Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-12-22 kl 06:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret i dag, foreløpig alene, men det kommer vel noen etterhvert.
Postet 07-12-22 kl 06:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Kaffe!
Etter 15 år som pendler så vet jeg å la bilen stå hvis jeg kan når sesongens første snøfall kommer. Hjemmekontor med andre ord.
Postet 07-12-22 kl 07:02 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hører at det har kommet snø i store deler av landet, men ikke her i Stavanger. Kan godt komme litt før jul, men jeg har ikke store forhåpninger.
Postet 07-12-22 kl 07:05 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Snø i nord. Vi har ikke hatt så mye av den så langt i vinter, men jeg tviler ikke på at det blir mer enn nok før sesongen er over.

Jeg har morgenyoget og snek inn litt pudteøvelse på slutten. Nå må dagen rulle videre.
Postet 07-12-22 kl 07:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Endelig sykkel til jobb igjen, med piggdekk og i nydelig måneskinn. Har hatt verre sykle-til-jobb-dager.
Postet 07-12-22 kl 07:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Lite snø hos oss. Men tar banen uansett om dagen.
Postet 07-12-22 kl 07:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke snø her.
Dingler på et venterom.
Postet 07-12-22 kl 08:21 av star star er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Det kom et lite dryss hos oss i går, men ikke nok til å lage problemer i trafikken innover.
Postet 07-12-22 kl 08:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! På plass på kontoret, her er det kaldt, men jeg gidder ikke skru opp temperaturen for etter planen så skal jeg ikke være her så mye i dag.

Møter og greier.
Postet 07-12-22 kl 08:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Jeg har sylfersk 16-åring i hus! Han skal feires som seg hør og bør med ballonger, kaker og brus seinere i dag. Og med venner i helgen.
Postet 07-12-22 kl 09:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Hurra for 16-åringen, Mex!


Jeg har vasset i nysnø til jobb i dag. Ingen gangveier var brøytet, så det ble en seig tur
Postet 07-12-22 kl 09:11 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Mex!

Her har det snødd ganske mykje. Eg skal til byen og ete julelunsj saman med ei venninne, så det kan no forsåvidt passe godt med litt kvitt ute.
Postet 07-12-22 kl 09:15 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 16-åringen, Mex! Håper han får en super dag.
Postet 07-12-22 kl 09:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann.

Ligger snø her også nå, kanskje 10 cm. Jeg gikk til jobb, og det var nydelig. Har avtalt at Frøkna skal hente meg, men hvis jeg rekker det mtp. ettermiddagens planer skal jeg heller gå hjem også.
Postet 07-12-22 kl 09:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare litt drøss her, ikke så glatt heller.

Nå sitter jeg og ser på at robotstøvsugeren tar litt tak i leiligheten.
Postet 07-12-22 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16- åringen!
Postet 07-12-22 kl 10:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Mex!

Her er det ingen snø, men kaldt og klart med sol og rim på bakken.

Det blir kontor-kontor på meg frem mot jul. Jeg vil ikke ha PC-en med hjem, for jeg har nok å gjøre hjemme. Men hodet har tatt juleferie allerede og jeg får ikke gjort det jeg skal. Null konsentrasjon.

Mannen er på årets siste jobbreise, så jeg binger teite julefilmer på kveldene mens jeg nistrikker på en julegave når jeg endelig setter meg ned.
Postet 07-12-22 kl 10:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no