Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 14-07-17 kl 09:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Siste dag før ferie! Kaffe først så er jeg klar for siste innsats på jobb!
Postet 14-07-17 kl 09:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag her og!
Postet 14-07-17 kl 09:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste dag her også! Forlot mann og barn hjemme, kjenner at det hadde vært godt å bli der selv også. Men noen timer igjen, så er det fri i godt over tre uker!
Postet 14-07-17 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har våknet opp på mitt gamle jenterom. Klar for festdag i dag.
Postet 14-07-17 kl 10:03 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her skal fiskestenger, mat, drikke, grillkull, tennveske, bøtte, stol, strikketøy og annet pakkes før vi tar turen til den fatastiske byparken vår.
Postet 14-07-17 kl 10:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er på jobben – sniker meg til noen timers jobbing før jeg skal pakke ned hele kontoret.
Postet 14-07-17 kl 10:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er i Firenze på hyggelig hotell med wifi som virker! Skal likevel prøve å løsrive oss ganske snart, siden vi har billetter til Uffizi om en time. Skal bare, først.
Postet 14-07-17 kl 11:05 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Siste dagen med ungane. Det betyr ein del pakking for deira del.
Postet 14-07-17 kl 11:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Siste dag på Sunnmøre. Skal vi gå på et fjell, eller skal vi dra til Geiranger?

Jeg skulle gjerne gått alene på Slogen men det får bli når jeg er gammel.
Postet 14-07-17 kl 11:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg starta dagen med ein skikkelig catch 22 -eg hadde ikkje nok kaffe innabords til å lage kaffe.

https://instagram.com/p/BWhRKAeAwLV/

Det hjalp veldig med ein fireåring som satt og sa:"Mamma, hvorfor sier du sånn? I barnehagen har vi ikke lov å si sånn!" Då eg modererte meg til å bruke ord som "Dritt!" fekk eg beskjed om at det ikkje var lov med dosnakk med matbordet. Den ungen har for god hukommelse (når han vil).
Postet 14-07-17 kl 11:44 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlige Ungen.

Sol ved kysten, i dag uten isende vind. Vi skal pusle i fjæra, bade og fiske. Holder ut.
Postet 14-07-17 kl 11:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Null planer annet enn en kort butikkrunde for joggesko.

Blå himmel, kanskje en tur på stranden senere?
Postet 14-07-17 kl 11:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Siste ferieuke () og vi har snudd døgnet fullstendig. 4-åringene sov til 10:20 i dag ikke spør når de la seg...
Postet 14-07-17 kl 12:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Bare meg oppe, begge ungene sover. Ingen planer for dagen.
Postet 14-07-17 kl 12:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her har vi en treg start på dagen, men nå har Frøkna kommet seg på jobb (skulle egentlig begynne 15.30, fikk sms kl. 10 om hun kunne komme kl. 11), Herremannen skal på badeland med en kompis, og jeg skal snart komme meg på trening. Og sannelig er det fredag, så da må jeg nesten ta helgevasken etterpå! Skjønner jo nå hvorfor det begynner å se litt rufsete ut her og der. :bill.mrk. døgnvill:
Postet 14-07-17 kl 12:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Bare meg oppe foreløpig her i huset også. I dag må vi pakke og rydde. Minsten må til mormor og morfar for å klippe plenen, og da må jeg dit også...
Postet 14-07-17 kl 12:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er hos frisøren. Jeg synes det er gudsjammerlig kjedelig, men selv om jeg et på veldig fin salong og spanderer på meg kur og hele pakka, så er det så mye billigere enn hjemme at det er verdt det.
Postet 14-07-17 kl 12:57 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vi var tidlig oppe for en avtale. Nuh er det litt å gjøre, må mann virkelig vaske hus og klær i ferien??? Grillings med gode venner i kveld.
Avreise ferie del 2 til mandag.
Postet 14-07-17 kl 13:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolige dager på Nordvestlandet, ungene leker med søskenbarn og deres venner mens vi voksne gjør minst mulig.
Postet 14-07-17 kl 13:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har så voksne unger, så jeg må rett og slett stå opp tidlig for å få alenetid. Passer dårlig for et B-menneske som meg. I dag sleit jeg meg opp halv ti, strek i regninga at eldste gjorde det samme.
Postet 14-07-17 kl 13:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har sittet oppe til laaangt på natt for å få egentid, 007. Det er ikke særlig bra.

Jeg vurderer å gå og trene. Er litt redusert etter gårsdagens utskeielse på Ekebergrestauranten (7-retters med vinpakke tar på).
Postet 14-07-17 kl 14:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Kort innom jobb og raser gjennom post og nødvendige sysler før del to av ferien starter. Nå er det nok skog og småbruk med alt det innebærer av morsomme og ikke fullt så morsomme aktiviteter - kysten kaller!

Misforstå meg rett; det har vært supre dager på godstedet vårt innerst i skogen. Men for ei som elsker saltvann må det kyst til også, for at det skal ha vært en god sommer.
Postet 14-07-17 kl 15:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sitter på den magiske holmen vår å strikker, ungene fisker og jeg gjemmer meg under ett tre med pressenning i grenene siden været ikke akkurat er som bestillt. Straks fyre grillen igjen slik at de får grillet marshmellows.
Postet 14-07-17 kl 16:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det vart merkelig tomt og stille her no. Ungane har reist til faren.
Postet 14-07-17 kl 17:23 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
F!
Postet 14-07-17 kl 17:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Det kan jeg tenke meg, Hjertensfryd. Mine skal avgårde fredag.
Postet 14-07-17 kl 19:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no