt i hodet.

Men i kveld er (forhåpentligvis) gutta og jeg på vei opp til mannen, som stakk til hytta på tirsdag (jobb i området). Silver lining er ferdig middag ved ankomst.
Postet 03-07-20 kl 09:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ja. Da er jeg på plass på hjemmekontoret. Jeg har noe å gjøre i dag, men neste uke blir virkelig stille. Vi har vært mer effektive enn jeg trodde var mulig denne uka, og i går fikk vi skryt fra fagavdelingen. For ikke bare var vi kjappe, men vi var visstnok imponerende nøyaktige også. Det skal arbeidsgiveren min ha - det er kultur for å gi hverandre skryt, og det er jo så stas å få.
Postet 03-07-20 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så flott, Tjorven! Alle elsker vel å få ros, og i hvert fall når den til og med er konstruktiv.
Postet 03-07-20 kl 09:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. På plass på hjemmekontoret, men driver å ordner litt for gutten som er kommet inn på VGS. Utstyrsstipend er søkt om så da mangler det bare å bestille PC fra fylket sin PC ordning. Det er godt med det som er gjort.
Postet 03-07-20 kl 09:53 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Fredag! Det skal bli så fint med helg selv om været ikke blir noe å rope hurra for.

Det er så feriestille her på jobben nå og jeg kjeder meg!
Postet 03-07-20 kl 09:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Første dag på jobb denne uka, nå skal jeg få unna det som ikke ble gjort mens jeg var på ferie slik at jeg har tall og rapporter klare i løpet av dagen.
Postet 03-07-20 kl 10:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste innspurt på hjemmekontoret før fire uker særdeles etterlengtet ferie! Får prioritere litt hva som må gjøres, til bunns i bunken kommer jeg ikke.
Postet 03-07-20 kl 10:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt spent på om poden har fått svar på unntak til vgs i dag, men han svarer ikke mor så tidlig. Tipper han er våken i 16-tiden. :himler:

Jeg er alene hjemme, men har blitt bedt med på konsert av god venninne i kveld. Jeg elsker disse sommerkveldene.
Postet 03-07-20 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten skal på sitt første LAN i dag. Det blir litt spennende. Det er visst veldig lite og lokalt ... og selvfølgelig organisert av en FP-mamma så det føles veldig trygt.

Han gleder seg til å ha mulighet til å spille hele natta, selv om han er veldig klar over at han kommer til å sovne. Det er jo noe med å få bestemme det helt selv.
Postet 03-07-20 kl 10:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våknet av regnet og ble liggende å slumre og drømme meg vekk. Heldigvis er det kort vei til kontoret og kaffe, så det ble ikke alt for sent før jeg kom i gang.
Postet 03-07-20 kl 10:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Snart helg - og F!
Postet 03-07-20 kl 10:54 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb og lurer på om jeg rekker å bli ferdig med alt de hiver min vei før ferien.
Postet 03-07-20 kl 10:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Er førsteinntaket til VGS i dag? Eller i går?
Postet 03-07-20 kl 11:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Her i vest er førsteinntaket ca 8. juli.
Postet 03-07-20 kl 11:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det varierer fra fylke til fylke, Honda.
Postet 03-07-20 kl 11:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Rogaland stod det ca 3.juli, men kom i går.
Postet 03-07-20 kl 11:13 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
På jobb med diverse å gjøre. Skal sende avgårde yngste på speidertur i ettermiddag. De skal seile til Mandal. Jeg er en smule nervøs, men tenker de nok vet hva de gjør? De har med lege og sykepleier (ledere) og de er erfarne seilere, men de sender altså barna ut i egne båter. Det blir sikkert en flott opplevelse, men de får ikke noe fint vær.
Postet 03-07-20 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sovet lenge etter en urolig natt.
Skal hente mellomste på rideleir, og etter det er det F. Jeg er klar.
Postet 03-07-20 kl 11:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vestfold Telemark har hovedinntak 10. juli,ser jeg.
Postet 03-07-20 kl 12:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Hjemmekontorfredag. Etter å ha vært supertravel og effektiv hele uka, kommer jeg ikke helt i gang i dag merker jeg. Gleder meg til å treffe gode venner i kveld!
Postet 03-07-20 kl 13:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Er i leiligheten vi skal flytte til om tre uker og det er uvant. Litt surt at det er så dårlig vær, må vel venne meg til dette kystværet først som sist.
Postet 03-07-20 kl 13:02 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har gått helt i sommerferiemodus.

I dag har jeg stått opp, spist frokost, strikket og lest og vasket litt klær. Og nå ser jeg på TV, midt på dagen. Jeg er egentlig en sånn irriterende «komme seg ut og få noe ut av dagen» person, så dette er uvant. Men ganske deilig. Unnskyldningen er at jeg må prøve å få montert ferdig en jakke som jeg har lyst til å ha med på ferie.
Postet 03-07-20 kl 14:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her kom det plutselig voldsomt med regn og vind, haglet gjorde det også i en kort periode. Flere av pottene ute føk "vegg imellom", så jeg måtte ut og flytte dem. Julivær ass...
Postet 03-07-20 kl 14:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det ble ingen guiding på meg i dag; som jeg antok er ikke norske hurtigruteturister interessert i å kjøpe tilleggspakker.

Har brukt dagen i hagen og som assistent for pappa, som utvider og oppdaterer terrassen min.
Postet 03-07-20 kl 16:22 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Det ble litt mer enn 11 timer, men nå kan jeg slenge beina på bordet.
Postet 03-07-20 kl 17:09 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 03-07-20 kl 18:07 av star
Gammel
Fintdethei! sin avatar
F her også. Jeg fikk tømt innboksen min, og laget en oppsummering over oppgaver når jeg kommer tilbake. August og september ser ut til å bli temmelig travle. Ingen store ferieplaner. Digg å våkne 8 grader og sipregn idag. Vel, det kan bare bli bedre!
Postet 03-07-20 kl 17:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært på Verdens ende i vinden i dag. Etterpå spiste vi lunsj i Tønsberg. Nå ligger en pode i hengekøya og to i sengene sine i annekset. Jeg skal bare strikke ferdig en omgang før jeg trekker inn.
Postet 03-07-20 kl 18:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no