Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 01-08-16 kl 08:07 av Kaffestuggu

Akk, ja.

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Da var fire uker ferie ubønnhørlig slutt for meg, resten av familien har en uke til. Men det blir en interessant dag på jobb, for jeg har vært oppe store deler av natten med noe som lignet mistenkelig på gallesteinsanfall, bare det at jeg ikke har galleblære. Trøtt er bare fornavnet på sånn jeg føler meg.
Postet 01-08-16 kl 08:11 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
livit sin avatar
Jobb her også. var her før kl 7, deilig med fleksitid. Ønsker alle en så god mandag som mulig. Sol her på rivieraen ;-)
Postet 01-08-16 kl 08:25 av livit livit er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er tilbake på jobb og er litt usikker på om det finnes nok kaffe i verden.

Men jeg skal være fornøyd. Jeg husket passordet mitt etter bare 2 forsøk.
Postet 01-08-16 kl 08:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Våken, på en dansk kro med hele gjengen stappet inn på et trangt rom. Fortsatt F, og mange mil på planen, men turen inkluderer Lubeck og marsipan, så vi skulle klare oss.
Postet 01-08-16 kl 08:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her sendes datteren på Aqua Camp, gubben på jobb og sønnen skal etterhvert i barnehagen. Studinen, altså moi, skal svært lite i dag annet enn å være alene hjemme etter fire uker familieferie og altfor lite alenetid. Usjameg!
Postet 01-08-16 kl 08:53 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal snart av gårde for å putte Secunda på bussen til Hudøy; mannen og Prima dro av gårde for å seile i Nordland tidlig i morges. Og jeg skal være helt alene hjemme helt til fredag!
Postet 01-08-16 kl 08:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Ferien er slutt for min del, resten av familien har to uker til.

De 45 epostene i innboksen er tatt hånd, en kopp kaffe er fortært - kan jeg gå hjem nå?
Postet 01-08-16 kl 09:06 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sitter på venterommet hos legen, må ha en helseattest for å fornye førerkortet. Fortsatt ferie en uke til.
Postet 01-08-16 kl 09:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg er smart og står opp før resten av huset våkner. Litt stillhet og te før dagen starter.

I dag skal vi harryhandle for første gang i livet. Juhu!
Postet 01-08-16 kl 09:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg skal også være alene hjemme til fredag, lillesøster er allerede dratt avgårde, hun gikk til Gaustadtoppen i går og skal til Sommarland i Bø i dag sammen med en venninne med sprek far. Resten av gjengen drar til hytta i dag, og ingen kommer hjem før på fredag. Veldig rart.

@Tjorven: Jeg husket også passordet på andre forsøk, og rakk akkurat å endre det før sikkerhetspolicien hos kunden sørget for å stenge meg ute.
Postet 01-08-16 kl 09:46 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er på hytta og skal kombinere hyttekontor og ferie med minstemor denne uka. I dag var planen tidlig opp og skrive artikkel for mor, og så telttur på kvelden for mor og datter. Sto opp til regn, så nå er jeg litt usikker på andre del av planen...

Stakkars Adrienne! Går det bedre nå?
Postet 01-08-16 kl 10:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Slutt på F her også, tre uker er i minste laget. Mengder med fakturaer som har hopet seg opp mens jeg var borte, så det blir nok å gjøre. Heldigvis ligger det en kaffeavtale og blinker som dagens lyspunkt.
Postet 01-08-16 kl 10:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fortsatt f her, 2.5 uke til. På torsdag blir jeg forhåpentligvis alene. Jeg har hatt ungene alene og hele tiden siden skoleslutt, så jeg kjenner at det ikke kommer til å gjøre vondt å sende dem til faren en liten stund.

Planer for dagen er å rydde hus og vaske litt klær.
Postet 01-08-16 kl 10:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gleder meg til kaffe, celebelen!

Jeg venter på montører og telefoner og ymse, mens jeg leser bok og pakker de siste tingene. Fly i ettermiddag, gleder meg til å klemme unger! Bursdagsfeiring for svoger i dag og, hyggelig å få med seg. Må ha mer kaffe, tror jeg. Takk og pris for at kaffemaskinen sto klar til å bli plugget inn i andre etasje da jeg kom!
Postet 01-08-16 kl 10:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Første dag på jobb etter 4 uker ferie. Note to self: Ikke kjøp kaffe på vei til jobb når du har planlagt å spille Pokémon Go. Det er vanskelig å spille med bare en ledig hånd.
Postet 01-08-16 kl 10:21 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt F her, i to dager til. Passordet mitt er utgått og jeg er utesperret fra mailserveren og må da fysisk på jobb på onsdag, som ikke var planen. Har nemlig noen veldig vrangsøvde barn og to timers tidsforskjell som må fikses fra tirsdag til onsdag. Jeg er eneste våkne i dette huset, men kl er bare 9 da.
Postet 01-08-16 kl 12:15 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag, inne fra feriekontoret. Skal legge ut noen bilder på finn i et fortvilet forsøk på å rydde loftet.
Postet 01-08-16 kl 13:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fortsatt ferie her. I dag feirer vi Sveits' nasjonaldag og skal møte sveitserklubben i kveldingen til grilling.

Denne uka skal brukes til mer sylting, både bringebær og rips skal hentes ferdigplukket og noe rips skal vi også plukke selv. Er det noen jordbær igjen å få kjøpt midt i uka kommer jeg til å lage en rips/jordbær-kombo i år også. Hvis ikke får det bli ripsgele. Ungene vil jo knapt ha kjøpesyltetøy lenger, så da må jeg jo lage det selv da.
Postet 01-08-16 kl 15:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Første dag på jobb etter ferien. Det var tøft til morgenen i dag, fint på jobb, og blir nok kanskje tidlig kveld i kveld, hehe.
Postet 01-08-16 kl 17:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tenker vi skal ut og plukke bringebær i morgen tidlig. Noe må vi jo finne på i dette været. I dag har vi sikret oss den nye HP boken og fleecejakke. Gått til butikken og handlet, så nå står det pizza i ovnen.
Postet 01-08-16 kl 17:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi har badet i øspøs regn, spist currywurst med pommes til lunch på strand imbiss, nå er det hvitvin i solen på terrassen. Mye vær og vind, men hav og himmel, lys og luft veier opp!
Postet 01-08-16 kl 18:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tilbake på jobb i dag. Litt myk start siden jeg har brukt mesteparten av dagen på å bytte kontor. Jeg vasket meg inn på det nye og ut av det gamle.
Postet 01-08-16 kl 18:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er helt alene hjemme, og gjett hvem som sitter i sofaen og jobber som en gal utover kvelden? Surprise, surprise!
Postet 01-08-16 kl 21:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no