Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 28-10-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar

Jeg er sur på meg selv. Hadde fått barnevakt og skulle til Oslo på foredrag og kos med ei venninne så blir jeg syk med omgangssyken. Skikkelig kjipt og penger i dass bokstavelig talt.
Jaja nei nei.
Blir lørdag i senga iallfall.
Postet 28-10-17 kl 09:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så kjedelig Trixie. God bedring!
Postet 28-10-17 kl 09:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så kjedelig, Trixie. God bedring!

Full rulle-dag her med både cup og annen opptreden , selvfølgelig langt fra hverandre.

Og minsten mistenkes for å ha stått opp midt på natta, for han er pottesur. Det er ikke bare positivt med unger som står opp og setter på tvn selv, altså.
Postet 28-10-17 kl 10:11 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Så kjipt, trixie, god bedring.

Her hadde lillebror funnet ut at det var en god ide å ha vekkerklokka på kl 7, fordi han skulle se noe på tv. Han sov inne på mitt rom i natt og hadde satt kl på gulvet for at jeg ikke skulle se den. Han våknet ikke, men det gjorde jeg. Han ble vekket av meg for jeg fant jo ikke den klokka. Han sto opp, var oppe litt og kom tilbake og sa han var svindlet for det han skulle se kom ikke. Jeg var litt sur jeg også, men vi sovnet nå begge to igjen.

Ingen planer i dag, det er ruskevær ute, så da kan vi være inne med god samvittighet.
Postet 28-10-17 kl 10:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God bedring, Trixie!

Jeg er straks på vei til håndballkamp og sekretariatsvakt. Heia de grønne!
Postet 28-10-17 kl 10:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Haha, svindlet!
Det hender at jeg leser kaffetråden, men tror nesten aldri jeg skriver. Lurer på om jeg skal stå opp eller bare sengesurfe litt til.
Postet 28-10-17 kl 10:46 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal spille konsert i kveld, men før det er det øving og lydprøver.
Postet 28-10-17 kl 10:56 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Dobbeltbooking i hallen så kamp og dugnad utgikk. Da tenker jeg at en tur i en garnbutikk er på sin plass. Minsten har bestilt hodeskallevotter.
Postet 28-10-17 kl 11:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jobbfest og nachspiel har ført til litt fylleangst i dag, gitt. Blir en rolig lørdag.
Postet 28-10-17 kl 12:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Herlighet så søt junior, polarjenta!

Mine forhodsvis søte små vekte meg 06:55, og vanligvis får jeg legge meg igjen etter å ha funnet litt frokost og barnetv, men idag var det bare kjekling og skrål, så jeg endte med å stå opp. I overkant trøtt nå!!
Postet 28-10-17 kl 13:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har fått sove lenge, og nå har jeg søkt tilflukt på hjemmekontoret. Hepp, hepp. Språklige virkemidler på menyen.

God bedring til Trixie og andre som måtte trenge det, og ellers ønsker jeg alle god helg! :svosj:
Postet 28-10-17 kl 13:50 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Nima sin avatar

God lørdag 😊

Hvor kommer alle jakkene fra? Overfylt i garderoben. Noen skal på hytta og noen til fretex. Jeg er igang...
Postet 28-10-17 kl 14:35 av Nima Nima er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha, polarjenta. Sånn skarre værra! Her skjer det ingenting i dag og godt er det, for i mårra skjer det mykje...
Postet 28-10-17 kl 14:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no