Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 20-07-19 kl 09:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
I dag skal vi være turister på hop om, hop off buss. Det kan jo bli artig. Nyter livet og hverandre her. Hjem i morgen, Spania på onsdag. Helt ok.
Postet 20-07-19 kl 09:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har hentet Frøkna si venninne på flyplassen. Nå skal jeg straks levere den punkterte sykkelen ( ) til fiksing og trene mens jeg venter.
Postet 20-07-19 kl 10:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Nå er hele familien samlet i Oslo. Vi er så heldige å få låne gratis hus av venner hver sommer. Skal være her en uke. Nå straks bytur.
Postet 20-07-19 kl 11:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er hjemme alene i Oslo og lurer på hva jeg skal fylle dagen med. Knerten kommer ikke før tidlig i morgen.

Føler meg rimelig sikker på at det blir sushi til middag, men de lokale sushileverandørene har kanskje sommerstengt?
Postet 20-07-19 kl 11:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må rydde bort klærne som jeg ordner med sånn at vi kan begynne å pakke.
Postet 20-07-19 kl 11:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Du veit jo kva du skal bruke dagen til sånn EGENTLIG,Tjorven: sjekke kor du kan få tak i sushi.
Eg skal til Mjøndalen å kjøpe sminkebord. Juhu.
Postet 20-07-19 kl 11:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God lørdag.
Ferdig trent.
Idag skal kjæresten og jeg på vernissasje (skrives det sånn?) og deretter på street food festival. Fin lørdag.
Så må det pakkes til en uke med norgesferie, yr.no er min venn.
Postet 20-07-19 kl 11:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fremdeles hjemmesommer, twisten nå er at det bare er meg her. Ble litt vel stille, gitt. Nuvel, to dager til flytting. :svosj:
Postet 20-07-19 kl 12:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ser ikke på yr når jeg pakker, Trixie. Her pakkes alt fra bikini til ullklær.
Postet 20-07-19 kl 12:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi hadde med alt fra bikini til ullklær på vår tour de Nordvestlandet. Verken bikini eller varm ull ble faktisk brukt, men tynn ulltrøye var gull på fjelltur.

Rolig dag her foreløpig. Jeg har begynt med en ny type gambling: Bestille forundringspakke fra Morgenlevering. En gang fikk jeg masse gode rundstykker og boller, så jeg håper fortsatt på det, men sist fikk jeg tre brød og i dag to brød og pizzaboller, så tror snart vi har nok brød. Litt spenning i feriehverdagen, da. :P
Postet 20-07-19 kl 12:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Jeg er begynt å rydde litt. Det trengs. Tenker å dra innom bruktbutikken og levere eller gi til Hjelp oss å hjelpe når de starter opp igjen. Kanskje en tur på søpla med papp også.

Trixie: Er det nå du skal til Prekestolen? Vi gikk i superundertøy, kun trøye, hadde med tynne luer og tykk ullgenser. Alt ble brukt.
Postet 20-07-19 kl 13:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God lørdag! Her står hagearbeid på planen, men etter litt luking og jeg ikke får puste og blir tett pga pollenallergi ( går hele sesongen) så utgår det.
Lese bok i solen da kanskje? : gruble:
Greit å bli ferdig med den kjedelige boka jeg leser, men må lese ferdig bare fordi den er kjedelig. Dette er Blå av Maja Lunde.
Postet 20-07-19 kl 14:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Synes du den er kjedelig, Millen? Jeg synes den var både god og skremmende fremtidsrettet.

Jeg har mye å gjøre, derfor gjør jeg lite. Det er så typisk.
Postet 20-07-19 kl 14:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Likt som her, Blondie. Men, jeg fikk kjørt all pappen på søpla og har levert noe hos en venninne og fått en kopp te og prat.
Postet 20-07-19 kl 17:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg og eldste har vært på butikkrunde. Ble litt klær på han på salg.
Og så fikk jeg kvitta meg med posene med klær.
Postet 20-07-19 kl 17:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Blondie, syntes den er veldig forutsigbar og for lik Bienes Historie som jeg likte godt.
Postet 20-07-19 kl 17:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Får ikke gjort stort. Rydde mer, vaske bad eller finne på noe mer gøy?
Postet 20-07-19 kl 17:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Siste hjemmeferiedag alene med eldste ble brukt til plenklipp (eldste) og vask av halve huset (meg).

Mannen kom hjem med tannverk og er hos tannlege nå, stakkaren. Håper han får god hjelp.

Yngste føyk rett opp til PC-en.

I morgen skal det pakkes til en ukes kystferie.
Postet 20-07-19 kl 18:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Millact: jepp prekestolen og Vestlandet først i uka, Østlandet resten.
Blir både sommerull og bikini i bagen.
Postet 20-07-19 kl 18:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Vi er i Sopot i skikkelig nydelig sommevær. Kombinasjonen "syden" og Polen er helt topp. Fornøyde ungdommer som shopper som gale og vi gamle som dilter etter. I morgen skal vi teste Polsk treningssenter før frokost.
Postet 21-07-19 kl 00:01 av Susse Susse er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no