Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 13-09-18 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
trøtt etter å ha vært mer eller mindre våken siden 0330.
Postet 13-09-18 kl 07:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Tidligere hadde jeg barn som sto opp før kl seks, nå står den eldste aldri opp, før jeg har maset 5 -8 ganger. Jeg er tydeligvis umulig å please! Sånn går nu dagan.

Kaffe og litt frokost, og snart svusj på jobb.
Postet 13-09-18 kl 08:36 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


Det var vanskelig å komme seg opp av senga i dag, gitt, etter kosestund med yngste og katten.

Jaja, fikk syklet til jobb, og har godkaffe. I ettermiddag er det dugnad i åkeren og grønnsakshøsting.
Postet 13-09-18 kl 08:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe først og så kommunestyremøte. Lang dag. I ettermiddag blir det pakking for i morgen drar vi rett til oslo etter jobb. Vi skal på dobbel førtiårslag.
Postet 13-09-18 kl 08:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
millen. Det er surt å ikke få sove.

Jeg har trent, har pent skjørt på meg, en god arbeidsdag foran meg og middag med venninner etter jobb. Bare hyggelige ting med andre ord.
Postet 13-09-18 kl 09:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har gått fra å ha en datter som måtte krangles ut av senga hver morgen til å ta full kontroll. Hun står nå opp halvannen time før skolen starter, dusjer, koker sin egen havregrøt, lager matpakke og putler rundt med sine små sysler. Uten at vi trenger å si noe som helst. Ting tyder på at hun trives med den friheten det er å være ungdomsskoleelev.

I dag skal vi på utviklingssamtale med læreren hennes også, og det blir jo spennende å høre om læreren mener at barnet har like full kontroll som det fremstilles som hjemme. Jeg har nemlig ikke sett en eneste lekse så langt dette skoleåret, men det gis inntrykk av at alt blir gjort.
Postet 13-09-18 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg stresser helt vanvittig for tida for å ha kontroll på jobb til jeg blir borte neste uke pga. Frøkna sin operasjon. Hadde det bare vært å forberede timer, hadde det vært greit, men så kommer det et par tunge elevsaker og kurs som skal organiseres på toppen, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli nervøs for å ikke rekke alt ...
Postet 13-09-18 kl 09:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, det stresset kjente jeg i kroppen Stompa!

Jeg er trøtt, i dag også. Gleder meg maks til helga, det hjelper. I kveld skal jeg til optiker igjen, jeg ser bare dårligere og dårligere. Det er litt upraktisk.
Postet 13-09-18 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er potte tett forkjølet. Jeg har ikke tid til å være syk nå.
Postet 13-09-18 kl 10:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har hatt en morgen hjemme helt uten barn å mase på. Det er noe av det mest surrealistiske jeg har vært med på på en stund.
Postet 13-09-18 kl 10:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er trøttere enn i går, men snart er det helg. Og til uken skal jeg på to dagers kurs utenlands, kanskje håpe på litt mer søvn de to nettene, alene på hotell. Dvs. reiser med en kollega men vi deler ikke rom, selvsagt. Har egentlig ikke tid, men det er jo fint med litt faglig påfyll da. Skulle egentlig også vært i begravelse til kjær eks-kollega som døde brått og uventet for kort tid siden, men siden det er 50 mil/4000 i flybilletter unna får jeg ikke dratt. Fikk vite det søndag kveld, har vært litt i sjokktilstand hele uken.
Postet 13-09-18 kl 10:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mase på barn ja... Eldste har vært selvstyrt i flere år allerede. De to yngste er så trøtte, så trøtte om morgenen. Det hjelper ikke at vi voksne også drøyer noen 10 minutter for lenge før vi kommer oss ut av dya. Forventer faktisk at 10-åringen snart får litt mer drive på å huske og klare ting selv, men det er jo litt ille når han glemmer gymtøyet som lå klart rett ved siden av sekken. Og heller ikke har lagt matpakken nedi sekken. Jaja... Jeg vet jo hvor han har det fra.
Postet 13-09-18 kl 12:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, det er snart helg!

Nå har jeg akkurat hjulpet poden med å melde seg opp til privatisteksamen og søke om tilrettelegging. Det inkluderte å åpne bank-id-en hans igjen. Da gjenstår det bare å ettersende dokumentasjon på behov for tilrettelegging. Det fikser jeg i morgen.
Postet 13-09-18 kl 19:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no