Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 04-12-16 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Da var jo denne helgen straks over..
familiefrokost om et par timer før vi setter kursen til Flesland.
Postet 04-12-16 kl 10:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Aller siste skrivedag!!! 26 timer til oppgaven skal leveres. Hepp!
Postet 04-12-16 kl 10:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ei rolig søndagsmorgon. Lite søvn i natt, så det passer bra med ein slack dag på sofaen.
Postet 04-12-16 kl 10:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Lykke til Blånn.

Jeg skal snart avgårde på håndballkamp, men først litt sløving på sofaen. Har ikke jobbet på en uke så i morgen er det full fart igjen.
Postet 04-12-16 kl 11:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hurra for meg!
Dagen startet med boller og gave på senga, og fortsetter med dobbelt familieselskap for Ville og meg. Mannen rydder og vasker, mens jeg er bursdagsdiva på sofaen (i hvert fall til han er ferdig på kjøkkenet og jeg skal bake ferdig).
Postet 04-12-16 kl 11:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mmm, herlige søndag!
Postet 04-12-16 kl 12:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for celebelen!

Her har vi sovet på skift og i korte intervaller siden minsten insisterte på morgen alt for tidlig, men nå er vi klare for felles brunsj og forhåpentligvis pepperkakebaking etterhvert.
Postet 04-12-16 kl 12:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis, celebelen!!

Vi har akkurat vinket avgårde fem av vestlandsgjestene, vi feiret minstemors tiårsdag i går. Først barnebursdag med nissetema, og så familie- og vennebursdag. Stor ståhei og stas! Litt matt søndag, men har da gått en lang tur i solskinnet og ryddet opp etter festlighetene.
Postet 04-12-16 kl 20:50 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no