Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 17-06-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Alle oppe, storebror skal på fotballturnering, og lillebror skal til besteforeldrene. Heldigvis siste turneringa før sommeren. Og det er vel planen for i dag tenker jeg.
Postet 17-06-17 kl 08:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
For en fiiiin lørdag! Sol og kaffe på trammen med besøk av nabokatten. Fin start!
Postet 17-06-17 kl 08:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær, meldt 25 grader. Plan for dagen er stranden.
Postet 17-06-17 kl 08:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Teltmorgen på fotballturnering. Venter på to fotballjenter som har sovet på fellesrom, nå blir det bading før kampene.
Postet 17-06-17 kl 08:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Loddsalg for mellomste i dag. De to minste skal i ulike bursdager etterpå.
Postet 17-06-17 kl 08:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Lørdag! Trening og stranda håper jeg, ekstremt hektisk jobbuke så nå var det godt med helg.
Postet 17-06-17 kl 09:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal på diger familiesommerfest, og har for en gangs skyld hatt vett til å ikke finne på noe altfor komplisert til fellesbordet. Supert vær til det, da!
Postet 17-06-17 kl 09:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Rapport fra sommerhushagen:


Här är gudagott att vara.
O, vad livet dock är skönt!
Hör, vad fröjd från fåglars skara,
se, vad gräset lyser grönt!
Humlan surrar, fjäril´n prålar,
lärkan slår i skyn sin drill,
och ur nektarfyllda skålar
dricka oss små blommor till.
Postet 17-06-17 kl 10:05 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 17-06-17 kl 10:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har vært oppe siden før sju og er i em idrettshall. O lykke.
Postet 17-06-17 kl 10:15 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Sol, kaffe ute og alene med ungene i helgen. Planen er å bare være hjemme og la ungene styre seg selv.
Postet 17-06-17 kl 10:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har panikk. Mamma og mannen hennes har ordnet barnevakt for barna, og jeg vet ikke hvem de er eller hvor barna skal være, jeg og mannen skal hentes halv fire av Gud vet hvem for å dra Gud vet hvor og gjøre Gud vet hva. Alt er gave til meg siden jeg fylte førti. Datteren min vet hvem de skal være hos, og hun gleder seg og sier de (både datteren og sønnen) kjenner dem de skal til, og jeg vet jo at alt er godt ment. Men.

Jeg Hater Overraskelser.

Jeg er i full panikk-modus og kjemper mot angstanfall. Æsj, altså, att jeg skal være så sabla teit.
Postet 17-06-17 kl 11:01 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper du får pusta litt, Pappalille. Jeg synes også at overraskelser er noe av det verste man kan utsettes for. Men håper det blir fint likevel!

Jeg har jobba litt, og snart skal jeg følge sjuåringen til vårsemesterets siste turntrening. Men aller først: formiddagsmat!
Postet 17-06-17 kl 11:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er heller ikke fan av slike overraskelser, Pappalille, så jeg kjenner igjen følelsen. Men jeg håper likevel dere får det fint når dere først er kommet i gang.

Jeg våknet med skikkelig vondt i hodet i dag og det er ganske dårlig gjort når jeg var på sommerfest i går uten å drikke alkohol. Nå har formen begynt å komme seg takket være kaffe og paracet, og det er jo bra for lillesøster og jeg skal i Spektrum for å se på håndballkamp i dag.
Postet 17-06-17 kl 11:17 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har en haug med forskjellige ting vi bør gjøre i dag, men foreløpig sitter vi med hver vår skjerm. Neste uke er fullstappet av bursdager, avslutninger og avreise til fotballcup.
Postet 17-06-17 kl 11:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sovet lenge med bare ett barn i hus. Eldste har vært på overnatting og mannen er på tur. Fått ryddet og vasket klær. Nuh, bytur i finværet med ei venninne og hennes mellomste.
Postet 17-06-17 kl 11:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hvordan i svarte f får man luft i en slange med fransk ventil? Hiver snart hele greia. Hører jo at lufta siver ut samtidig som jeg pumper. Og ja, har skrudd opp ventilen.
Postet 17-06-17 kl 12:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har vært i vielse idag. Nydelig!! Jeg skal servere under middagen og bli med på festen ikveld. Om jeg ikke er skutt da. Jeg og en til er ansvarlig for at dette glir fint og det er hundre til bords. Svett. Har med oss en gjeng løpevillige tenåringer og detaljert kjøreplan så det går nok bra!
Postet 17-06-17 kl 13:09 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Forbereder barnebursdag. Er invitert til vannkrigbursdag. Så ein kan jo sei at det ikkje passer oss heilt med det regnet som er ute no og 12 grader. Eg ser for meg at besøket hans blir litt spolert.
Postet 17-06-17 kl 13:49 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gutta og jeg er på vei for å se Wonder Woman!
Postet 17-06-17 kl 14:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Star: du må skru ventilen heeeeelt opp. :btdt:
Postet 17-06-17 kl 14:25 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Håper det ble varmere, Hjertensfryd! Her ble det 28. Akkurat kommet fra stranden.
Postet 17-06-17 kl 16:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har trent. På en lørdag. Nå har jeg telt over loddpengene og skal straks hoppe i dusjen.
Postet 17-06-17 kl 17:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ødelagt pumpe. Ikke rart jeg ble gal. Ny pumpe kjøpt inn og da gikk det som en lek. Hjulet er på plass og jeg har til og med spylt sykkelen ren.
Postet 17-06-17 kl 17:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det blei ikkje varmere. Heller kaldare og skikkelig plask. Men dei hadde vannkrig sjølv om, og varm badestamp hjalp på.
Postet 17-06-17 kl 18:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Høres ut som de hadde det kjekt, Hjertensfryd.
Postet 17-06-17 kl 19:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg trur dei hadde det veldig gøy. Hylene og latteren tilsa i alle fall det.
Postet 17-06-17 kl 19:55 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tenk å få lov til å ha vannkrig i regnvær da! Det må jo være lykke for barn!
Postet 17-06-17 kl 19:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dei sprang rundt og hylte, med vannpistol, vannslangen og flasker. Og så rett i kokvarm badestamp når dei vart kalde. Litt grilling under tak, ny krig og så inn for film og litt godt. Eg trur, heldigvis, bursdagen blei akkurat som som han ville.
Postet 17-06-17 kl 20:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no