Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-01-20 kl 06:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen alle sammen! Jeg skal ha hjemmekontor og være supereffektiv i dag. Må bare få snart-tenåringen opp av senga og ut av huset først.
Postet 27-01-20 kl 08:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Tror det oppsummerer mine dager.
Postet 27-01-20 kl 08:19 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal i en bisettelse i dag. Er ikke direkte berørt av dødsfallet, men gruer meg. Vedkommende valgte selv å avslutte livet. Er der som støtte for en av de pårørende.
Postet 27-01-20 kl 08:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

På jobb for første gang siden 6. januar. Spent på hvordan det går. Kondisen er ikkeeksisterende etter tre uker på sofaen, og jeg begynte å hoste i det øyeblikket jeg kom ut i kald luft - men samtidig er i dag første gang jeg våknet uten surkling i brystet, så kanskje dette går bare fint?
Postet 27-01-20 kl 08:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er på gran canaria med mann og yngste barnet! Helt nydelig med sol.
Postet 27-01-20 kl 09:10 av Magica Magica er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg er på jobb, og så og si frisk. Igjen. Fire dager med jobb, og så stikker jeg av en stund.
Postet 27-01-20 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Åh. Granca høres nydelig ut!
Jeg sitter på hjemmekontor. Jeg orker ikke ut på føret i dag med underkjølt regn.
I går klarte jeg å bulke bilen vår i det den bestemte seg for å skli sidelengs inn i garasjeportkarmen da jeg rygget ut. På tide å finne frem spett og hakke og prøve å få bort litt av isen som ligger utenfor garasjen. Sand fungerer tydeligvis ikke. Så kanskje vi også må ty til litt salting.
Postet 27-01-20 kl 09:25 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi bestilte tur til Granca i går - i årets høstferie. Ikke til meg, men til ungene + en venninne av snuppa. Moren min har timeshare på en leilighet i et kompleks som jeg synes er helt grusomt. Men ungene har blitt så store at bestemor kan få ha dem med uten meg. Så da får jeg høstferie i Oslo uten barn. Det blir bra.
Postet 27-01-20 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, sol og varme! Jeg krysser fingre for en fantastisk vår og sommer i Norge.

Jeg kontorarbeider litt hjemme før jeg rusler til kontoret. Passer bra etter en heidundrende migrenenatt.
Postet 27-01-20 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Det er altså helt fantastisk å være her nå i den grusomme mørketiden og alt det tragiske været vi har hatt hjemme!
Postet 27-01-20 kl 09:41 av Magica Magica er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Hadde salta, Mex.
Heldigvis ikke sånt vær her.
Postet 27-01-20 kl 10:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Mandag. Starter uka med halv dag, så er hjemme enda, men mer enn nok å gjøre.
Så da burde jeg ikke sitte her...
Postet 27-01-20 kl 10:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Er trøtt som en strømpe men lykkelig og glad etter fin-fin helg vestpå, med besøk hos brorfamilien i deres nye hus fredag og herlig 50-årslag lørdag hos en god gammel venn. Love is all around!
Postet 27-01-20 kl 10:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Føffaen. Jeg var skikkelig utpå i helgen, og kjenner meg fyllesjuk fortsatt. Jeg er for gammel til dette!
Postet 27-01-20 kl 10:55 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har glovarm gutt med svære mandler hjemme. Enda godt vi avbestilte tonsillektomien han skulle hatt 2. januar.
Postet 27-01-20 kl 11:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er hjemme på sofaen og formen er sånn passe. Forkjøla og sykt slapp! Netflix og fyr i ovnen så det er ok.
Postet 27-01-20 kl 11:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Etter en hektisk helg så begynte dagen med ibux og paracet. Snart på tide med påfyll
Postet 27-01-20 kl 11:51 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er kranglevoren i dag og er nøye på hvilke e-poster jeg leser. Det er heldigvis ikke pulsmåling på fitbiten min.
Postet 27-01-20 kl 12:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fy fader, som jeg hoster.
Postet 27-01-20 kl 13:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Også litt redusert i dag, en sjelden fest på fredag og deretter to dager i Abrahallen har ikke akkurat gjort underverker for mandagsformen.

Høres deilig ut med en pause fra vinteren ja Magica.
Postet 27-01-20 kl 13:44 av My My er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Stompa: Jeg føler med deg. Virkelig. Har du ikke holdt på i en måned nå?
Postet 27-01-20 kl 13:46 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tre uker med aktiv hosting, Input.

Jeg har ringt legen for å be om 50 % sykemelding litt til; har ikke sjanse til å jobbe fullt kjenner jeg nå, etter fem timer på jobb.
Postet 27-01-20 kl 14:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Du må passe på stemmen. Hosting sliter veldig på stemmebåndene, og jeg endte opp stemmeløs i fire uker en gang jeg ikke tok hensyn og gikk på jobb for tidlig etter en bronkittrunde. Gjentok det samme året etter, og har lært etter det.

God bedring!
Postet 27-01-20 kl 14:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Er det noen som kjenner til eventuelle treningsfasiliteter på radisson blu hotell trondheim airport?
Postet 27-01-20 kl 15:56 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no