Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 04-05-19 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Trøtt morgen, nytt av det siste året er utfordringer med søvnen, noe som er så kjedelig.
Jaja, nå skal det skrives noen timer før det er dugnad her. Ikke så spennende lørdag med andre ord.
Postet 04-05-19 kl 09:12 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Opp drit tidlig for å få junior avgårde på cup. Det sludder og vindusviskeren på bilen er ødelagt. Vel, det ble en ehh interessant tur bort til treneren. Nå er jeg værfast for mannen har andre bilen så nå litt sofa.
Postet 04-05-19 kl 09:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hektisk lørdag med brytestevne og konfirmasjon. Heldigvis lite stevne, så det blir kort. Vi får ikke med oss seremonien på konfirmasjonen, men heldigvis den viktigste delen.
Postet 04-05-19 kl 10:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe, skal snart servere i konfirmasjon. Blir hyggelig å se ungdommen bli feiret litt sånn fra sidelinjen, selv om det smerter at jeg ikke får deltatt i venninnes bursdagsfest.
Postet 04-05-19 kl 10:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skal også hjelpe til i konfirmasjon, men ikke før i ettermiddag/kveld. Tenker det blir hyggelig.

Før det må det handles mat og ryddes litt.
Postet 04-05-19 kl 10:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Travel dag i dag. På vei for å følge eldste på en audition nå, så skal jeg holde et foredrag for et årsmøte i forbindelse med jobb. Men i kveld, i kveld skal jeg ligge på den nye sofaen vår og slappe av.
Postet 04-05-19 kl 10:14 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag har eg ingen avtaler. Det er så deling etter ei massiv veke. Skal tur og rydde på heimekontoret og ete salat til middag. Yeah
Postet 04-05-19 kl 10:27 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Skrive ferdig semesteroppgave er dagens plan.
Postet 04-05-19 kl 10:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg har 19-åring i dag. Hun er på reise, så vi får dessverre ikke feiret dagen. Jeg var forøvrig i selskap med gode venner i går og er sliiiten i dag. Våknet alt for tidlig. Straffen for å drikke vin og ha det gøy.
Postet 04-05-19 kl 10:59 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 19- åring, Milfrid.
Postet 04-05-19 kl 12:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa skal i konfirmasjonen til en venninne i dag, så jeg har strøket bunadsskjorte. Hun passer fremdeles inn i festdrakten vi har arvet av pøblis, men skjorta hadde hun vokst ut av. Så vi kjøpte skikkelig bunadsskjorte til bunaden hun skal få til neste år. Det er jo greit å fordele de utgiftene litt utover.
Postet 04-05-19 kl 12:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Så utrolig flott at hun kan bruke den enda , Tjorven- da kom den skikkelig til nytte likevel!
Postet 04-05-19 kl 18:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Definitivt Pøblis. Dette er 3. året hun bruker den, og det står nieser i kø for å arve. Og da er den jo tilbake i slekta.
Postet 04-05-19 kl 19:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Skal ha konfirmasjon i morgen. :svosj:
Postet 04-05-19 kl 19:28 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Konfirmasjonsforberedelsene ferdig - bortsett fra pisking av krem. NÅ gleder jeg meg!
Postet 04-05-19 kl 20:07 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er det loppemarked for alle pengene i helgen, men kvelden skal tilbringes med beina høyt! Det er fortjent.
Postet 04-05-19 kl 22:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har spist hyggelig bursdagslunsj i byen, eldste blir 22 år i dag. Nå er det sen middag på gang. Litt shopping med jentene ble det også på vei hjem. Fin lørdag!
Postet 04-05-19 kl 22:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Puh! Kaker ferdig, bordet pyntet, strøket det som strykes kan. Nå er det bena på bordet noen minutter før bysselalla.
Postet 04-05-19 kl 23:54 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no