Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 20-02-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Postet 20-02-18 kl 08:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen fra kollektivtrafikken! Havregrøt i sekken, klar for en dag med kursing.
Postet 20-02-18 kl 08:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er litt trett og forkjølet, men en rolig og grei arbeidsdag, så jeg skal ikke klage for mye.
Postet 20-02-18 kl 08:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Klar for to siste dager med jobb før to dager vinterferie. Syns det er vel kaldt med 10 minus, men ser heldigvis ut til å bli litt mildere før vi drar til fjells.
Postet 20-02-18 kl 09:00 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hjemmeferie, i dag med gåtur og besøk til skomakeren. Rolige dager.
Postet 20-02-18 kl 09:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jobb, men vinterferie på ungene. Har trettenåring i dag, hun har gledet seg lenge.
Postet 20-02-18 kl 09:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Grattis millact!

Eg dundra ut i full sykemelding i går og kjenner eg er er sliten men glad for å vere så fornuftig at eg gir meg sjøl tid til å komme meg. Elevar får vera elevar. Dei klarer seg med gode vikarer nokre dagar.
Postet 20-02-18 kl 09:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
God morgen fra legevakten.
Ikke syk/dårlig/skadet, men på jobb. Sitter riktignok og venter, som jo er hovedbeskjeftigelsen på legevakter, men da Harberg jo tid til FP.
Postet 20-02-18 kl 09:52 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Morn ja dere. Nå er det jaggu lyst når jeg går ut døra om morgenen. Tenk det, vi kom oss gjennom denne vinteren også.
Postet 20-02-18 kl 09:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God bedring, Honda! Det høres lurt ut.

Jeg skal ha med den nybakte femåringen på jobb i dag! Vi forter oss ikke, for å si det sånn.
Postet 20-02-18 kl 10:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, Honda!

Gratulerer med femåring, Timar!

Jeg er tilbake fra De Dype Skoger, men satte igjen mann og barn der.

Tre dager med jobb og deilig alenetid i heimen, så er det tilbake til skogen.
Postet 20-02-18 kl 10:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Bare vinker i forbifarten fra det som trolig er årets villeste og mest overfylte uke.
Postet 20-02-18 kl 10:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag er alle duster og nek.
Postet 20-02-18 kl 10:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Noen dager er det sånn, Fersken.

Jeg har dagens vakt hjemme med sykt barn. Jeg jobber, og hun ser på tv - satser på at formen er oppadgående nå.
Postet 20-02-18 kl 10:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Blå himmel og utsyn til fjell og sol i Surnadal. Eldste nevø blir fjortis i dag. Han har bestilt ostekake fra tante, så da skal jeg bake litt, mens barn og nevøer er i bakken. Tusle en tur og høre mer på lydbok skal jeg også. Sol og dagslys er så deilig.
Postet 20-02-18 kl 11:17 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Dagens spørsmål: Hvor ville dere ha gått for å spise om dere skulle ha en hyggelig middag med deres bedre halvdel i kveld? I Oslo, altså.
Postet 20-02-18 kl 11:28 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn morn. Her i nord er det vinterferie, og jeg sitter og kjenner på at jeg trengte det, og også på hvor ufattelig deilig det er at det begynner å bli lyst! Overskuddet vokser for hvert lyse minutt, så jeg har liksågodt begynt på et lite oppussingsprosjekt. Har lenge vært misfornøyd med at jeg ikke fjernet strukturstria da jeg pusset opp gangen for noen år siden, særlig etter at jeg fjernet den i stua året etter og det ble så bra! Så nå ryker stria. Heldigvis en liten gang, med til sammen fem dører og en langvekk med mønstertapet, så det er ingen enorm jobb.
Postet 20-02-18 kl 11:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Divine, hvilket nivå omtrent skal dere ligge på, da? Jeg anbefaler fremdeles Vintage Kitchen helhjertet for medium pluss prisnivå.
Postet 20-02-18 kl 12:08 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg ville gått på Golden Chimp.
Postet 20-02-18 kl 12:51 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hallais! Direkte inne fra Gardermoen der vi venter på flyet til Los Angeles. Hasta la vista!
Postet 20-02-18 kl 12:58 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
God tur Albertine!
Postet 20-02-18 kl 13:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Divine, hvilket nivå omtrent skal dere ligge på, da? Jeg anbefaler fremdeles Vintage Kitchen helhjertet for medium pluss prisnivå.
Ingen meny på hjemmesidene deres? :erjegblind?: Hva legger du eksakt i "medium pluss prisnivå"?

Golden Chimp skal jeg jaggu prøve engang.
Postet 20-02-18 kl 14:02 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Heisann! Ingen tips om fine steder å spise middag i Oslo, her blir det middag på Ikea for meg og min bedre halvdel. Vi pusser opp barnerom for harde livet mens ungene er på vinterferie. Grovarbeidet er heldigvis ferdig, nå er det bare det hyggelige som gjenstår, å innrede og gjøre det fint (ja, også kvitte seg med alle de hundre kassene med rot som er stablet rundt om i stua og overalt ... ). Det er de to 10-åringene som skal få hvert sitt rom. De har delt rom til nå.
Postet 20-02-18 kl 14:26 av My My er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Blir ikke middag i by'n på oss heller. Mannen må hjem og måke garasjetak. Jeg måker ikke. Har hatt store problemer med ei skulder lenge, så det er min unnskyldning. Men jeg kommer til å ta meg en løpetur mens han jobber. Sånn at jeg ikke skal få dårlig samvittighet.

Vi håper vi kan få spiste ute i morgen i stedet.
Postet 20-02-18 kl 14:47 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no