Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 05-02-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
Tid for te!
Postet 05-02-18 kl 07:47 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tar en kaffe her. Installert på kontoret. Nettopp konstatert at det er ikke mindre enn 5 møter idag. Jobbreise de to neste dagene, vipps nærmer seg helg igjen...
Postet 05-02-18 kl 08:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Tidlig på jobb i dag og skal forhåpentligvis sitte til 17 med en pause for et møte på skolen midt på dagen. Travelt program denne uken, men stort sett gøye ting, så det skal nok gå bra.

Nydelig morgenvær i dag og det gjør mye bra med humøret.
Postet 05-02-18 kl 08:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Litt i Nirvana fortsatt etter en usedvanlig fantastisk fjellhelg. Ungene storkoste seg, vi hadde godt selskap og god mat, og det endte med at jentungen hadde sin første langrennstur over 1 mil. Det har ikke vært tema tidligere, forråsiresånn.

Og for en innsikt man får i et tiåringssinn når man får gå alene med dem i noen timer.
Postet 05-02-18 kl 08:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har gjort helt andre ting enn å være ute i naturen i helgen.

CD: Knerten er ingen god langrennsløper, men kjeften går fortere enn beina når vi går skitur, så det gir en ganske unik innsikt i alt det rare han tenker og lurer på. Så slike skiturer er godt på mer enn en måte.
Postet 05-02-18 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fin helg på hytta! Ingen lange skiturer, men to korte og noen timers måking. Først på takene, og så for å komme frem til veden som vi trengte å ha med hjem igjen.

Nå er det jobb igjen.
Postet 05-02-18 kl 09:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jentungen min har feber og hoster og har vært våken halve natten, så vi blir hjemme med hjemmekontor i sofaen og barne-TV og peis.

Sendte nettopp tolvåringen avgårde til leirskole! Han gleder seg max!
Postet 05-02-18 kl 09:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første dag på jobb på en måned. Blir spennende. Kommer sikkert til å bruke dagen på brukerhjelpa da jeg sikkert har glemt alle passord. Blir greit å komme igang selv om jeg er trøtt som en dupp etter nok en dårlig natt. Litt spent på å oppdage alt som har hopet seg opp, men blir nok greit når jeg først er i gang!
Postet 05-02-18 kl 09:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er bikkjekaldt i Stavanger, men ingen snø eller is. Veier og fortauer er bare, det er bare litt rimfrost på gressplener og biler som har stått ute i natten.
Postet 05-02-18 kl 10:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kort uke har startet, fri på fredag. Burde svosjet helt vilt, men har noe fryktelig vondt i viljen i dag. Har kun lyst til å snakke med folk, lese morsomme ting på nett, surfe etter ny mobil. Men, må man så må man.
Postet 05-02-18 kl 10:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Startet dagen med å svimle skikkelig og holder fortsatt på, mest sannsynlig pga stiv nakke og låsninger. Må ta yoga for jeg svimler mer når jeg tøyer nakken...
Håper det går over med et skrik...
Postet 05-02-18 kl 10:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åhhhhh, det er full pakke med politi og åstedsgranskere RETT nedenfor kontorvinduene våre, og så er jeg ikke der og får med meg det hele!
Postet 05-02-18 kl 10:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er alltid når man ikke er der at det skjer noe gøy og spennende.
Postet 05-02-18 kl 11:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 05-02-18 kl 11:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Har ikke gjort noe i helgen. Bare vært lat, rett og slett. Og så har det vært utrivelig kaldt ute, så jeg har ikke orket å bevege meg ut.
Postet 05-02-18 kl 11:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
@Mavis:



Jeg har tilbrakt morgenen med å overtale 5 av 20 elever til å skrive romananalyse i stedet for å spille mobilspill og surre bort tida. Man kan bli svett av mindre. Nå skal jeg bruke lunsjen min på å vurdere tekster, før det er tid for ukas desidert mest slitsomme time. Etter det er det bare å cruise inn mot helg - sånn relativt sett, da.
Postet 05-02-18 kl 12:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ja! Sånn! Stjeler'n, Matilda.
Postet 05-02-18 kl 12:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg måtte snu på vei ut døren i morges, ble plutselig skikkelig uggen i magen.:angst:
So far so good, men det romler mye nedi der og jeg har komplett angst for noe magesjau ...
Resten av familien er frisk og fin, så det burde gå bra.
Postet 05-02-18 kl 14:06 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er bare innom for å si at jeg er skikkelig lei av jobben min. Blæh. Og så på en mandag da. Evigheter til helg!
Postet 05-02-18 kl 14:45 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg føler meg så effektiv at det er helt skammelig. Jeg ble for 15 minutter siden minnet på av sjefen min at jeg skal presentere på dagens avdelingsmøte. Nå er presentasjonen ferdig! Fremdeles 8 minutter til møte.
Postet 05-02-18 kl 15:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ru, jeg hadde det sånn natt til søndag, og mellomste min i morges, uggen, romling og greier, men ikke noe mer for noen av oss. Lurer på om vi er i utkanten av en virus-klynge?
Postet 05-02-18 kl 15:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra! Ullskjerf og en god yogaøkt foran peisen og kroppen god og varm gjorde underverker for stiv nakke og svimmelhet.
Postet 05-02-18 kl 15:29 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no