Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 26-04-22 kl 07:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
Mornings, trøtt trøttesen her i dag, men det er vel bare å komme igang med dagen.
Postet 26-04-22 kl 08:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Musikalpremiere i kulturskolen i går, hjemmekontor med planer om både frisør og trening i dag. De neste to ukene er det fulle kalendere med konfirmasjon som høydepunkt til slutt.
Postet 26-04-22 kl 08:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God tirsdag! Sykkel på service, så det ble bil i dag.

Dontene fortsetter med kontraktlesing, regnskap, og utarbeidelse av informasjon til bruk i en due dilligence. Spennende tider fortsatt ...
Postet 26-04-22 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på kontoret.
Må få levert bilen på verksted i løpet av kvelden. Denne gangen blir det dyrt.
Postet 26-04-22 kl 10:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen, lenge siden jeg tittet inn her. Trøtt ukestart her også, heftig helg med brassfestival, spille med to korps fredag og lørdag i tillegg til fulle dager i crewet. Men så moro!! Verdens aller beste hobby!
Postet 26-04-22 kl 11:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kollegaen min skal slutte!
Postet 26-04-22 kl 13:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
All sympati, Fersken! Jeg har fremdeles en slags sorg etter min favorittkollega, som sluttet for halvannet år siden. :sigh:

Jeg har ikke feber lenger, men er pottetett i systemet og orker lite. Jeg er jammen glad for at jeg ikke klarte å få korona før etter tre vaksinedoser og en mildere variant. Jeg har vært sengeliggende i flere dager av denne, liksom. ingle:
Postet 26-04-22 kl 14:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fredelig dag på kontoret i dag. Jeg får gjort ting!

I ettermiddag skal vi hente stolrygg og armlener som er blitt trukket om og jeg er veldig spent på resultatet. Sannsynligvis har vi kjøpt oss noen år ekstra før vi må gjøre større ting i stua, for nå bør salongen holde enda noen år og vi slipper å tenke på hva som egentlig må endres om den salongen byttes ut.
Postet 26-04-22 kl 14:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag. Kjekt å treffe folk igjen. Det begynner å ta seg opp nå.
Postet 26-04-22 kl 15:00 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no