Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 19-02-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Ferie, da er det jo bare rett og rimelig å våkne halv fem. Har fått unna masse forefallende jobb, alt jeg ikke får tid til ellers. Nå er det skjønnlitterært en stund før jeg skal gå tur og møte venninne på kafé.
Postet 19-02-18 kl 07:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vinterferie her også, så rolige morgener selv om vi bare er hjemme.
Aller først kaffe...
Postet 19-02-18 kl 08:15 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Her er det ikke vinterferie før neste uke. Og jeg skal bare ha en langhelg, så det er opp som vanlig.

Kort dag, møte på skolen, hjem for å lage middag og se til at tenåringen gjør lekser og så tilbake på jobb tenker jeg. One of those days.
Postet 19-02-18 kl 08:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vinterferie her også. Bare meg som er oppe, skal på kafe med et par venninner på formiddagen. Og ellers så skal jeg rydde litt.
Postet 19-02-18 kl 08:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var tøft å stå opp for barna i dag etter en ukes vinterferie med sakte morgener. Jeg har derimot nesten ikke sovet i natt, tusen tanker har svirret rundt uten god grunn.
Postet 19-02-18 kl 09:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vinterferie her, men jeg jobber noen dager, var her rett etter 7.
Postet 19-02-18 kl 09:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er vinterferie for ungene, men ikke for meg. Jeg tenker kanskje at jeg skal avspasere litt, men har ikke bestemt meg for når.

Jeg føler meg helt vill og gal i dag. Knerten skal dra på Tøyenbadet med noen kompiser, uten voksne. Snuppa skal være i Tryvann med kjæresten sin, uten voksne. Jeg vet at sannsynligheten for at dette skal gå bra er svært høy, men jeg er litt spent allikevel.
Postet 19-02-18 kl 09:57 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er fortsatt pjusk med magevondt og andre vondter. Fjerde dagen nå. Jeg var litt bedre på lørdag, men lå rett ut igjen i går. Blæh!
Postet 19-02-18 kl 10:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På vei til Surnadal på ferie, startet tidlig og jar kommet oss til Alvdal. Det er snø her.
Postet 19-02-18 kl 10:14 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Vinterferie for kidsa her og, men jeg er på jobb. Det er utrolig hvor mye enklere det er å komme seg ut døra når ungene ikke skal opp, selvom de er store. Var på kontoret klokka åtte, jeg husker ikke sist det skjedde. Sikkert forrige gang kidsa hadde fri.
Postet 19-02-18 kl 10:22 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Siste innspurt før vinterferie. Eller, jeg skal forsåvidt ikke ha vinterferie, jeg skal bare ha hjemmekontor på Vestlandet en uke. Men det skal bli godt med litt stueskifte.

I dag har jeg en hel dag uten møter. Det er helt merkelig. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre.
Postet 19-02-18 kl 10:25 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ungene endelig på plass i barnehage og på SFO, jeg skal spise frokost og vurdere sosiologi-oppgaver. Eventuelt strikke og se en Agatha Christie-film, det er sånn passe feriesyssel. Det kommer mest an på hvor mange timer jeg ser for meg å jobbe neste uke, egentlig.
Postet 19-02-18 kl 10:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste er på Utøya i dag i forbindelse med konfirmasjonsforberedelsene. Litt spent på hvordan han opplever det. Jeg vet at opplegget rundt besøket er veldig bra.

Minste skulle kanskje på ski med en kompis. Eldste tar nok sofalivet helt ut.

Jeg er på jobb og godkjenner timelister.
Postet 19-02-18 kl 11:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Pamina- her venter strålende sol og fin slalombakke!
Postet 19-02-18 kl 12:13 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har avspaseringsdag etter en drøy vaktdag på jobb i går. Jobbet fra 05:00 til nesten 12, og hadde bakvakt deretter, med ting jeg ikke kanTM. Usedvanlig slitsomt og frustrerende. Oppsiden er altså fri i dag. Skal ha vinterferie resten av uken, så klager egentlig ikke. I morgen ettermiddag drar vi til Trysil, siste opphold på denne jobbens firmahytte, gleder meg!
Postet 19-02-18 kl 13:29 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no