Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 28-05-20 kl 09:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter klar på hjemmekontor. I dag har jeg ingen møter på ettermiddagen, så da tenkte at jeg skulle komme meg ut av huset. Men jeg har møter på morgenkvisten og ting jeg må gjøre klart til disse møtene. Så ... svosj.
Postet 28-05-20 kl 09:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter klar på "ordentlig" kontor.

Lang kontordag i dag. Mange ting som bare må bli ferdige før jeg går. Men siden jeg ikke har noe som haster i ettermiddag så skal det gå helt fint. Jeg kan bare sitte.

Og etterpå er det nesten helg. Morgendagen blir en kort og lett arbeidsdag.
Postet 28-05-20 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ungene levert på skolen og jeg er alene hjemme, har egentlig lengtet etter dette, men nå er det ikke så gøy, bli alene med tankene sine liksom.

Men ute skinner solen, må nok spise lunsjen min ute i dag tenker jeg.
Postet 28-05-20 kl 09:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag.
Godt med en rolig dag kjenner jeg.
Postet 28-05-20 kl 09:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor med bare moderat belastning i dag, men jeg burde nok egentlig starte på neste ukes gjøremål, for det ser ut til å bli fullt kjør hele uka. Bare én hjemmeskoleelev i dag, vi skal ha vaffellunsj mens det ennå er tid!
Postet 28-05-20 kl 09:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Har hostende unger som til vanlig ville blitt sendt på skolen, men nå måtte det bli hjemmedag. Satser på at jeg får oljet terrasse, klipt plen og gjennomført mer kursing i fagfornyelsen.
Postet 28-05-20 kl 09:42 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Både jeg og minsta er noe snufsete, så vi er hjemme. Det var overraskende vanskelig å ta den avgjørelsen siden ingen av oss er syke!
Har heldigvis ikke pakket hjemmekontoret helt bort, så vi skal da klare oss!
Postet 28-05-20 kl 09:49 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor og hjemmeskole for 1 barn. Nok å gjøre for min del, men er litt i startgropen på et stort prosjekt og foreløpig mangler jeg mange brikker for å bare kjøre på. Håper at en del faller på plass i løpet av ettermiddagen.
Postet 28-05-20 kl 09:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Er på kontoret, skal ha jobbintervjuer på slutten av dagen. Lillebror er hjemme med vondt i halsen atter en gang, og må jo holdes hjemme.
Postet 28-05-20 kl 09:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jobbkontor. Gud, som jeg elsker jobben min. Og kollegene mine. Og elever som ikke bare er en sirkel med initialer på en skjerm. Akkurat nå er det litt pes med å få inn vurderinger, men håper å være i land med det meste om ei ukes tid. Natta var litt røff, seksåringen har ikke trivdes så godt i barnehage i år, og enda mindre nå med utebarnehage, så han klenger hele natta og må lokkes og tvinges hver morgen. Det går jo an å håpe at de siste par ukene gir litt tid innendørs også, kanskje.

Kaffe (til meg, ikke seksåring) fiksa i alle fall en hel del, så nå er jeg klar for en dag med muntligvurdering. Først digital, så med fysisk oppmøte. Blir godt å få unna!
Postet 28-05-20 kl 10:02 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Solfylt hjemmekontor i dag. Håper å få ta med meg PC`en litt ut i hagen senere i dag.
Postet 28-05-20 kl 10:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Startet dagen hos legen, der var alt vel med alle prøver, så da er det bare den teite foten med bruskutvekst som skal følges opp. Så og si alle sko er vonde og jeg nekter å bruke tante-sko resten av livet. Den brusken på vekk!
Postet 28-05-20 kl 10:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
På jobb, men lite å gjøre. Burde hatt opplæring og fått opplæring, men vi utsetter.

En unge på skole på turdag med sykkel, god mat og drikke i strålende sol. Et barn sover, starter ikke før halv tolv. Hun var sliten og trøtt, så det var tiltrengt.
Postet 28-05-20 kl 10:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
På hjemmekontor. Må lese sakspapirer i forkant av langt møte senere, men før jeg gjør det må jeg få i meg enda litt mer kaffe.
Postet 28-05-20 kl 10:41 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontoret et par timer, det var hyggelig med småprat over kaffekoppen igjen. Og etterpå skal jeg spise lunsj med søster i Oslo, det blir bra!
Postet 28-05-20 kl 10:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hjemmekontor på 13 uka og fersk 17-åring i hus. Planlegger en effektiv time nå, så lang lunsjtur med bikkja før møtebonanza og første restaurantbesøk på månedsvis. Det blir bra!
Postet 28-05-20 kl 11:00 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Variasjon på hjemmekontor er lurt, nå er det sofakontor mens jeg skal lese noen dokumenter før jeg gyver løs på systemoppgaver.

Mannen hadde glemt å plugge inn igjen kontakten til laderen i går, så telefonen min var tom for strøm i morges (trodde jeg lada i går kveld) så jeg sov veldig godt utover morgenen.
Postet 28-05-20 kl 11:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sykemeldingsdag, så jeg har hagekontor. Skal snart rusle til byen for litt lunsj med andre sykemeldte kolleger. Aldri så galt, også videre.
Postet 28-05-20 kl 11:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois, første møte gjennomført her. Jeg er en smule trøtt etter terrassehenging med noen få gode kollegaer i går (jada, med avstand ), og føler meg som om jeg drakk alkohol enda jeg ikke gjorde det. Kvikner nok snart til! Skriveinnspurt og mange møter i dag, så her er det bare å holde koken etter beste evne og glede seg til langhelg.
Postet 28-05-20 kl 11:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ispause i hengekøyen var ikke feil i dag. Man tar de lysglimtene man får.
Postet 28-05-20 kl 14:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no