Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-07-20 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Det regner og blåser ute, reine høststormen!

Det blir inne-aktiviteter i dag.
Postet 05-07-20 kl 10:40 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Regnvær her også. Kanskje like greit. Huset bærer preg av ekstremt lite omsorg de siste ukene. Så jeg tror husets medlemmer skal piskes rundt med vaskebøtten idag.
Postet 05-07-20 kl 10:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mye regn og skal bli liten kuling her ved kysten. Sjøspeideren min på 11 er på speidertur i firling. Planen var Mandal, men fornuftige ledere stoppet i Søgne. De kom til Kr.sand i går kveld og ligger i en bukt der, nesten hjemme. Skal bare seile rundt pynten og inn et par sund. Tur er tur. Skal hentes om en time eller to.
Postet 05-07-20 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaldt er det også. Vurderer å skru på varmepumpen, men det er juli!
Postet 05-07-20 kl 10:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Mye regn og kaldvær her også, mulig den planlagte skogsturen blir til søndagsåpen kafé-safari.
Postet 05-07-20 kl 10:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sol og finvær her, men bare 12-13 grader. Er så giddalaus i dag, så tror det blir sløvedag.
Postet 05-07-20 kl 11:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Moren min har bursdag, og vi skal på middag til henne i ettermiddag. Veldig ofte er vi bortreist på dagen hennes, så det er fint å få feiret henne i år.

Knerten har vært på LAN i helgen og hentes nå. Jeg er veldig spent på hvor trøtt han er.
Postet 05-07-20 kl 12:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her skal også regnværet benyttes til husvask, det er sårt tiltrengt etter at uteområdene har fått full fokus i ledige stunder de siste ukene. Rakk å nyte den helt nye terrassen litt i går, og fylle opp med enda flere planter. :humre. Det er så deilig å tenke på at selv om det er søndag, er det ikke jobb i morgen. Så jeg sitter stille litt til.
Postet 05-07-20 kl 12:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Foreløpig blåser det bare her, men regnet kommer vel snart.

Har sovet lenge og vel. En oppskakkende og intens drøm sitter litt igjen og jeg må få den litt på avstand. Av og til blir jeg så påvirket av drømmene mine at jeg blir skikkelig satt ut. Merkelige greier.
Postet 05-07-20 kl 13:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Drømmer er rare, fersken. Eg drømte at ei dame stjal trusene som eg hadde plukka ut til meg sjølv på Cubus.
Her er det storm og regn. Kjære tid.
Postet 05-07-20 kl 13:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er visst litt vått her også. En unge har kommet seg opp og dratt ned til x. Den andre sløver i senga.
Postet 05-07-20 kl 13:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sjøspeideren er hentet. Hatt det veldig fint til tross for mye regn, vind og bølger. Vi skal kose oss med varme boller om en stund.
Postet 05-07-20 kl 13:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Rolig innedag her. Vått og vindfullt ute.
Skal trene litt senere ellers rolig.
Postet 05-07-20 kl 13:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Innedag på hytta i skogen. Tåke og regn ute, men vi skal nok få spadd litt grus i hjulsporene til adkomstveien likevel.

Vi er 10 pers her nå. Alle fine folk, men jeg har til min store overraskelse funnet ut at jeg ikke lenger er denne oversosiale personen jeg var for noen år siden. Tinnitusen får nok ta noe av skylda, og alderen resten.

Ett døgn til med denne konstellasjonen, og så blir det miljøskifte. Det går nok bra til slutt, og det går i alle fall over om et døgns tid.
Postet 05-07-20 kl 14:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har gått regnværstur med søsteren til mannen og familien hennes + eldste niese. Hyggelig å ses igjen. Det er lenge siden sist. Nå blir det sløving innendørs.
Postet 05-07-20 kl 16:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her har det vært en rydde og fikse-helg. I går fikk vi endelig montert det nye store spisebordet, i dag har jeg ryddet og vasket lillesøster sitt rom skikkelig (og sneket meg til å kaste/fjerne litt skrot) og vasket en vegg på huset sånn at det er maleklart ved neste tørrværsperiode. Har to uker igjen på jobb så det er godt å kunne slappe litt av også.
Postet 05-07-20 kl 20:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Vi er på tur og har forflyttet oss fra Surnadal til Trondheim og har sjekket ut byen litt i ettermiddag, og fortsetter med det i morgen.
Postet 05-07-20 kl 20:58 av Magica Magica er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no