Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 27-11-20 kl 08:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Sein fredag i kaffebloggen! Jeg har på sedvanlig vis vært våken siden lenge og har fått unnagjort et arbeidskrav og litt retting før jeg starter maratondag om fire minutter. Fordelen er et det er f r e d a g! Ha en fin en.
Postet 27-11-20 kl 08:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Møtemaraton fra 10-15, får få unna litt nå før det braker løs tenker jeg.
Postet 27-11-20 kl 08:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg skal ha to møter der jeg ikke trenger å bidra med så mye og se om jeg kan få tid til å følge ett lite webinar. Så alt i alt så er det ikke så ille.

Og etterpå skal jeg ta min mor med på den tradisjonelle adventsturen for å handle juleblomster. Det blir veldig, veldig hyggelig.
Postet 27-11-20 kl 09:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fredag, vanligvis fridag, men konsernet syntes det var en god idé å legge webinar for oss i Norge til fredag kl 14.
Postet 27-11-20 kl 09:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde et svært forvirrende møte i går, og jeg er veldig usikker på hvor prosjektet mitt står akkurat nå. Men alle de folka jeg normalt ville rådført meg med har ferie i dag (mange har altfor mye ferie igjen etter årets sommer og har fri hver fredag frem til juleferien ).

Ja, ja. Jeg lander vel på beina. Jeg må bare få rådført meg litt først.


Jeg hadde en veldig gledelig opplevelse i går. En venninne av meg ble 40 år i april, og hun er kjent for å holde de mest fantastiske fester. Men festen ble ikke avviklet i april og selv om den stadig har vært planlagt, så blir den utsatt hver gang. Jeg hadde strikket en genser i presang, og jeg tenkte at nå i november trenger man faktisk en strikkegenser. Så jeg overleverte den i går, og hun ble så ubeskrivelig glad. Det er utrolig stas å gi gaver når mottakeren gir en sånn respons.
Postet 27-11-20 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
En hjemmestrikket genser er jo virkelig en fantastisk presang, så snill du er! For sånne som meg, som elsker strikk men ikke under noen omstendighet klarer selv, så er jo det gull!
Postet 27-11-20 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!
Blå: nå er det tidenes morgen ute igjen!

Jeg har lunsjturavtale med venninne i nabolaget, og spekulerer i å avspasere etter lunsj. Så da får jeg sørge for å svosje effektivt før det.
Postet 27-11-20 kl 09:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Du har helt rett tink. Nydelig.

Jeg hører forøvrig på P3 morgen i dag. Må variere litt. Og så har jeg kakao. Er det fredag så er det fredag.

Jeg hadde egentlig tenkt å avslutte litt tidlig i dag, men så var det noen som syntes at det var en god ide å legge et møte til kl. 15 på en fredag.
Postet 27-11-20 kl 09:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det hang en stor frokostpakke fra Morgenlevering på døra mi. Innholdet må tines før jeg spiser noe, det har vært frost ute i natt.
Postet 27-11-20 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! En ekstremt arbeidstett uke går mot slutten, takk og pris! Gleder meg til fredagskveld med gjør-det-selv-pakke fra Golden Chimp, film og popkorn.
Postet 27-11-20 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Toffen: Takk for tips om Golden Chimp! Mannen min skal til en kompis for å se på fotball på lørdag (og det blir nok ganske seint), så dumplings til knerten og meg høres ut som en helt strålende idé.
Postet 27-11-20 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Fredag! Fri, kaffelatte, ungene har fri og vi har fyr i ovnen.
Postet 27-11-20 kl 10:18 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Frisk sykkeltur til jobb i dag. Nå er jeg på kurs om asbest. Takk gud for at det er digitalt.
Postet 27-11-20 kl 10:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det gikk med ett opp for meg at det er første søndag i advent på søndag!
Postet 27-11-20 kl 10:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: Ja, det er det jammen meg. Da skal jeg på Nille og kjøpe lilla lys etterpå. Og så kan mannen få henge opp julestjerna i vinduet. Vi har så innmari fin julestjerne, så jeg gleder meg til den er på plass.
Postet 27-11-20 kl 11:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Blånn, jeg var på et seminar om asbest en gang for mange år siden, og det var skikkelig skremmende. Egentlig var det et fagseminar om hvordan avfall forstås og fortolkes og hvordan man kan tenke om asbest i lys av det, men det som virkelig gjorde inntrykk på meg var faktaopplysningene om asbest og hvor helseskadelig og varig det er. Så nå synes jeg det hørtes kjempespennende ut å være på kurs om asbest... :nørd:
Postet 27-11-20 kl 11:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg er forelsket i de nye noise cancelling hodetelefonene mine. At jeg ikke har skaffet slike før! Jeg hører ikke mannen lenger, eller annen støy.
Postet 27-11-20 kl 12:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg siter som vanlig i sengen, på et soverom som fungerer som lager for det meste siden vi pusser opp. Rommet ved siden av skal få fliser snart og er nymalt. Kjøkken og stue ser ut som nybygg, med kun sponplater på alle vegger. - kjøkken kommer kanskje om to uker. Blir lite adventsstemning her, men kan jo henge en julekrans på døren.
Postet 27-11-20 kl 12:21 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hva kjøpte du, Martis?

Akkurat hjemme igjen fra tur til nabobyen for røntgen og kontroll av minsten sin arm. Totalt tok det 5 min uten venting.
Postet 27-11-20 kl 12:45 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har utnyttet Black Week og kjøpt meg ny BH på Change. Blir spennende, har aldri funnet noe der før - men nå er BHene mine fra Bravissimo utslitt, og det blir for dyrt å kjøpe derfra nå. Change sine er så slaskete, synes jeg, men de er dessverre de eneste i byen nå som går høyt nok i skålstørrelse.
Postet 27-11-20 kl 12:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg kjøpte Sony sine, fjorårets modell til 2000,- hos Elkjøp. Hadde egentlig tenkt å kjøpe nye Jabra, for mine gamle hadde konket, men sony sine var mye mer behagelige på.
Og de gamle jabra'ene hadde ikke noise canselling.
Postet 27-11-20 kl 13:03 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Oida Pelle, dere driver virkelig med rehab! Er det med vilje eller har dere hatt vannlekkasje eller noe slikt?
Det blir bra til slutt da!
Postet 27-11-20 kl 13:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har kjøpt varm jakke i julegave til studenten min, fornøyd med dunjakke til 699,-.
Postet 27-11-20 kl 13:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Taco-fredag er nå omdøpt til smittesporingsfredag.
Postet 27-11-20 kl 20:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Auda, Blånn!
Postet 27-11-20 kl 20:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no