Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 10-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg ligger våken i senga, men kan ikke stå opp. For på stua sover det 7 jenter, og med tanke på når de falt til ro i går kveld, så trenger de søvnen sin.
Postet 10-02-18 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vaskemaskinen kjører rengjøringsprogram, tørketrommelen sviver, jeg har strikketøy og OL er straks i gang på TV. Og det beste av alt jeg har kun meg selv å tenke på hele dagen.
Postet 10-02-18 kl 09:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
OL på tv her å. Håper å se langrennet før jeg skal på trening.
Avtale med ei venninne senere idag, ellers skal jeg lese pensum og sløve.
Postet 10-02-18 kl 09:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er fortsatt i senga. Tusle meg opp til tv og OL snart, kanskje? Plan for dagen er loddsalg.
Postet 10-02-18 kl 09:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har putta ostekrem på en gulrotkake og skal levere den til fotballturnering etter at langrennet et ferdig. Jeg er ikke i allverdens form og har vondt i hode og forkjøla og mensen på toppen av det så det blir en rolig dag.
Postet 10-02-18 kl 09:28 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våkna klokka seks. Fått god tid til bok og kaffe da, nå er det OL. Snart ut for å shoppe med ungdommene, det blir garantert dyrt.
Postet 10-02-18 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja, Blondie, det er ein grunn til at eg kaller bidraget fra faren til jenta for utstyrsstipend.
Postet 10-02-18 kl 10:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sov til 9. Høyst tiltrengte timer. Pledd, kaffe og avis, skal prøve meg på en skitur senere i dag, men er spent på om skulderen min tåler det. Et barn ble sendt på hyttetur i går, det litt større har kompis på overnatting, og skal spille fotballkamp etterpå. Hver sin smak!
Postet 10-02-18 kl 11:08 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var i bakken da heisen åpnet, og fikk en magisk førsterunden med pudder på nypreppede løyper uten et spor! Men siden jeg står telemark i dag, er jeg allerede stiv i lårene og trenger pause.
Postet 10-02-18 kl 11:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg var nr. 15 på venteliste på Power-time i dag. Mirakuløst nok fikk jeg plass, men nå har jeg blitt så forkjølet at jeg ikke orker. Oh, the irony. Foreløpig sitter jeg her og ser TV og hoster og synes litt synd på meg selv.
Postet 10-02-18 kl 11:31 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det blir en handlerunde litt senere i dag. Eldste trenger både gymsko og nye støvler. I kveld skal jeg i en 40-år feiring og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg.
Postet 10-02-18 kl 11:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Vi ankom fjellet halv to i natt, sovnet kl tre og våknet til langrennssendinga. Jeg er trøtt. Noen er på skitur, jeg passer ovnen. Må måke i løpet av dagen. Ikke at jeg har noe sted å gjøre av snøen. Vi har ikke sikt ut av noen vinduer. For en vinter!
Postet 10-02-18 kl 12:08 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Våknet til snø, men det smelter visst fort. Hatt en koselig bytur. Yngste fikk klippet seg og vi fikk gjort et par ærend.
Postet 10-02-18 kl 16:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg og storebror har vært på basar, spilt på årer og vunnet masse merkelige greier
Postet 10-02-18 kl 16:16 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Våknet til snø, men det smelter visst fort.
Vi har nesten en meter snø i hagen her vi bor i Groruddalen. Fantastisk vakkert!
Postet 10-02-18 kl 16:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Høyner med sikkert 5 meter snø på Indre Østland. Og det slutter aldri! Altså, brøytekanten ned fra huset vårt er sikkert 2,5 m nå. Ser ut som vi bor innerst i en labyrint.
Postet 10-02-18 kl 17:11 av Musemus Musemus er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter på Ullevål Sykehus og holder bestemor med selskap, så hun ikke skal igangsette fluktforsøk. (I og for seg er kanskje det den beste motivasjonen for å få henne på bena igjen. )
Postet 10-02-18 kl 19:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no