Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 21-03-17 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er egentlig klar for påskeferie, men det er jo litt lenge til, så får vel motivere meg til å jobbe 2.5 uke til.
Postet 21-03-17 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Mårn! Her er det sol, jeg har tre flotte barn og jeg gleder meg til å gå på jobb. Senere skal jeg legge teppe på kontoret mitt og skru sammen en haug møbler. Hæppisnæppi hilsen fra meg. *svosj*
Postet 21-03-17 kl 09:06 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Snø igjen i dag. Men solen ser ut til å trenge seg litt igjennom skylaget her, så det er vel håp om at mye forsvinner i løpet av dagen.
Yoga i kveld. Blir bra!
Postet 21-03-17 kl 09:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gardermoen, forsinket fly. God morgen!
Postet 21-03-17 kl 10:07 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Regnet i går kveld tok resten av snøen. Heldigvis. Selv om jeg savner å få gått på ski, er skiføret i nærområdene uansett en fjern drøm nå sent i mars med denne vinteren, så like greit med barmark og vår nå! Skal på fjellet i påsken, der får det vær så god være silkeføre! Ukene flyr avgårde, må huske å nyte det fine vårlyset nå mens vi har det!
Postet 21-03-17 kl 10:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg har så mange oppgaver som haster at jeg ikke klarer å starte med en eneste en! Da hjelper det sikkert å klarne hodet på FP.

Og så drømmer jeg om helg, det var tidlig selv for meg!
Postet 21-03-17 kl 11:20 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Sol og utelunsj i dag. Alle tre barna skulle på hver sin type tur i dag, så det ble mye att og fram før vi kom oss ut døra.
Postet 21-03-17 kl 11:23 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Urk, jeg ligger i sofaen på kontoret og hutrer og lider og er syyyyk, og prøver å delegere oppgaver til kollegaene mine. Som å hente kaffe, kake og teppe og slikt.
Postet 21-03-17 kl 13:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
(Neida, jeg ber dem ikke hente ting til meg. Lover. )
Postet 21-03-17 kl 14:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no