Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Adventskalenderbloggen

Mens vi venter - 16



Hver morgen fra og med 1. til og med 24. desember blogges en luke i kalenderen, og her kan man finne noe hyggelig eller morsomt eller nyttig eller fint eller gøy; bilder, vers, aktiviteter, oppskrifter, sjokolade ... Det er bare lukeutøvernes fantasi som setter grensene.
Rangér dette innlegget

Mens vi venter - 16

Postet 16-12-08 kl 08:00 av Kalenderpiken





Jeg er ikke en spesielt lettrørt person. Jeg innrømmer det. Men de siste årene er det spesielt en situasjon som får frem den sentimentale Divine. Jeg blir blank i øynene og prøver å gjøre gode miner til slett spill. For man føler seg ikke spesielt høy i hatten når man nesten bryter ut i krampegråt bare man går gjennom en ankomsthall på flyplassen.

Og hvorfor denne reaksjonen? Jo, jeg må nok skylde på min favorittjulefilm. En film som jeg motstrebende ble med på en desemberdag i 2003. Jeg er glad jeg lot meg overtale – Love Actually har nemlig blitt en obligatorisk del av førjulstiden i det divinske hjem.

Før handlingen starter er jeg allerede sippete og sentimental. For åpningsscenen som viser ekte bilder av ekte gjensynsglede, treffer meg like sterkt hver gang.

Så dette er en hilsen til alle dere som skal møte kjente og kjære til jul.


(NB: fungerer bare når du dobbeltklikker for å åpne i eget vindu)

Nylige blogginnlegg av Kalenderpiken

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no