Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 06-09-17 kl 09:59 av Kaffestuggu

Beklager den noe sene åpningen. Selvbetjening i dag, mens servitøren tusler tilbake til sofa og lommetørkle. :nysoghost:

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Kan vi avlyse onsdag denne uka? Takk.
Postet 06-09-17 kl 10:01 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Christa sin avatar
Enig med Pappalille. Avlys.

Nei vel, da må jeg vel dra i møtet jeg ikke vil dra i. Og så får tette bihuler og vond kropp bare overleve dagen.
Postet 06-09-17 kl 10:04 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Usj da.

Jeg har ikke tid til å avlyse onsdag, dessuten er den fin så langt, med elever på tur og masse tid til vurdering før møtebonanza. Og så var ungene verdens flinkeste i morges, ingen krangling, alle kledde på seg og spiste, og skolebarna gikk det siste stykket aleine, så jeg rakk jobb.

Nå kaffe. Og en Smørbukk.
Postet 06-09-17 kl 10:07 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Yo! Her er det skikkelig høst i dag. Grått, vind, surt og kaldt og det er spådd regn. Stakkars ungene har utedag/aktivitetsdag hele dagen med skolen... Men har kledd på dem ull og noe på ørene.

Jeg skal ha hjemmedag, så nå er det frokost og kaffelatte. Har en plan om å gjøre ingenting annet enn å tenne lys og ligge på sofaen.
Postet 06-09-17 kl 10:07 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er det og høst, regn regn og atter regn.
Får finne noe å fylle dagen med.
Postet 06-09-17 kl 10:21 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Oi ja, nå er det kanskje på tide med lue, til og med? Minsten er tett og skal på tur, så hun er utstyrt med ulltøy, men hodet tenkte jeg ikke på.

Avlyst møte her, så ledig tid til andre ting. Men først, kaffe!
Postet 06-09-17 kl 10:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Ordentlig høst i Bergen også. Og jeg er forkjølet og trett og hadde bare lyst til å fyre i ovnen og bli hjemme i dag. Men arbeidsmoralen tok overhånd og jeg er på jobb.

Grei dag i dag. Og så er jeg på en ganske morsom jobbreise på torsdag og fredag, så jeg får ikke klage så alt for mye.
Postet 06-09-17 kl 10:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Onsdag, ja. Den ettermiddagen jeg så frem til, for det var tomt i avtaleboka for kvelden. Så var det selvfølgelig fordi jeg hadde glemt å legge inn den. Ja, ja. Da prøver vi igjen med en frikveld neste uke.
Postet 06-09-17 kl 11:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei. Dagen er stappet med jobb og hvis jeg har riktig flaks får jeg kanskje sett ungene mine i kveld. Det får jeg ikke i morra kveld i hvert fall.
Postet 06-09-17 kl 12:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Høst her også, pøsregn i dag tidlig. Yngste valgte å ta på lue og kom på det av seg selv. Jeg skrudde på varmepumpen og skal rydde bort siste rest av sommertøy i ettermiddag og ut og kjøpe meg støvler.
Postet 06-09-17 kl 12:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vondt i hodet og bihulene, subfebril men velmedisinert. Pissregn og køkøkø til jobb, og sykkel uten bremsekraft. Dette er jaggu novemberfølelse, ass.
Postet 06-09-17 kl 12:35 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh fy fillen for en historisk møkkadag!
Postet 06-09-17 kl 16:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Er det berre eg som er frisk, i godt humør og synes det er ganske bra temperatur ute tross regnet? Veit ikkje kva som går av meg for tida. Reine polyannaen.
Postet 06-09-17 kl 20:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Varmt her også, deilig. Regnet gikk over til sol.
Postet 06-09-17 kl 22:16 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no