Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 03-08-19 kl 08:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg har vært våken siden 04.00, og har forflyttet meg fra vest til øst. Nå er jeg snart på Oslo S, og skal videre med tog. Men først må jeg finne noe hårstæsj, for det kunne jeg ikke ta med i håndbagasjen.
Postet 03-08-19 kl 09:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen, ja. Har vært oppe en times tid, og er nettopp ferdig med frokosten. Planen er at eldste og jeg skal gå fjelltur idag, håper morgentåken letter snart.
Postet 03-08-19 kl 10:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi spiser hotellfrokost og skal snart innom et kjøpesenter for å stille shoppelusten til eldste. Så er det siste etappe for å komme hjem og siste ferieuke.
Postet 03-08-19 kl 10:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
God morgen.
Vi er på ferie på Sørlandet , vi har planer om å utforske stedet rundt der vi bor i dag.
Postet 03-08-19 kl 11:20 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Fremdeles i Syden, en uke igjen. Har vært en fantastisk ferie i år. Batteriene lades som bare det.
Postet 03-08-19 kl 11:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, straks frokost.
Sliten etter første uke på jobb så helg var kjærkomment nå.
Vin i kveld.
Postet 03-08-19 kl 12:30 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Planen her var stranda idag, men plutselig var det ikke like varmt som igår så da blir vi hjemme og ordner og fikser.
Ny jobb på meg fra mandag så greit å få unna endel i helgen.
Postet 03-08-19 kl 12:35 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Sløv lørdag. Første hverdagsuke var tydeligvis mye for meg, for jeg sov ti timer i natt!

Vel, vel. Det er aldeles nydelig vær. Hage, strand, litt frivilligjobbing og ymse står på planen, så det er vel bare å begynne.
Postet 03-08-19 kl 12:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Vi er på svaberg og bader, fem minutters kjøretur hjemmefra.

Levert et lass til bruktbutikken. Deilig å få det bort.
Postet 03-08-19 kl 14:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har gått en lang skogstur. Nesten hjemme møtte jeg gutta ved nærmeste badevann og vi ton en dukkert. Deilig.
Postet 03-08-19 kl 17:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg og ungene har tatt turen til et badevann nær hjemme og livet er verdt å leve.
Postet 03-08-19 kl 18:25 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no