Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 26-09-19 kl 09:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
To arbeidsdager og så en hel uke høstferie. Det skal bli bra.
Postet 26-09-19 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Syv ganske intense arbeidsdager og så høstferie. Da skal vi på fjellet. Mannen og jeg, og kanskje lillesøster. Og bare slappe av og gå tur og spise god mat.
Postet 26-09-19 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det ikke høstferie før uke 41. Ikke at jeg skal ha ferie altså.
Rekker kbspt innom hjemme etter jobb før jeg skal ut igjen. Dugnad. Og så pakke når jeg er hjemme i kveld. Ut på langtur i helga.
Postet 26-09-19 kl 09:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg har ein dag utan avtaler bå, fpr første gong på fleire veker. Og det trengs. Eg står midt i ein separasjon- og flytteprosess og fekk landa ny leilighet tidlegare denne veka. Men deg er jammen mykje som må fiksast!
Postet 26-09-19 kl 09:40 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skal ikke ha ferie, men litt allikevel siden jeg tar med eldste over fjellet og har Bergenskontor noen dager. Det skal bli fint! Det er hektiske jobbdager, særlig siden jeg har vært så mye syk og henger bakpå, så da får jeg forhåpentligvis jobbet litt mer konsentrert enn når dagene er fylt av møter.
Postet 26-09-19 kl 09:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er ikke høstferie her til uka heller. Min høstferie skal, når den kommer, tilbringes utenfor kontoret men med studier og retting.
Postet 26-09-19 kl 09:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ingen høstferie fra jobben for min del, siden det er månedsskifte og kvartalsrapportering. Men uka blir litt roligere likevel, siden det meste av aktiviteter tar fri.
Postet 26-09-19 kl 10:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ikke høstferie her heller, men sekstenåringen som går på skole på Østlandet kommer hjem i morgen, og jeg gleder meg sånn!

Her er det aktivitetsdager på skolen og jeg leder reportasjeteamet, som akkurat har dratt ut på oppdrag. Kvalitetstid alene med PC-en, fullt fokus på krimmanus.
Postet 26-09-19 kl 10:11 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Elsker hjemmekontor - og så er det så god kaffe
Postet 26-09-19 kl 11:19 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg leker med ny iPad. Alle klassene er på aktivitetsdag, så det er stille og rolig her. IKT-mannen vår er selvsagt sykemeldte, så jeg har hentet inn support fra en IKT-mann på en annen skole. Så nå har jeg norsk tastatur, e-posten er satt opp og jeg har lastet ned Office365. Må vel gjøre noe mer fornuftig snart.
Postet 26-09-19 kl 12:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Null høstferie på oss voksne, men blir fint med litt roligere ettermiddager. Og skal ha fri i morgen, toge til regnbyen og være på studentjubileum hele helgen.
Postet 26-09-19 kl 12:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God torsdag.
Jeg har høstferie denne uken. Kjæresten og jeg var ute igår, god mat og en bar rett ovenfor restauranten vi var på som vi bare skulle innom. Vel, der ble vi så formen er litt redusert idag. Nå er det stranda så kan absolutt ikke klage.
Postet 26-09-19 kl 12:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Vi skal ha fri neste uke og det skal bli godt.
Postet 26-09-19 kl 14:19 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Skal ha fri tre dager neste uke, blir fint. Eldste på speidertur til Østlandet i helgen, så kun yngste og meg hjemme. Planer om å se Toy Story på kino med ham.
Postet 26-09-19 kl 15:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det heller ikke høstferie neste uke; vi har tre dager uka etter det. Men Frøkna har fri hele neste uke, og kommer hjem med sisteflyet i morgen.
Postet 26-09-19 kl 15:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ikke høstferie før uke 41 her heller, men da skal jeg til gjengjeld på busstur i nesten 400mil, sammen med 10.klassinger. Det kan bli spennende.

Akkurat fått gjennomslag for hjemmekontor jeg også, det kan bli bra å ha den muligheten innimellom.
Postet 26-09-19 kl 16:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no