Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Den førtitredje mandagen i 2018

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Den førtitredje mandagen i 2018

Postet 22-10-18 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Og på den førtitredje mandagen har jeg visst bursdag. Husker jeg leste i en bok en gang at været på bursdagen gjenspeilte hvordan man hadde oppført seg i året som hadde gått. Vel, jeg har visst ikke vært spesielt snill.

Jaja, straks jobb, så hjem og rydde og pynte kake og sånn.
Postet 22-10-18 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Minsten og jeg er på vei til hudlege. Deretter blir det jobb.
Postet 22-10-18 kl 08:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen polarjenta!
Skikkelig ruskevær her idag. Første kaffekopp inntatt og klar for jobb.
Postet 22-10-18 kl 08:47 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Jeg har halvt hjemmekontor og rolig start, det er rett og slett deilig.
Postet 22-10-18 kl 09:22 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, jeg ønsker meg en time, en eneste time en morgen uten regn, slik at jeg er tørr når jeg kommer på jobb.
Postet 22-10-18 kl 09:25 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal ikke hjem fra jobb før nærmere 22.30 i dag, så jeg må ha litt mer kaffe. Motivasjonen er ikke helt på topp.
Postet 22-10-18 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Helgen har inneholdt 9 håndballkamper for mine barn, og jeg var tilstede på 8 av dem. 2 som lagleder for et guttelag som i forrige sesong var helt på bærtur, men som i går tok beskjeder og som scorer mål! (Det hjelper at vi i år har meldt dem på et nivå ned, slik at de møter lag som de spiller jevnt med.)

Ellers ... så skal jeg si opp jobben min i dag. Jeg er veldig spent på hvordan sjefen min kommer til å reagere. Jeg tror ikke han blir så glad.

Polarjenta: Hipp hurra for deg!
Postet 22-10-18 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Du har nok vært snill, for det er fint vær her. Deilig høstmorgen for sykling til jobb.
Postet 22-10-18 kl 09:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Gratulerer med polarjentedagen!! Her er det en nydelig, kjølig høstmorgen, jeg må lage timeliste, det er så kjehehedelig!
Postet 22-10-18 kl 09:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen, Polarjenta!

På jobb, knurrer litt over folk som avtaler møter og så uteblir uten en eneste lyd. Det blir jo tid til kaffebloggen, da.

Tror jeg skal lage meg en kopp ta, og begynne å få mer oversikt over uken som kommer.
Postet 22-10-18 kl 09:39 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen polarjenta.

Og lykke til Tjorven.

Jeg er på jobb og alt for trett. Jeg skjønner det ikke helt, for jeg la meg i noenlunde fornuftig tid i går. Men jeg er helt borte vekk. Da hjelper det selvsagt at jeg har en skikkelig travel dag, selv om jeg heldigvis ikke skal holde på like lenge som Blondie.

God mandag.
Postet 22-10-18 kl 09:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer, polarjenta!

Her er det morgen med kaffe og utsikter til et litt vel tett program. Jeg burde kanskje ikke sagt at det gikk greit med møte kl. 10 når jeg har legetime 9.15 20 minutter unna med sykkel? Når jeg er møteleder? Vel, vel, det går vel på et vis.
Postet 22-10-18 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, idag har vi sendt eldste avgårde på leirskole, det tror jeg blir en bra uke for henne og alle de andre ungene.
Og jeg ble gjennomfrossen før de dro. Nå på jobb med mye kaffe og te. Nevnte jeg at jeg er kald?

Hurra for deg Polarjenta.
Postet 22-10-18 kl 10:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer, polarjenta!

Mandagen i uke 1 tilhørte 2017, så strengt tatt er det vel den førtiandre mandagen i 2018... og den er seig.

Elevene har skriveøkt, ingen trenger hjelp og jeg skal lese meg opp på den siste utviklinga i Brexit. It’s 95 % settled. Får se om de blir enige i de siste 5 % før mars, da...
Postet 22-10-18 kl 10:32 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Jeg har bratt læringskurve i den nye stillingen min. Men nå begynner jeg å få de tilgangene jeg skal ha så det hjelper en del.
Postet 22-10-18 kl 10:34 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Hipp hurra for Polarjenta.
Jeg hadde bursdag i helgen og feiret med god middag i hyggelig lag.
Postet 22-10-18 kl 10:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulere med dagen, polarjenta!
Postet 22-10-18 kl 11:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hvis du hadde bodd i Oslo, så hadde du vært snill, polarjenta.

Tjorven: det er jo ikke så gøy om sjefen blir lei seg når du sier opp, men det er jo enda verre om han blir glad, da!

Jeg er fornøyd med denne uken så langt; nydelig vær, har sovet godt i natt og rakk 3 episoder av min nye podcast-obsession i løpet av frokosten og turen til jobb. (The Magnus Archives, for dem som lurer. :hektet: )
Postet 22-10-18 kl 12:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Polarjenta!

Hvordan gikk det, Tjorven?
Postet 22-10-18 kl 12:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kan melde om at jeg seilte inn på møtet mitt bare fem minutter forsinket, selv om legen tok meg inn kl. 09.37. Puh!
Postet 22-10-18 kl 13:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sjefen har ikke kommet på jobb i dag, så jeg har ikke fått sagt opp. Jeg synes ikke dette er noe jeg kan gjøre på e-post eller skype, så det får vente til i morgen.
Postet 22-10-18 kl 13:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no