Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-11-22 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Jeg er oppe og klar.
Har brygga på noe siste uka og i natt så tok kroppen det et steg videre. Har feber i min målestokk, men ikke i den medisinske verden.
Passer ekstremt dårlig å bli syk nå altså.
Postet 28-11-22 kl 08:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, star!

Jeg er bedre, men det sitter noe igjen i bihulene. På kontoret, da, og har kaffe.
Postet 28-11-22 kl 08:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Litt cognac i kaffen, Star! Neida. Joda.
Litt vond rygg i dag, var litt ivrig på en rolig joggetur i gårkveld. Og hælen min liker ingen aktiviteter, så den bryr jeg meg ikke om. Skal kjøpe nye sko i kveld. Ja, og jakte på en paljett-topp til 15-åringen, må ha lange ermer. Tips anyone?
Postet 28-11-22 kl 08:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God bedring, Star!

Oppe, trøtt, på kontoret. Våknet i natt av mannen som var våken og lå og leste, og slet med å få sove igjen.
Postet 28-11-22 kl 08:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lite effektiv natt, men nå er jeg oppe og er straks ferdig med å motivere ungdommen til skole. Bare siste etappe igjen må, faktisk kjøre til skolen. :hepp!:
Postet 28-11-22 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
På vei til jobb etter to uker hjemme med sykdom, og jeg kommer for seint til undervisningen min pga. t-bane som ikke går.
Postet 28-11-22 kl 08:53 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Lite effektiv natt ja, Blondie. Jeg trøster meg med at det er fordi jeg fortsatt hangler litt etter korona.

Har øvekjørt med 18-åringen før litt sen start på hjemmekontoret.
Postet 28-11-22 kl 10:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til en tre-dagers konferanse og har enda ikke fått kaffe! Flyet mitt serverte ikke kaffe.
Postet 28-11-22 kl 10:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn hjemmefra. Uggen i halsen i dag, og med påfølgende stressende ettermiddag fant jeg ut at jeg sparer meg løpetur til og fra buss. Hunden ligger på stolen ved siden av og passer på.
Postet 28-11-22 kl 10:40 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Grå og fuktig adventsmorgen, men jeg tror det skal bli en bra uke likevel.

Påminnelse og sterk oppfordring: Hvis nok personer melder seg til dyst, blir dette 15. året på rad med FPs adventskalender! Det synes jeg jo er verdt å feire i seg selv. Fristen er i morgen kveld, og det er fremdeles mange ledige plasser.
Postet 28-11-22 kl 11:16 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Litt trett morgen her. Jeg slet skikkelig med å komme meg ut av sengen og i gang med dagen etter en hyggelig helg. Men, etter en hyggelig start i landskapet, så har jeg blitt bedt om å ta på meg en ny og spennende arbeidsoppgave for en periode etter jul. Både ny oppgave, mulighet til nettverking og sannsynligvis litt overtidsbetaling. Alt er bra med dette.
Postet 28-11-22 kl 11:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kortvarig lykke med ungdommen på skolen, men det ble hvertfall noe.
Postet 28-11-22 kl 12:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag sto eg opp til tomt hus. Ikkje berre er det noko av det beste eg veit, men det betyr også at alle har kome seg på skulen i dag. Hurra for det.

Eg skal pakke inn kalendergåvene i dag. Det er ikkje favorittaktiviteten akkurat, så eg svinga meg ein tur til byen for å kjøpe god frukostlunsj som pre-premie til meg sjølv. Møtte på ein far i klassa til yngste og hadde ein hyggeleg prat om nydeleg novembervér og god progresjon hos fotballgutta våre.

Henta også ein pakke frå Zalando og alt passa! Buksa eg bestilte var for ein gong skuld ikkje dongeri, ikkje var den svart heller, så dette er jo meir som ein merkedag å rekne. (Var så nøgd med den at eg heiv meg rundt og bestilte ei svart også.)

Fine ting fyller denne dagen så langt. Det gjer godt.
Postet 28-11-22 kl 13:17 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Takk.
Formen er overraskende bra. Men jeg fryser ikke på jobb så noe er off.
Irriterer meg over at jeg må på andre siden for å hente en pakke. Var ikke dit jeg bestilte den for å si det sånn.
Postet 28-11-22 kl 13:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Over på den andre sida, tar du med Lilli Bendris som guide?
Postet 28-11-22 kl 13:23 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Link til bukse, Syrinx? Bill.mrk snart bukseløs, finner aldri bukser.
Postet 28-11-22 kl 13:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Andre siden av byen skulle det stå.
Postet 28-11-22 kl 13:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Kjøpte denne: https://www.zalando.no/vero-moda-cur...1a05h-q11.html


Skjønte igrunn det, star, men kunne no vore spennande med reisebrev frå nye stader.
Postet 28-11-22 kl 13:53 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Ikke uenig.
Postet 28-11-22 kl 14:02 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no