Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Kaffestuggu presenterer: The Gold case - 13

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Kaffestuggu presenterer: The Gold case - 13

Postet 20-07-13 kl 08:04 av Kaffestuggu
Oppdatert 03-09-13 kl 12:22 av Kaffestuggu (kategorisert)

Frekkheten lenge leve, tenkte Arnfinn og braste inn på rommet med en mer nølende Morten hakk i hæl.

Han så med en gang at det var Trygve som lå i sengen. Legen kommanderte dem ut med en brysk mine, men da Arnfinn sa at det var broren hans som lå der, ble han straks vennligere stemt. Han sa at Trygve nok hadde fått en real omgang juling, men han hadde ikke funnet noe som tydet på alvorlige skader.

"Kan jeg få bli her i tilfelle han våkner?" spurte Arnfinn. Og for å passe på i tilfelle det dukker opp noen uvedkommende, tenkte han, men det sa han ikke høyt.
Legen nølte, men nikket. "Jeg kjenner forresten din mor," sa han. "Enn at dere gutter er blitt så store nå."

Arnfinn overtalte Morten til å ta bilen hjem, mens han selv satte seg ved Trygves seng og ventet.

Kommentarer totalt 0

Kommentarer

 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no