Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-11-19 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Sitter på banen. På jobb venter kaos med vikarer. I veska har jeg 20 kalendergaver som skal sendes til studenten. De siste fire skal henge på kalenderen hjemme.

Minsten sitter på banen sammen med meg. Han skal ha tentamen i dag. Og jeg lurer på om lærerne har med seg vekt for å veie godteriet i dag også?
Postet 25-11-19 kl 08:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Frynsete. Sitter på et venteværelse for dagens fleste avtale. Den andre er på slutten av arbeidsdagen
Postet 25-11-19 kl 09:06 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en fin helg og er klar for ny arbeidsuke.

Jeg tror ikke det skal bli så altfor travelt.
Postet 25-11-19 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har hatt ein fin helg også, men er liksom ikkje heilt klar... me starter med fotografering av alle ansatte, me skal jo inn i Viken må vite, så eg er pent sminka iallfall.
Postet 25-11-19 kl 09:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sitter på eit venterom og er så trøtt så trøtt. Har ein lang dag foran meg og. Usj, det var rett og slett skikkelig mandag.
Postet 25-11-19 kl 09:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fin, rolig helg, fikk gått en lang tur i går i det lille som var av dagslys, godt for hode og kropp! Like sliten og trøtt i dag, men det er bare sånn det er nå. Dagslyslampen er på, kaffe inntatt, nå må jeg få levert timene fra forrige uke og gå løs på denne ukens utfordringer!
Postet 25-11-19 kl 09:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har hatt en helt nydelig helg og var ikke noe klar for jobb i dag. Jeg har bare lyst til å ha mer fri. Jeg har lyst til å strikke og bake julekaker og gå tur mens det er lyst ute.

Men, 18 arbeidsdager igjen til juleferie og mange av dem inneholder hyggelige ting, så jeg skal absolutt ikke klage.

Det eneste aberet er at storesøster, som er den eneste i familien som deler min førjulsglede og har lyst til å gå på julemarkeder er bortreist alle helger frem til jul. Så jeg må førjule helt alene.
Postet 25-11-19 kl 09:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har også lyst på juleferie, men nå nok fint holde ut i 20 arbeidsdager til.
I helgen fikk jeg bestilt julekort og fotobøker. Og faktisk så har vi fått kickstartet julegavehandlingen også.
Postet 25-11-19 kl 09:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg har en kombinasjon av stressnakke og treningsverk som gjør at jeg har vondt i absolutt hele kroppen, og ikke minst i viljen... :sutre:

Black Week har begynt å gjøre seg gjeldende i innboksen. Så jeg fortsetter fjorårets kampanje og benytter anledninga til å gå inn og melde meg av alle nyhetsbrev som sender meg Black Friday-tilbud. Anbefales herved! Utsending av kjede-eposter har faktisk et karbonavtrykk, så det er mer miljøvennlig i tillegg til at jeg slipper å bli utsatt for masse ting som jeg ikke trenger men som noen gjerne vil få meg til å føle at jeg trenger likevel.
Postet 25-11-19 kl 09:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sitat:
Og jeg lurer på om lærerne har med seg vekt for å veie godteriet i dag også?
Høh? Det høres litt ... zpesielt ut. Har de ikke andre ting å gjøre?
Postet 25-11-19 kl 09:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Noen glass blod fattigere. Fått tatt medisinen min og straks er PCn i gang. Tok med meg tastaturet hjem på fredag for å "vaske" det. For det var helt forferdelig. Nå ser det nytt ut.
Postet 25-11-19 kl 10:01 av star star er aktiv nå
Gammel
OK på jobb så langt, men måtte minne ungene på at det bare er 20 skoledager igjen.

Eldste har nynorsk tentamen i dag, men de får ikke ha med godteri.
Postet 25-11-19 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Høh? Det høres litt ... zpesielt ut. Har de ikke andre ting å gjøre?
De har en litt underlig tilnærming til ting... De klarte ikke å få elevene til å være stille under heldagsprøven.
Postet 25-11-19 kl 10:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Vekt, faktisk.
Postet 25-11-19 kl 10:45 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings!
Hjemmekontor med planlegging av neste år og litt forefallende klesvask på si.
Postet 25-11-19 kl 10:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vekt!

Mandag og jobb igjen og jeg er begrenset begeistret for det.
Postet 25-11-19 kl 10:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har løst det like greit som hos millact, de får ikke ta med seg snop. Jeg er jaggu glad jeg slipper å sitte med vekt, tror jeg hadde slitt med å holde maska.

I dag er jeg den irriterende naboen som drar til med lukten av nybakte rundstykker før klokka ni. Det lukter i hele oppgangen.
Postet 25-11-19 kl 10:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her er det også tentamen i dag. Første lange prøve for 8. klassingen.
Mener å huske at tentamen var sånn heldagsgreie? Men kanskje det ikke var det? Her er det 4 timer først med tentamen, og så 2 ordinære skoletimer.
De får ikke ha med seg snop eller brus, men kjeks er lov.
Postet 25-11-19 kl 11:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredagmandag i dag! Gleder meg som et lite barn til å reise på tur i morgen.
Postet 25-11-19 kl 11:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Ja, Mex, våre tentamener var heldags, med sjokolade og brus. Husker vi måtte føre inn.
Dagens i nynorsk for 9.klassingen er bare halvdags, mens i norsk har min heldags og engelsk har de delt inn i to halvdags a to dager. Hun har med seg god salat med kylling og iste, svært fornøyd med det.
Postet 25-11-19 kl 11:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det ingen restriksjoner tror jeg. Han får med seg en brus (light) og en liten sjokolade i tillegg til maten.
Postet 25-11-19 kl 11:31 av star star er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er på jobbsøkerkurs for Folk med Høyere Utdanning (føles helt rart) og siden jeg meldte meg dønn frivillig og ikke er under frivillig tvang fra NAV så er jeg strålende fornøyd med det. Deilig å ha et sted å dra til på morgenen!
Postet 25-11-19 kl 12:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg var også på jobbsøkerkurs en gang i tiden, og jeg lærte absolutt ingenting, men jeg hadde stort sosialt utbytte og synes det var hyggeligere enn å sitte hjemme.
Postet 25-11-19 kl 13:32 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter på banen og er litt irritert over hvor sakte det går, men mest trist over at noen er blitt påkjørt.

Vekt til gotteri på tentamen?! Hva er grensen da?
Postet 25-11-19 kl 13:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
De får lov til å ha med seg 100 g godteri. Ingen vekt i dag, da. Kanskje de hadde mer fokus på det faglige?
Postet 25-11-19 kl 14:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg skulle gjerne hatt 100 gram godteri på jobb i dag.
Postet 25-11-19 kl 15:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Haha Millact, me too. Hver dag.
Postet 25-11-19 kl 15:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er gotteri ansvarlig på jobb og vi har bestemt at pantepenger skal gå til smågodt så det er så og si alltid en skål bak meg. Fordelen er jo at jeg selv spiser mindre og folk kommer inn på kontoret til meg. Men 100gram daglig det spiser jeg da ikke. :Knegg:
Postet 25-11-19 kl 16:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Jeg kjøpte sjokolade og delte med de andre forrige uke. Vi håper det snart dukker opp noen konfektesker, men det blir vel ikke før godt uti desember.
Postet 25-11-19 kl 19:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
De veide ikke godteriet i dag. Men hadde definitivt ikke lest korrektur på oppgavesettet.
Postet 25-11-19 kl 22:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no