Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 28-04-21 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
God morgen! :kvitre:

Tidlig oppe for å vente på en håndverker som kanskje skulle komme mellom 7 og halv 8. Han er vel her i 9-tiden.
Postet 28-04-21 kl 08:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal kjøre digitalt fagmøte nå snart og må være stram møteleder fordi jeg skal ha fysisk undervisning en 55 minutter etter møtestart. Her skal det bankes inn saker!
Postet 28-04-21 kl 08:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!

Vi er midtveis i uken allerede og det tikker mot helg.
Men tror jeg skal starte dagen sammen med strikketøyet og en vitaminboost som kommunen kaller det på hjemmesiden og se et eller tre foredrag om arbeidsglede, stressmestring og balanse. Kanskje det er akkurat det jeg trenger nå.
Postet 28-04-21 kl 08:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Er det bare hos meg, eller har "blogg" knappen i headeren blitt borte?

Digital konferanse i dag også. Neste år kan noen andre få dra på dette, for dette var bare overfladisk og kjedelig.
Postet 28-04-21 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Mex
Er det bare hos meg, eller har "blogg" knappen i headeren blitt borte?
Nei, her også.

Morn, forresten! Innom kontoret for kjapp kaffe før jeg skal ut i produksjonen. Det er en travel vår.
Postet 28-04-21 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Borte ja, Mex.

Her er det hjemmekontor til etter en behandlingstime som ble gjort digital.
Postet 28-04-21 kl 09:09 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Mornings! Jeg har snarveien til fp på blogg-forsiden, men er litt styr å komme tilbake ja. Onsdag, det bikker over mot siste del av uken, kanskje nærmer hjemmekontortilværelsen seg en slutt? Var noen positive tegn i Raymonds trinnvise plan leste jeg. Trenger noe å håpe på, blir mer og mer demotivert for hver dag. Jaja, ute skinner solen, bjørken øser ut pollen, jeg sitter inne og nyser.
Postet 28-04-21 kl 09:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg ble «vekket» av brumlekor i morges, tre på stedet og en på facetime. Hurra for meg! Nå har jeg kommet meg til jobb. Trøtt i trynet og klar for møtebonansa på teams.
Postet 28-04-21 kl 09:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fått ny telefon. Den gamle måtte lades annenhver time, og det var litt strevsomt. Det "morsomme" er jo at den har ligget på butikken 200 meter unna i 9 dager. De hadde nemlig glemt å skrive navnet mitt på pakken, bare arbeidsgivers navn og da fikk jeg visst ikke beskjed. Men nå er den her.

Jeg leste 24 søknader til sommerjobben jeg har utlyst i går, og føler veldig for å lage et kurs om hvordan man skal skrive jobbsøknad. Det er mange som har mye å lære.
Postet 28-04-21 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Kjører workshops med potensiell ny kunde på TEAMS. Det er utrolig tungt. Gleder meg så utrolig til å kunne treffe folk fysisk igjen. Drømmer nesten hver natt om å reise....

Ingen lettelser her denne uken Forhåentligvis neste uke.
Ja,ja, vaksine i morgen i det minste.
Postet 28-04-21 kl 09:47 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Hurra for deg, Blånn!

Jeg er en litt sliten sjel om dagen, så jeg tror jeg skal bruke dagen på hjernedødt arbeid. Og te.
Postet 28-04-21 kl 09:52 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Og der kom håndverkeren.
Postet 28-04-21 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hatt Teamsmøte kl 8, snakket med en kollega som måtte ha hjelp og lagt inn nye ordre. Snart nytt møte. Sitter fortsatt hjemme; liker det så godt. Er nesten så jeg gruer meg til å måtte gå på jobb igjen og treffe alle.
Postet 28-04-21 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn.

Jeg sitter her og prøver å kvinne meg opp for å flytte maskin og meg selv til et møterom og starte et møte. Jeg har så vondt i viljen. :sutre: Jeg har bare lyst til å sitte her og drikke kaffe og høre på radio og gjøre rutinearbeid.
Postet 28-04-21 kl 09:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har vært hos legen igjen (jeg har vært der så mye etter jul at jeg ligger og vaker rundt frikortgrensa ), og får gå opp til å jobbe 50 % fra mandag, jippi! Men siden det varer ut mai, må jeg si fra meg skriftlig sensur, og det er surt.
Postet 28-04-21 kl 11:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har hatt den månedlige 1-1 samtalen med sjefen, vi er like flinke til å holde tråden begge to. Men vi ble enige om at vi er fornøyde begge to så det må jo være bra.

Solen skinner ute og jeg gleder meg til lunsj i solkroken.
Postet 28-04-21 kl 11:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter (nåja, sitter og sitter. Hadde mer enn tretten tusen skritt da jeg kom hjem i går) på jobb og prøver å løse problemet med bolig for en beboer jeg er primærkontakt for, og vil bare be dere alle sammen sette litt ekstra pris på alt dere har, og alle fordommene dere slipper ved å ikke slite med den sykdommen rusavhengighet er.

På den annen side sett er det ufattelig mye fine folk i dette systemet, på alle hold. Jeg digger jobben min!
Postet 28-04-21 kl 12:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Blånn.

I dag er en litt blæh dag uten at jeg helt vet hvorfor.
Postet 28-04-21 kl 13:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg blir så glad når jeg leser om deg og jobben din, Pappalille!
Postet 28-04-21 kl 13:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Postet 28-04-21 kl 14:29 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no