Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 21-02-18 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Har kaffe og det trengs.
Dagens plan er jobbintervjuet som har blitt utsatt to ganger.
Postet 21-02-18 kl 08:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til, Millen!

Jeg la meg skikkelig tidlig i går kveld, men det hjelper liksom ikke når man må opp og tørke spy midt på natta.

Jeg er på vei til jobb og satser på at det er psyken som gjør at jeg er småkvalm. Ligger an til en god start på vinterferiefri, gitt.
Postet 21-02-18 kl 09:24 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skulle kjøpe frokost siden jeg var så sulten. Endte opp med to bananer, en iskaffe og en brus. Jaja, mye mat i god drikke.
Postet 21-02-18 kl 09:24 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Millen!

God morgen. I dag gikk jeg til jobb i snøvær, og koste meg i samtlige 45 min. Fant også ut at veien er brukelig til sykkel også, så i morgen skal sykkelen frem fra snøkaosvinterdvalen.

Ellers kryper vi nærmere en viktig avtale med museskritt. Jeg er virkelig ikke egnet til langvarige forhandlinger, altså. Kan vi ikke bare sette oss ned til vi blir enige, da? :enkel:
Postet 21-02-18 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er ikke ok å være hjemme fra jobb klokken tolv på natten for så å komme seg opp og avgårde neste morgen. Jeg har såvidt fått fem og en halv time søvn, og det er ikke nok.
Postet 21-02-18 kl 09:41 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Utrolig god start på dagen. Vi har vunnet et skikkelig prestisjeoppdrag på jobben.

Vi lander så mye prosjekter nå at jeg virkelig ikke fatter hvordan jeg skal klare å få gjort alt, men jeg får bare bli enda flinkere på å delegere. Sjefen min sier at jeg har blitt mye flinkere, altså, men at det fremdeles er litt igjen til mål. (Og så sier han samtidig at han skjønner hvorfor jeg vegrer meg fordi kvaliteten på det jeg leverer er såpass mye høyere enn kollegene mine. )
Postet 21-02-18 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Det er spådd sooooooool. Heldigvis for ungene, for de har skidag i dag og gleda seg skikkelig. De har turdag/utedag på onsdager og jeg har ikke tall på hvor mange onsdager de har traska avgårde i diverse akebakker i fullt snøvær...

Jeg har kaffe, har sovet dårlig i natt men har sykm.dag. Blir en rolig dag.
Postet 21-02-18 kl 09:48 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Lykke til med intervju, millen.

Jeg og lillebror er oppe, storebror sover. Jeg skal se lagsprint også tror jeg at jeg skal gå meg en tur. Må vel benytte finværet så lenge det varer. Det har vart såpass lenge at jeg er litt spent på når det tar slutt.

Ellers i dag så er storebror invitert på middag hos bestefar, og han skal på skyting. Og det var vel det vi hadde av planer for dagen. Godt med fri.
Postet 21-02-18 kl 09:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Millen!
Postet 21-02-18 kl 10:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, millen! Og gratulerer, Tjorven - både med prosjektseier og gode tilbakemeldinger.

Jeg er på kontoret igjen, og det er mulig barnet får reist på vinterferie i dag likevel. Pappa'n og morfaren skulle ta en avgjørelse, selv er Ville veldig klar for å reise.
Postet 21-02-18 kl 10:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til, Millen!

Jeg har ny kopp som skifter farge og tekst når det er varm kaffe i den. Kanskje det kan hjelpe meg med å fortsatt drikke den mens den er varm. Til nå har jeg endt opp med at det står igjen en halv kopp med iskald kaffe.
Postet 21-02-18 kl 10:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
I dag gikk det opp for meg at jeg nå i to uker har brukt balsam i god tro om at det var fuktighetskrem...

: småstresset om dagen :
Postet 21-02-18 kl 11:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg starte vinterferien min med å våkne opp til Falla på oppløpet. Fikk med meg hele herrenes finale, da.

Kroppen min er støl etter gårsdagens bootcamp.
Postet 21-02-18 kl 13:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har jaggu tenåring i hus i dag.
Postet 21-02-18 kl 13:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heia Mex!
Har du fått sterk og blank hud?

Jeg veksler mellom å glede meg til vinterferie og å utvikle lett åndenød med tanke på det som skal være gjort innen fredag.
Postet 21-02-18 kl 14:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Kan ikke si jeg har fått noen sterk og blank hud, nei. Men jeg har skikkelig myke og glatte hår på leggen..
Postet 21-02-18 kl 15:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Små øyeblikk av kontorlykke. Jeg har nettopp spist et beger med yoplaits greske youghurt med vaniljesmak og fruktmos eple og bringebær. Og den var kjempegod.

Sol ute, kaffe og youghurt inne. Det er ikke en dårlig dag. :fornøyd:
Postet 21-02-18 kl 15:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Supert Blå, der minnet du meg på at jeg har en youghurt stående i kjøleskapet. På kontoret mitt skal jeg bare steke ferdig en kake før jeg kan gå hjem.
Postet 21-02-18 kl 15:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hiv og hoi! Fortsatt på jobb, etter lang dag på tillitsvalgtsamling måtte jeg rett og slett få unna noe arbeid.
Etterpå blir det middag på Burger King, før det bærer rett på korprøve.
Postet 21-02-18 kl 17:21 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hiv og hoi på jobb her også. Sist onsdag satt jeg til halv to om natta og skrev forelesning, jeg ser ikke for meg at det blir noe bedre denne gangen.
Postet 21-02-18 kl 17:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no