Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 02-05-17 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Har hatt noen timer på østsiden av fjellene, nå setter jeg kursen mot vestsiden igjen. Førde it is today. Tid for 2 dager med heldagsmøter i vest.
Postet 02-05-17 kl 08:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har hjemmekontor og snikforbereder meg på andregangs int. i ettermiddag innimellom vanlig jobbing. Er nokså skrekkslagen og ikke helt forberedt, spørsmålene i caset var litegranne klisjépregede, og svarene min håper jeg ikke er det, men dette var ikke lett.
Postet 02-05-17 kl 10:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til Addison!
Og god tur vestover, Mex.

Jeg har installert meg på lesesal. Med kaffe og ørepropper. Mangler bare leselyst nå, så..
Postet 02-05-17 kl 10:22 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har frisør kl. 10 og må gå fra jobb kl. 14, så jeg vet ikke heeelt hva jeg i det hele tatt gjør her i dag, men vi får håpe det går an å gjøre noe produktivt i de tre timene i mellom, i hvert fall. Før frisørtimen blir det garantert bare tant og fjas.
Postet 02-05-17 kl 10:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Vestlendinger blir altså så hyggelige og smilende når vi får litt sol!
Kort uke på jobb med mye som skjer på ettermiddagene før det blir en helg helt uten plikter. Det blir fint!
Postet 02-05-17 kl 10:34 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er meldt opp mot 18 grader i dag!

Skal til tannlegen etter lunsj, lommeboken gruer seg.
Postet 02-05-17 kl 10:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det tar ikke feil. Uansett hvor godt forberedt jeg føler at jeg er, så er det vanvittig stress å ta imot nyansatte. Vel, vel ... nyansatte burde forvente at alt var på plass, men det er kanskje grit nok at de umiddelbart lærer at når man er ansatt i et lite selskap, så må man fikse ting selv.

Det er nydelig vær og jeg skal se på fotballkamper både i dag, i morgen og på torsdag. (På fredag og lørdag er det håndballkamper som står på programmet. )
Postet 02-05-17 kl 10:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Henger som et slips etter flyttehelg.
Men idag skal vi feire den ferske 9-åringen det blir stas.

*svosj*
Postet 02-05-17 kl 10:43 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg skal på skolen for første gang etter halvannet års permisjon. Grugleder meg, og lurer litt (eller ganske mye) på hvordan jeg skal få livet til å henge sammen i mai.
Postet 02-05-17 kl 11:01 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg trenger ei langhelg. Denne inneholdt vennegruppe for førsteklassingen, besøk hos besteforeldre, bursdagsfeiring, tur ut på byen med kolleger, diverse transportetapper til fots og til slutt en bortekamp. Hiv og hoi!
Postet 02-05-17 kl 11:06 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
MR i ettermiddag og jeg gruer meg så mye at jeg vurderer om jeg må kaste opp. Allerede.
Postet 02-05-17 kl 11:19 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er jo litt stas å gå til frisøren når han henrykt utbryter at man sto først i køen da Gud delte ut håret.
Postet 02-05-17 kl 12:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Morgenlevering reddet lunsjen min i dag. Jeg betaler med glede de ekstra kronene det koster for å få ferskt brød på døren kl 0600 om morgenen.

Nå ut å utføre vaktmestertjenester i solen.
Postet 02-05-17 kl 12:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no