Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 25-09-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Det er veldig tidlig med håndballkamper søndag morgen.
Jaja. Oppoghopp.
God søndag.
Postet 25-09-16 kl 08:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det var tidlig ja.
Postet 25-09-16 kl 09:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Våken, men ikke stått opp. Null planer annet enn å levere to jenter i en bursdag.
Postet 25-09-16 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
kaffe, fyr i peisen, rent kjøkken, tåke og vind ute, syk fyr i senga. Hyttesøndagmorgen. Er vel litt ufint å kalle det idyll. :knis:
Postet 25-09-16 kl 10:23 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Greske verb. Prosjektskisseskriving. Null peiling på noen av delene. Dette blir litt av en formiddag, ja....
Postet 25-09-16 kl 11:53 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er i senga enda. Har vært våken en time eller to, men jeg er ikke i form. Ungene har hvert sitt besøk, og da er det best å være alene på soverommet.
Postet 25-09-16 kl 12:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitter ute på verandaen og leser Ferrante. Og utsetter alt det andre jeg skal gjøre, dvs. rydde, trene, lage søndagsmiddag.
Postet 25-09-16 kl 13:12 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 25-09-16 kl 13:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg har endelig fått dradd med meg nesten hele familien på topptur. Til topps!
Postet 25-09-16 kl 13:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar
Våkna i natt av at politiet ringte på. Naboen hadde sett noen løpe ut fra garasjen vår med hendene fulle. Husbonden ble med ut, men kunne ikke se at noe manglet. I dag har vi spekulert litt mer, og er kommet fram til at tyven har fått med seg to poser med tomgods, og en gammel kabeltrommel. Hvis han hadde banka på og spurt, skulle han jaggu ha fått det.
Postet 25-09-16 kl 13:47 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har omsider fått gjort ukens øving i onlinefaget jeg driver og tar. Skulle tegne seks storyboards; det er en utfordring når man er så utrolig lite flink til å tegne som jeg er! Vel, jeg er over på peer reviewing, og det er ingen spørsmål der om hvorvidt tegningen er pen eller forståelig, så da er det sikkert håp for min øving også.
Postet 25-09-16 kl 15:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg Jar hatt en lang fjelltur helt alene. Nydelig. Gikk så langt ar nå må jeg ta bussen hjem. Vurderer å fjerne litt ugress i Hagen når jef kommer hjem. Merk: vurderer.
Postet 25-09-16 kl 15:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen fra Texas! Jeg venter på reisefølget, frokost før konferansestart. 2000 deltakere, svære greier! Sovet greit og håper jeg snart er litt tilpasset døgnrytmen.
Postet 25-09-16 kl 15:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Her i heimen er både lillesøster og jeg syke, så mann og sønn har tatt med seg hund på lang søndagstur mens lillesøster og jeg har trukket oss tilbake i hver vår ende av huset hvor vi gjør ingenting.
Postet 25-09-16 kl 16:50 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er sur, mannen er sur. Og så kom en kompis på overraskende besøk og lager nå ostefondue på vårt rotete, møkkete kjøkken. Jei
Postet 25-09-16 kl 17:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Søndag uten planer er bare helt fantastisk deilig!! Hvorfor har vi ikke det oftere?? Vi burde selvsagt vært på skogstur, men lekeplassen duger jammen den og! Fått fiksa litt og slappet av litt og jammen kost oss litt sammen også. Søndag!
Postet 25-09-16 kl 19:21 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no