Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 25-10-19 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Jobb først, så skal jeg være sprøytefobitrøster for yngste, og så ettermiddagsmoro med gode folk. Fin fredag!
Postet 25-10-19 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det er så voldsomt fredag.

Men. Jeg har et hyggelig møte om ikke så lenge og skal spise lunsj med fine folk, så jeg klager ikke. Gleder meg litt til det blir kveld kjenner jeg.
Postet 25-10-19 kl 09:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredag ja, håper å lande fint etter ei travel uke. Er godt forkjølet og føler jeg får mye ut av natta når jeg er oppe et par ganger på grunn av hoste og snørr. Vanligvis går jo natta bort i soving.
Postet 25-10-19 kl 09:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er kje. Og så er jeg litt stressa over at helga blir mer stressende enn jeg ønsker.
Har bilen full av klær og utstyr som skal leveres på Byttesentralen i kveld. Skulle ønske det var litt mer synlig i skapene inne.
Postet 25-10-19 kl 09:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Denne uka har gått så fort. Neste uke har jeg et stort arrangement på jobben, og all tid har gått til å forberede dette ... og så forsvinner bare tiden fra meg. Men jeg tror vi er på topp av ting nå.

Tidligere i livet var fredagene full avslapping, men sånn er det visst ikke lenger. I dag skal knerten og jeg trene (på hvert vårt sted), og når vi kommer hjem så forsvinner mann og datter ut døra fordi de skal på fotballnattcup. Som lagleder burde jeg jo vært med, men jeg er så sliten fredag kveld at jeg følte det var helt på sin plass å "måtte være hjemme med knerten".
Postet 25-10-19 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Fredag med regn og blåst, nesten som i vest! Jeg har en travel dag i vente, men så skal jeg på middag med to gode venninner, det blir fint! Helgen er nokså rolig for min del, men resten av familien skal spille hele helgen, jeg har kun en øvelse søndag kveld. I morgen skal jeg på konsert i Oslo-byen, gleder meg!
Postet 25-10-19 kl 09:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her i sørvest er det vindstille og opphold. Det er møte både før og etter lunsj i dag. Håper jeg får gjort noe innimellom de.
Postet 25-10-19 kl 09:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Skikkelig mørk og våt høstdag i dag.
Møtedag på jobben (.. er det egentlig andre typer dager lenger..?) og så en rolig helg i vente.
Postet 25-10-19 kl 09:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet tur i soloppgangen! Blir en bra helg, fjellhyttetur med sju andre damer. Tror jeg skal bli både stappmett og gladbrisen flere ganger.
Postet 25-10-19 kl 09:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Fredag, endelig! Dagen er mye møter, men så blir det en fin helg. Vi skal ha bursdagsselskap i morgen så skal forberede litt til det i dag. Mannen skal vaske hele huset under dagen så baker jeg i kveld.
Nå te, så møte.
Postet 25-10-19 kl 09:48 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
I kveld er det nabofruefest for meg, eller hurpeparty som yngste kaller det.
Ellers skulle jeg ønske at det en eneste dag kunne gå greit å jobbe hjemmefra uten noe tull, i dag er ikke en sånn dag.
Postet 25-10-19 kl 09:57 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her blir det sju timers maratonjobbing, og SÅ er det helg!
Postet 25-10-19 kl 10:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Liker innfallsvinkelen din, tink!

Her er det arbeidshelg i vente, så den helt store helgefølelsen uteblir nok. Men har koselige fredagsplaner med yngsteungen, så det skal da bli bra likevel!
Postet 25-10-19 kl 11:31 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kjører hele velferden på jobb for tiden kjenner jeg, men det er koselig.
Så i dag blir det vafler med is, rørte jordbær og andre bær, og krem.
Fikk mail med smilefjes fra daglig leder så da må det være innefor.

Ellers så er jeg klar for helg, det er travle uker for tiden.
Postet 25-10-19 kl 11:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg spiser lunsj foran iPaden. Har en liten 2. klassing på kontoret. H*n har et lite problem med å være inne i klassen. Først hadde rektor en alvorsprat og h*n ble fulgt tilbake til klassen. Etter få minutter ble jeg tilkalt. Eleven hadde gått ut igjen og sparket inn et par dodører. Så nå sitter h*n her. Og synes det er kjempekjedelig hos meg.
Postet 25-10-19 kl 11:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høres perfekt ut, Frøy! Jeg har forsøkt å få velferden her til å bytte ut den sedvanlige marsipankaka ved jubileer. Den inkluderende lunsjen blir ikke så inkluderende når halvparten av oss ikke kan spise den.
Postet 25-10-19 kl 12:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og der kom en andreklassing til, gitt.
Postet 25-10-19 kl 12:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Snart har du hele klassen der, Blånn.
Postet 25-10-19 kl 12:22 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må visst hjemom før jeg kjører hjem videre etter jobb. Men skal må hente ene guttungen så skal jo uansett i nærheten.
Postet 25-10-19 kl 13:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Mams: Det er sååååå kjedelig å være på mitt kontor... Man må bare gjøre matteoppgaver... Jeg prøver å få unna litt papirarbeid, men blir jo helt tussete av de to skravlebøttene som knapt er stille.
Postet 25-10-19 kl 13:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Elev 1: Jobb. Det er henne som har sagt at du skal jobbe.
Elev 2: Nei, jeg orker ikke...
Elev 1: Jobb!
Elev 1: Liker du ketchup?
Elev 2: Det er haram.
Elev 1: De som er snille og har ketchup er vennen min...
Postet 25-10-19 kl 13:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Godt det er fredag, Blånn!
Postet 25-10-19 kl 13:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Dette har vært en ekstremt travel uke på jobb. Skadet hest og arving med hjernerystelse har ikke gjort det bedre. MEN det er fredag, hesten er nesten helt fin, samme med arvingen. Jeg er ferdig med å lage den mest krevende presentasjonen jeg skal ha neste uke og jeg har vin ����
Litt stresset over at arvingen er på sin første ordentlige fest og jeg vet at alle (forhåpentligvis utenom henne..) drikker.
Postet 25-10-19 kl 20:32 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Å hinke med et halvfullt glass med saft er ikke lurt. Å vaske gulv på en fot er heller ikke lett.
Postet 26-10-19 kl 01:15 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no