Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 07-11-22 kl 06:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Jeg glemte toalettmappen på fjellet i går! Enten må jeg kjøre opp i kveld eller erstatte det mest kritisk slik at jeg greier meg til neste helg. Så utrolig irriterende, og spesielt siden det er typisk mannen å gjøre sånt. Jeg husker jo egentlig alt.
Postet 07-11-22 kl 07:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis: Send mannen opp!
Postet 07-11-22 kl 07:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det er min toalettmappe, som jeg glemte å pakke, så jeg får ikke skyldt på han heller. Hjemmekontor og god kaffe i dag.
Postet 07-11-22 kl 07:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det er en problemstilling som er veldig fremmed for meg. Hadde jeg glemt toalettmappen min hadde jeg kjøpt ny tannkost og tannkrem, og ferdig med det.

Jeg er på jobb og gråter ikke. Gruer meg til denne uka pga. sensoroppdrag i muntlig eksamen.
Postet 07-11-22 kl 08:10 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er så fryktelig mandag i dag, men også den eneste mandagen denne uken. Mer kaffe nu.
Postet 07-11-22 kl 08:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kjipt Martis, dersom det er medisiner, så kunne jeg kanskje forsvart å kjørt opp å hente - ellers hadde jeg gjort som Input.
Postet 07-11-22 kl 08:31 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ellers, jeg har bestemt at dette skal bli en god dag. Så det jobber jeg med.
Postet 07-11-22 kl 08:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fått noen e-poster som gjør jobben min veldig vanskelig. Det blir så absurd mye koordinering av slikt, altså. Det er så mye enklere når jeg bare kan jobbe på egenhånd, men nå må veldig mange snakke sammen.

Martis: Hos oss er det mannen som pleier å glemme, men han har lært. Derfor tar han alltid siste runde ut av hotellrommet, hytta, whatever, og plukker med seg det som ligger igjen.
Postet 07-11-22 kl 08:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kjedelig Martis.

Fordelen med egen hytte er at jeg har både tannbørste og linsevæske/oppbevaringsboks, både der og hjemme og det blir derfor ingen krise. Det eneste er at jeg av og til glemmer å ta med briller opp og da må jeg stavre meg til badet i halvblinde for å ta på linser.

"Gjemmekontor" noe så til de grader i dag. Jeg sliter enormt med motivasjon. Og om to timer skal jeg gå i en urnenedsettelse. Det er bra jeg var effektiv forrige uke.
Postet 07-11-22 kl 08:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Kjipt Martis, det har hendt noen ganger at jeg har glemt toalettmappen hjemme...Ellers her har jeg også det meste på hytta, så tar bare med noe småplukk frem og tilbake.

Tidlig oppe i dag. Har fått gått tur med hunden, samt en økt på mølle. Nå to timer med kurs, deretter møter.

I kveld skal jeg treffe moren min samt to stesøskenbarn som jeg ikke har truffet på veldig mange år. Blir koselig.
Postet 07-11-22 kl 09:21 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg måtte reist opp etter medisiner jeg ikke klarer meg uten, det er sikkert kjappere å ta en tur til hytta enn å ordne nye resepter. (enda en fordel med å ikke ha hytte ).

Jeg er trøtt og umotivert og jobber med å ikke la det være altfor tydelig på jobb. :Plystre:
Postet 07-11-22 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Halve dagen gått med til møter.
Og fått 2 oppgaver som kommer til å ta en evigheeeeeeet.
Postet 07-11-22 kl 11:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg er enda ikke så rutinert hytteeier, at jeg har dobbelt opp, men dette blir et erfaringspunkt. Jeg får bare greie meg uten stæsjet, er jo snart helg igjen.
Postet 07-11-22 kl 13:35 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no