Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 30-11-19 kl 10:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Kirsebær sin avatar
Jeg er like spent i dag som på lille julaften.
Det er så magisk når 1. desember og første søndag i advent er på samme dag!

Det er ikke det at vi gjør så mye utav det, men innsiden er helt krøllete likevel. Dagen før dagen, liksom.
Postet 30-11-19 kl 10:13 av Kirsebær Kirsebær er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er planen å rydde og få orden på stue og kjøkken. Tror jeg skal sette opp julekrybba.

Først et knekkebrød sånn at jeg får tatt medisiner, så handle litt, og deretter rydde.
Postet 30-11-19 kl 10:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal ikkje le av deg polarjenta, men me er litt eldre no når me må ha litt mat til medisinen, enn då me starta her inne
Eg skal ta medisinen min seinere i dag. Først skal eg sette opp julestakene og rydde og pynte lilla lys og duker. Det er så vakkert. Første søndag i advent er stas!
Postet 30-11-19 kl 10:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er så enig, Kirsebær!
Her skal vi feire bursdag for 9-åringen i morgen, så det blir ekstra fint.
Postet 30-11-19 kl 10:42 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det sol og nokså kaldt, utrolig deilig avveksling! Snart julemarked, det er en sånn helg.
Postet 30-11-19 kl 11:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her pynter vi visst både til advent og jul i samme slengen. Lilla løpere, masse lys og så fram med alt av nisser og barnehagepynt. Og så diskuterer vi om huset er for lite eller mengden pynt for stor.

Jeg tror jammen jeg skal prøve å pakke ned advent og jul hver for seg neste gang. Så kan jula få komme litt smått om sen, og ikke BÆM på plass, mens det fortsatt er november.

Det er stas med ivrige unger da. Begge løper rundt i nissekostymer som er noen nummer for små. Jeg er aller aller mest glad for at vi nå får lys i alle kroker og vinduer igjen.
Postet 30-11-19 kl 11:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på førsjulshelg i byen. Jeg sitter nå på kafe og lager album til svigermor, mens gutta skal til trikkestallen på skateboard. Deilig.
Postet 30-11-19 kl 13:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Julebord igår så akkurat spist frokost.
Ut å gå en tur. Usikker på resten av dagen.
Postet 30-11-19 kl 13:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg retter tekster. Fortsatt. Denne høsten har vært helt ekstrem, og dette er fjerde eller femte helga på rad der jeg må jobbe store deler av helga. Greit nok at vi har ujevn arbeidsbelastning, men når går det virkelig på stumpene løs.
Postet 30-11-19 kl 13:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vurderer en tur til et kjøpesenter som fortsatt kjører nedsatte priser. Forhåpentligvis ikke så mye folk slik at jeg kan finne det jeg skal kjøpe i julegaver.
Postet 30-11-19 kl 14:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er ferdig med vakt på julemarked og har hørt yngste pode synge med koret. I morgen skal mellomste synge med sitt kor i Holmenkollkapellet og minsten skal spille med korpset på julegrantenninger rundt om i bydelen. Så julestemningen kommer krypende.

Men først må jeg få fraktet pepperkakehuset jeg vant trygt hjem med bane og buss.
Postet 30-11-19 kl 15:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no