Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 24-08-23 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Morgen
Jeg er bare sur i dag. Jeg har mensen, fått panna full av kviser, det regner.. og i går ringte mamma og sa at stefaren min er innlagt på sykehus med sterk mistanke om bukspyttkjertelkreft. Han har kraftig gulsott nå, så det er det første de må prøve å få gjort noe med, og så blir det vel en haug av prøver de neste dagene for å fastslå diagnosen helt. Haff. Dritt!
Postet 24-08-23 kl 07:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uffda, Mex! Det var mye på en gang.

Jeg er trøtt og tung i hodet, men skal snart endelig i gang med undervisning. Det blir fint.
Postet 24-08-23 kl 07:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mex

Har fysio kl.8 og så er å pelle seg til kontoret.
Postet 24-08-23 kl 07:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mex.

Jeg skal delta på noen tunge møtet i dag og siden det kommer en delegasjon fra andre lokasjoner så syntes jeg at jeg også kunne møte fysisk selv om det er mulig å være med på Teams.

Har kjole på og rosa sko, og så har jeg en god hårdag. Jeg er klar!
Postet 24-08-23 kl 07:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Uka til nå har gått i ett; har intense tirsdager og onsdager pga vikartimer (som skal vare i fem uker), så jeg har knapt rukket anna enn timer og trening. Nå roer det seg heldigvis litt fram til neste tirsdag, så da er det bare å hive seg i finplanlegging av de neste ukene. :svett:

I går klarte vi å spa opp en ny tysklærer, så da slipper jeg i hvert fall å ha 48 elever i tysk 2-gruppa mi på Vg1.
Postet 24-08-23 kl 08:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til med travle dager.

Jeg har hatt to ti timers dager i strekk og kjenner at hodet er veldig fullt. I dag skal jeg nesten ikke snakke med noen, men sitte med høretelefoner, få med meg en konferanse og skrive intenst på etterarbeidet etter møtene.
Postet 24-08-23 kl 08:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. I går greide jeg å glemme pc hjemme, har heldigvis tilgang til å låne pc på jobb med tilgang til alt jeg trenger. Men den husker jo ikke alle passordene mine.

Nå er jeg endelig på plass med egen pc og kan konsentrere meg om viktige ting, som å si god morgen til dere her inne.
Postet 24-08-23 kl 08:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
God morgon. Snart gjera meg klar til jobb og 13 entusiastiske 1.klassinger
Postet 24-08-23 kl 09:09 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
på Mex.

Jeg skulle vært av gårde med tog i dag til hovedkontoret, men greide å snike meg unna og tar møtet på teams i stedet. Jeg _kan_ jobbe på toget, men det blir mindre effektivt enn hjemme og i dag hastet ting litt, så nå har jeg jobbet supereffektivt her hjemme fra morgenen av og er ute i god tid.
Postet 24-08-23 kl 10:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex

Torsdag, snart helg og konfirmasjon.
Postet 24-08-23 kl 10:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, men skulle helst ha vært på Island og feiret farmor som fyller hele 95 år i dag! Heldigvis blir det et lite streamingsevent fra selskapet i kvel så jeg får sett henne og slekta

Og godt det er snart helg og neste uke slik at jeg får dommen på bilen….
Postet 24-08-23 kl 11:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sånn. Da har jeg hatt sammenhengende møter fra kl 8 i morges og frem til nå. :svett: 6 stykker i tallet. Det er sånn at jeg må minne meg selv på hvilket prosjekt jeg skal i møte om når jeg går inn døra.

Heldigvis; fungerende sjef ga meg tommel opp da jeg ba om fritak for en del driftsoppgaver frem til leveranse av alle disse prosjektene.

Men det er når det brenner under føttene mine at jeg er aller, aller best. Egentlig har jeg det veldig bra på jobb nå, selv om det er slitsomt.
Postet 24-08-23 kl 14:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Årlig EU-kontroll på Riksen. Må inn igjen før jul og fjerne en polypp som var blitt for stor. Dopa som jeg var forstod jeg ikke helt hvorfor de ikke kunne gjør det nå, vanligvis kniper de bare av de de finner, men den lå visst ved gallegangen og var «flat». Så mulig det krever innleggelse og ikke dagkirurgi som jeg er på i dag. Det er ganske håpløst å huske hva de sier når jeg er godt dopa på fenatyl. Men jeg husker polypp som var stor nok til at han viste med fingrene og «inn til julebaksten».
Postet 24-08-23 kl 14:18 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er nok litt sliten, sovna på venterommet til kiropraktoren.
Postet 24-08-23 kl 14:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no