Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 15-11-22 kl 06:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, for å gjøre en lang dag litt mer overkommelig.
Postet 15-11-22 kl 07:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vovsen og jeg skal ha kontordag i dag, han er blitt etterlyst. Men vi tar en rund dag innenfor kjernetiden, så det ikke blir for slitsomt.
Postet 15-11-22 kl 07:34 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vond rygg/skulder/arm = lite søvn. Dopet og på vei til kurs nå.
Postet 15-11-22 kl 07:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hjemmekontor her også. Vondt i halsen og bomull i hodet og sofaen er et mye bedre sted enn kontorstolen. Jeg tror at jeg skal klare å få gjort en del herfra.
Postet 15-11-22 kl 07:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Føler med deg, Blånn!

Lang dag i går, med redusert Eia i styremøte i frivilligorganisasjon på toppen av full arbeidsdag.

Fikk sove i natt, da, så på'an igjen!
Postet 15-11-22 kl 07:48 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har sovet så utrolig godt i natt.
Så jeg kan gjerne pjuske litt på dem som trenger det.

Full rulle i dag. :svosj:
Postet 15-11-22 kl 08:18 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Skal møte ei tidligere kollega etter jobb i dag til en middag. Det blir hyggelig.
Postet 15-11-22 kl 08:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tilbake på kontorkontor, skulle nok hatt minst en dag til hjemme for å komme litt mer ajour, men ok, jeg kan ikke annet enn å arbeide.
FAU møte og informasjonsmøte om ungdomsmiljøet i bygda i ettermiddag.
Postet 15-11-22 kl 08:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blå og Blånn.

Kommet meg på kontoret.
Postet 15-11-22 kl 08:25 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Tilbake på kontoret (egentlig i går da), etter noen avspaseringsdager, og søster-besøk i København i helga. I går var jeg hos ei venninne, og i kveld skal jeg innom ei grandtante som har bursdag. Deilig liv etter skilsmisse og korona
Postet 15-11-22 kl 08:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skulle egentlig ha ferie denne uka, men så skar ferieplanene seg og jeg fant ingenting som virket interessant på noen restplasser. Og jobben bare tårner seg opp, så jeg avtalte med sjefen at jeg skulle ta noen dager hjemme hvor jeg bare leser og skriver rapporter samtidig som jeg tar veldig korte arbeidsdager. INGEN møter av noe slag, slik at jeg kanskje kan få en følelse av å være litt på høyden igjen. Torsdag og fredag skal jeg ta meg helt fri.
Postet 15-11-22 kl 08:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen, hjemmedag i dag. Litt jobb, men mer strikk og noe frisk luft og dagslys står på programmet i dag.
Postet 15-11-22 kl 08:38 av tink tink er aktiv nå
Gammel
På jobb, regn i luften. Nok en dårlig natt, så må gjøre noe snart.
Postet 15-11-22 kl 08:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Veldig full rulle her også.
Postet 15-11-22 kl 09:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Travelt her, men kroppen virker ikke og jeg halser etter alt jeg burde gjort. Dette burde gå over snart.
Postet 15-11-22 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Altså, 15 grader?? Skulle sleppe hunden ut i hagen no og det var nesten ikkje skilnad på temperaturen ute og inne.
Koronaen er jaga på dør no, berre litt etterdønningar igjen. Akkurat det er eg veldig nøgd med.
Postet 15-11-22 kl 09:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Lett kaotisk dag på jobben i går etter mye reising forrige uke og mye som skjer; i dag får jeg forhåpentligvis litt mer oversikt. Skal reise til London fra torsdag til tirsdag og kommer sikkert til å miste all oversikten igjen da, så det spørs hvor mye vits det er.
Postet 15-11-22 kl 09:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
15 grader, Syrinx? Her er det sju. Rart at det er så stor forskjell.
Postet 15-11-22 kl 09:41 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det er ein del vind, så lufta kjem kanskje gunstig inn her? Reknar med det snur fort og så har vi 5 grader og regn før vi veit ordet av det.
Postet 15-11-22 kl 09:48 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg veit ikkje om eg sover dårlig eller kva, men eg sliter maks om dagen. Kjem meg jo ikkje opp fordi eg er så trøtt. Prøver meg på oppgåveskriving i dag og avslutter dagen med eit tannlegebesøk. Krysser det eg har, for at den timen går greit, slik at eg kjem meg på jobb i morgon tidlig.
Postet 15-11-22 kl 10:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag. Første kalde dagen denne høsten. Frøys i beina når jeg var ute og gikk med hunden. Har funnet ullkjole og ullstrømpis
Postet 15-11-22 kl 10:23 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tok en snartur på biblioteket (i nabobygget) for å hente en bok som jeg bestilte for trekvart år siden. Det var MYE kaldere ute enn jeg hadde trodd!

Det er nemlig godt og varmt på hjemmekontoret. Selv om varmeovnene fremdeles ikke er slått på andre steder enn varmekablene på badet. Det er greit å bo i et nybygd bygg med et tannlegekontoret i underetasjen når det er strømkrise.
Postet 15-11-22 kl 10:47 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Surt i dag ja. Nå er det usle 4 grader.
Postet 15-11-22 kl 11:42 av star star er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Mens det plutselig ble 16 grader her.
Postet 15-11-22 kl 13:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Albertine: Sånn var det på hytta i helgen. Det var plutselig 17 grader ute. Det er jo ikke normalt midt i november.
Postet 15-11-22 kl 13:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Nei, virkelig ikke normalt. Synes så synd på den vesle løvetannen som blomstra så fint helt for seg selv like her borte...
Postet 15-11-22 kl 15:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Timehop-appen har brukt november mellom anna til å fortelje at det brukar vere ei slik mildversperiode i november. Er det kakelinna som bommar med ein månad gong på gong?
Postet 15-11-22 kl 15:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no