Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 12-12-22 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen. Ny uke, nye muligheter. Starter dagen med å kjøre et lass til gjenbruksstasjonen.
Postet 12-12-22 kl 08:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enten går det på hengende håret eller så går det rett vest. Eksamen om en time.
Postet 12-12-22 kl 09:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Krysser fingre, Star! Har troen på deg!!!!!!

Føler meg snytt for en helg. Venter på neste.
Postet 12-12-22 kl 09:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Lykke til, star!

Her er det te og julemusikk på hjemmekontoret, og nå skal jeg forsøke å finne ut av hva som egentlig står på programmet i dag.
Postet 12-12-22 kl 09:29 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, star!

Vi hadde en hektisk morgen med flatt batteri på eldstesønnens bil. Han fikk låne den ene vår i dag, men i morgen går det bare ikke, så hans bil må fikses i dag.

Så nå driver vi to eldste å omrokkerer hele kalenderen for å kunne hjelpe ham, så vi får den ene vår på verkstedet i morgen som planlagt. Det passe skikkelig bra nå. NOT!
Postet 12-12-22 kl 09:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er SYTTEN MINUS ute! Hva i alle dager er det som skjer? Vi er på SUNNMØRE, for pokker, der juleforberedelsene normalt ligger badet i plussgrader og folk lengter etter litt snø. Nå har vi skikkelig innlandsvær og fjorden er full av frostrøyk. Det er vakkert, bevares, men så KALDT!
Postet 12-12-22 kl 09:53 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Oi, det er kaldt for Sunnmøre å være, ja!

Bare sju minus her, føles som 10 i følge Yr. Jeg skal ikke ut uansett, piggtrådhals og vondt overalt tilsier dag foran peisen. Håper dette går veldig fort over!
Postet 12-12-22 kl 10:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det bare sju minus, men med dårlig isolert kåk er det kaldt nok. Jeg bruker alltid ull både inne og ute på vinteren, men må oppdra de andre i husstanden noe.
Postet 12-12-22 kl 10:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Noen sure minusgrader i Oslo sentrum også. Og 16,9 grader på kontoret da jeg kom. Har en ovn så nå er det oppe i nesten 20. Av en eller annen grunn virker ikke fjernvarme og radiatorene som de skal i år heller.
Postet 12-12-22 kl 10:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er -3 her i Stavanger også, Yr sier det føles som -10. :brr:

Heldigvis har naboen under kjørt i gang vedovnen.
Postet 12-12-22 kl 10:54 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Hei fra England. Her er det ca. én millimeter snø ute, og samfunnet er LAMMET.
Postet 12-12-22 kl 11:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
- 3 her som Fersken sier. Er på hjemmekontor, og har fyrt i oven, så jeg holder fint varmen.

Fortsatt travelt, siden jeg er vikar for en syk kollega. Hadde håpet og trodd at hun var tilbake i dag, men det var hun dessverre ikke.

I kveld skal vi på julekonsert, gleder meg, det blir koselig.
Postet 12-12-22 kl 11:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
-12 her nå.

Henger for å få levert eksamen. En del tull denne gangen og så forsvant nettet. Så da sitter vi her da.
Postet 12-12-22 kl 14:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
For ein nydeleg dag. Fyrst framifrå kaffe og selskap hos Albertine, så til ei anna venninne og no sit eg og ho med eit glas cremant og jaggu ta nokre gode lakriskuler også.
Postet 12-12-22 kl 21:39 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
SÅ herlig å høre, Syrinnx
Postet 12-12-22 kl 22:49 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no