Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 04-07-20 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg hadde tenkt å sove en time til, men verden ville det ikke slik.

Nuvel, har kommet enda noen punkter ned på to-do lista mi før avmarsj ferie. Nå nyter jeg en siste kaffekopp nesten alene, antagelig for siste gang på et par uker, før jeg skal vekke ungene og begynne å kommandere mannen.
Postet 04-07-20 kl 08:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg og storebror skal på magishow i dag, men før det skal jeg kjøre noen turister sånn at de kan gå på fjellet.
Postet 04-07-20 kl 09:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Våken, fikk sms om pakke.

Ingen store planer. Kun eldste og meg hjemme. Grått vær. Vi tenker på kafe og se film hjemme sammen.
Postet 04-07-20 kl 09:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har blitt vekket opptil flere ganger av sjuåringen, men fikk slumre innimellom til ni, så det får være bra. Vi skal ferdigstille ny terrasse og nyte den i dag, det innebærer nok at jeg må kjøpe noen flere planter.
Postet 04-07-20 kl 10:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Straks etterlenget frisørtime her.
Ellers pakke til ferie og vaske klær og leilighet.
Rolig helg før F på mandag med kjæresten.
Postet 04-07-20 kl 10:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Min første dag i F. Strålende sol, den siste på lang tid ifølge yr. Jeg lurer på p være ego idag, og ta en lengre fjelltur.
Postet 04-07-20 kl 11:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg synes du skal vere ego, fintdethei. Eg skal berre sulle, det vart lite sulling i starten av ferien med bilen på verkstad tre gonger, og anna stress. Skal klippe plenen da. Tirsdag reiser me til Vestlandet. Juhu!
Postet 04-07-20 kl 11:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ingen planer for dagen og er litt rastløs. Tror jeg må komme meg en tur ut i skogen.
Postet 04-07-20 kl 11:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal sy ferdig buksa i dag. Ser ut som den blir en smule stor.
Postet 04-07-20 kl 11:51 av star star er aktiv nå
Gammel
Magica sin avatar
Vi har dratt på campingtur til Surnadal og er innlosjert på campinghytte, mannen har fisket litt og vi skal ut på tur til Svinvik arboret med lunsjpiknik snart.
Postet 04-07-20 kl 12:47 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag skal jeg sette meg på mc-en og kjøre på måfå. Vil til sjøen et sted, men har ikke bestemt meg for hvilken retning.
Postet 04-07-20 kl 13:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter på terrassen i solen og drikker kaffe. Tror jeg bare blir her!
Postet 04-07-20 kl 14:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sol?

Nå er det opphold. Yngstemann seiler med sjøspeideren. Planen var Mandal, men det ble bare Søgne. Meldt liten kuling i morgen. Men tur og is samt kos er fint.
Postet 04-07-20 kl 14:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sol på sunnmøre! Vidunderlig vakkert her når sola skinner!
Postet 04-07-20 kl 17:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært foreldrevakt på LAN. De var nå et døgn inni gamingen, og så definitivt ganske slitne ut. Er spent på hvordan formen til knerten er i morgen når han hentes.

Men det er det som er ferie. Å få gjøre det man vil aller mest uten foreldre som maser. Sove kan han gjøre på mandag.
Postet 04-07-20 kl 19:21 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det ble egotripp på fjellet. Skikkelig deilig. Nå er jeg mett etter pizza, og har parkert i sofaen. Kjenner i beina at her skal jeg sitte frem til leggetid..
Postet 04-07-20 kl 21:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er uten mann i helgen, han er på guttetur. Jeg har alle 3 barna hjemme, vi har kost oss med nydelig pastarett, alle var med og laget maten. Jeg har funnet fram min yndliingsspilleliste og koser meg i stille stue med vin og bok. Fikk litt soltid, handlet diverse med de to eldste, fin lørdag!
Postet 05-07-20 kl 00:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi skal kjøre over fjellet i dag og gruer oss allerede for ladestress. Husker den gangen man bare kunne fylle diesel når det var tomt og ellers ikke trengte å tenke på det, lxm?
Postet 05-07-20 kl 10:35 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no