Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 11-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Gratulerer med morsdagen alle FP- mødre.

Jeg våknet først ver i huset idag og skulle gå litt kaffe og OL i fred og ro, det holdt i ca 5 min.
Har fått to fine gaver - armbånd og peiling lager på aks og i bhg.

Dagens plan er å stå vakt i en stue uti marka idag i 6 timer. Alt for barna og dugnad.
Postet 11-02-18 kl 08:29 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Kaffe på senga, det kan jeg like. Nå er det litt OL før forberedelser til middag i ettermiddag. Den eldre generasjon mødre kommer for å bli skjemt bort.
Postet 11-02-18 kl 08:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ingen oppmerksomhet på a mor her, bare eldste hjemme og han skal nok sove noen timer til.
OL på tv, fyr i ovnen.
Bake boller senere og trene, ellers rolig.
Postet 11-02-18 kl 08:53 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Ikke oppmerksomhet på meg heller, Trixie. Eldste er på overnatting, ellers hadde jeg nok fått kaffe på sengen.
Postet 11-02-18 kl 09:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Lite oppmerksomhet her også. Lillebror har riktignok lovet å lage middag i dag, men vi får se om han gjør det.
Postet 11-02-18 kl 10:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg fikk fine gaver av guttene som de har laget på skole og bhg på fredag. Nå er mannen og gutta i byen. Han var på Gåte i går og de skal på pirbadet idag sammen med en gammel kompis av junior. Jeg fyrer i ovnen og drikker kaffe.
Postet 11-02-18 kl 10:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Mellomste sto opp tidleg for å kunne vekke meg med frukost til OL sendinga. Og frå minstemor har eg fått eit lite kort meg egenlaga dikt.
Eldstemann søv enno.
Postet 11-02-18 kl 10:22 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
God morgen og gratulerer med morsdagen.
Jeg våkna og fikk pakke (det er egentlig en sensasjon, mannen har ikke vært så god på overraskelser) av to spente barn som lyste. Jeg fikk skøyter sånn at alle nå har og vi kan gå på skøyter sammen. Fin tanke bak.

Middag hos foreldrene mine med søster og barn etterpå - det kan bli hyggelig og det kan bli totalt kaos. Men nå er det en stund siden sist og mamma hadde håpet om at vi skulle prøve igjen.
Postet 11-02-18 kl 10:35 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Jeg orker ikke mer vinter. Søsteren min er i Asia, og sender en masse to die for-bilder, foreldrene mine er i Spania og sender bilder av blomster og sandaler. Og jeg, jeg sitter innestengt i en føkkns snøhule. Vil ha vår!
Postet 11-02-18 kl 11:08 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God morgen, og gratulerer med morsdagen til dem som feirer det! Jeg er egentlig oppdratt til å tenke at sånne dager er mer for butikker enn for mammaer, men med tre unger i løpet av fire år griper jeg begjærlig enhver anledning til te på senga. Mannen har endelig begynt å forstå konseptet, og ungene er supergira, så jeg har fått te, kake, kort, utallige Hamaperlekunstverk og en konvolutt papirklipp.

Planer for dagen: Lese bok, ikke jobb. Så stemorsblomster. Bursdagsfeiring i slekta.
Postet 11-02-18 kl 11:08 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Haha, har det helt likt Pepper Lemon, så kjenner meg veldig igjen. Søsteren min sender magiske bilder fra Thailand, og foreldrene mine er i Spania på 4.uka... Jeg er ganske glad i vinter da, og nå er det bare en uke igjen til vinterferie og hyttetur og slalåm og langrenn med kvikklunsj. I fjor gledet jeg meg til vår alt for tidlig, og fikk seriøst tidenes nedtur da det snødde i april...

Har fått jordbær, ananas og bringebær til frokost. Nå må jeg rette litt, etterpå blir det håndballkamp.
Postet 11-02-18 kl 11:50 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Oppdatert 11-02-18 kl 12:12 av Minerva
Gammel
Nenne sin avatar
God morgen og gratulerer med morsdagen! Jeg fikk blomster i går og koselig kort fra ungene sammen med kaffe på senga i dag. Minstemann laget fin frokost med eggerøre og seinere i dag baker ungene fastelavnsboller, så jeg regner med at når dagen er omme er jeg skikkelig feiret.

Jeg har litt klesvask og mye strikking på programmet i dag.
Postet 11-02-18 kl 11:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har fått kaffe, kake og tegning, og i kveld skal jeg endelig på skitur, så jeg er fortsatt fornøyd med vinter.
Postet 11-02-18 kl 12:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Her snør det og blåser, fælt, og jeg liker ikke vinter.
Postet 11-02-18 kl 13:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Kan anbefale sørengelsk vinter til alle – bare veier og plussgrader og krokus og greier. I dag er det sol, til og med!

Jeg skal jobbe i dag, avbrutt av bollebaking og kinotur.
Postet 11-02-18 kl 13:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Morgenkjøring i Tryvann var magisk i dag, altså.

Yngste barnet hadde laget ferdig kort før hun dro på hyttetur, eldste skal bake fastelavnsboller, så kommer min mor på middag. Nå skal jeg pleie migrenen som har kommet tilbake.
Postet 11-02-18 kl 14:25 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har jogget/gått 6 km i grusomme forhold, og kjenner virkelig at jeg ikke er helt i form. Hoste og pipende bryst. Nå skal jeg bake boller, tror jeg. Og se de siste to episodene av The Crown.
Postet 11-02-18 kl 16:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
God ettermiddag! Vi hoster og harker hele gjengen, så det ble så som så med morsdagsfeiring. Jeg har vært en tur på plantasjen og kjøpt meg noen tulipaner da. Bolledeig står til heving, så fastelavensboller blir det også. Ellers har jeg sett på OL, resten av familien er lei allerede.
Postet 11-02-18 kl 16:08 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morsdagsfeiring har vi ikke sett noe til. Men jeg har boller i ovnen. Snart klar for å kjøre til kamp... Om bare minsten finner igjen kampdrakten sin. Jeg har en følelse av at skittentøyshaugen ikke er like liten når jeg kommer ned nå. Kan ikke alle bare bære tøyet ned til vaskerommet.

Je, je. Happy morsdag.
Postet 11-02-18 kl 16:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Startet med oppkast på yngste i dag. Eldste bakte boller som lekse i mat og helse. Nå sover den syke mens resten er hos farmor. Jeg får lese og drikke kaffe i ro og mak.
Postet 11-02-18 kl 17:05 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
En fantastisk helg går mot slutten, det å være hjemme alene og ikke gjøre noe var akkurat det jeg trang. Nå en uke uten lekser før vi stikker på cruise til Danmark og en lørdag i Aalborg neste helg. Livet er flott dere.
Postet 11-02-18 kl 21:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no